نحوه ست کردن اکسسوری و زیورآلات با لباس

نحوه ست کردن اکسسوری و زیورآلات با لباس

چگونه زیورآلات و بدلیجات را با لباس خود هم خوان سازیم ؟

بـه گزارش از سایت تالاب : ست کردن پوشاک با انواع اکسسوری ها شیوه هایي دارد کـه بادقت کردن بـه ان نکات می‌توان استایل و ظاهر خودرا ارتقا بخشید همچنین زیباتر و چشم گیر تر به نظر خواهد رسید پس با ما تا انتهای این پست همراه باشید.

 

ظاهر و زیبایی انسان، بدون اکسسوری و یا لوازم جانبی ناقص اسـت. جواهرات از اکسسوری هاي‌ محبوب خانمها اسـت کـه تکمیل کننده ظاهر و استایل هر کسی می‌باشد. استفاده از زیورآلاتی مانند گوشواره، دستبند و… میتواند یک لباس معمولی را زیباتر و شیک تر نشان دهد اما بـه شرطی کـه بدانید همراه هر لباس از چه جواهراتی استفاده نمایید.

 

نحوه ست کردن اکسسوری و زیورآلات با لباس 2022

زیورآلات مینیمال

 

چگونگی ست کردن جواهرات و زیورالات با لباس های رسمی

برای مهمانی‌هایي کـه لباس رسمی مثل، کت و شلوار یا پیراهن و لباس شب میپوشید، نکات زیر را رعایت کنید:اگرلباس شـما ساده اسـت، برای داشتن ظاهری جذاب و فریبنده از جواهراتی کـه الماس‌هاي‌ یا سنگ جواهرات بزرگ دارند استفاده کنید.

جواهرات زرق و برق دار مثل انواع مدل دستبند طلا یا گردنبند هایي با سنگ هاي‌ قیمتی برای لباس رسمی مناسب اسـت.گوشواره‌هاي‌ چلچراغی و آویز، گردنبندهایی کـه چندین نگین یا سنگ دارند، برای لباس هاي‌ رسمی مناسبند اما باید توجه نمایید اگر گردنبند شـما خودنمایی می کند ان رابا یک جفت گوشواره میخی ساده‌تر ست کنید.

اگر میخواهید ظاهر جذاب و باشکوهی داشته باشید، از دستبندهای پرزرق و برق و حلقه‌هاي‌ شیک برای انگشت‌هاي‌ خود استفاده کنید.شـما می توانید یک گردنبند مروارید رابا یک کت و شلوار و یا کت و دامن در مهمانی‌ها بیندازید.

نحوه ست کردن اکسسوری و زیورآلات با لباس 2022

زیورآلات و اکسسوری های سافت دریم 

روش ست کردن زیورآلات با لباس های کژوال و راحتی

اگر می خواهید بـه یک مهمانی تولد دوستانه بروید و یک پیراهن زنانه کژوال یا نیمه رسمی بپوشید،از زیورآلات پر زرق و برق استفاده نکنید.در دورهمی‌هاي‌ دوستانه می توانید آزادانه عمل کنید و قوانین انتخاب جواهرات بر اساس موقعیت را نادیده بگیرید.

 

نحوه ست کردن اکسسوری و زیورآلات با لباس 2022

زیورآلات و اکسسوری جدید

طریقه ست کردن زیورآلات با لباس های رنگی

اگر رنگ لباس شـما سفید و سیاه بـه اصطلاح رنگ خنثی اسـت،هر رنگ زیورآلاتی کـه دل‌تان خواست را درکنار ان بـه کار ببرید.جواهرات مناسب برای لباس‌هاي‌ رنگی همانگونه کـه گفتیم در انتخاب جواهرات بـه رنگ لباس هم توجه نمایید:

اگر لباس هاي‌ شـما در طیف رنگی آبی روشن تا تیره و سرمه‌اي و آبی نفتی قرار دارد، جواهراتی با سنگ فیروزه بسیار جذاب اسـت.یاقوت قرمز و یا یاقوت دانه‌اناری، تنها جواهری اسـت کـه رنگ گرمی دارند، یاقوت را میتوانید با لباس‌هاي‌ براق و یا مخمل در رنگ‌هاي‌ قرمز، نارنجی و آلبالویی استفاده کنید.زمرد رابا لباس‌هایي بـه رنگ سفید، سفید و سبز و سبز ست کنید.زیورآلات ساده با لباس‌هاي‌ طرح دار مناسب‌تر اسـت

 

نحوه ست کردن اکسسوری و زیورآلات با لباس 2022

رنگ هاي‌ اولیه«قرمز، آبی و زرد» و ثانویه کـه در چرخ رنگ ها کنار هم قراردارند، درکنار هم خیلی خوب بـه نظر میرسند اما اگر از نظر روشنی یا تیرگی دریک سطح قرار داشته باشند.اگر اهل ریسک کردن هستید، زیورآلاتی را بخرید کـه در چرخ رنگ ها رو بـه روی رنگ لباس تان قرار داشته باشند.

 

نحوه ست کردن زیورالات با لباس های مجلسی و شلوغ

زیورآلات ساده با لباس‌هاي‌ طرح دار مناسب‌تر اسـت و زیورآلات بزرگ باید با لباس‌هاي‌ ساده استفاده شوند پس اگر یک پیراهن زنانه زیبا گلدوزی شده یا چین دار پوشیده اید و لباس تان شلوغ محسوب می‌شود، نباید سراغ مدل هاي‌ شلوغ و پر زرق و برق بروید.یقه‌هاي‌ باز، دکلته و هفت برای پوشیدن گردنبند مناسبتر هستند.اگر اهل سادگی هستید و از زرق و برق جواهرات گریزانید، بد نیست برای آراستن لباس خود دریک مهمانی زنانه، یک سرویس مروارید را انتخاب کنید.

 

نحوه ست کردن اکسسوری و زیورآلات با لباس 2022

زیورآلات مجلسی 

 

روش ست کردن زیورالات باتوجه به رنگ پوست های مختلف :

اگر پوست شـما کاملا سفید اسـت، طلای سفید را انتخاب کنید.

اگر پوست شـما گندمی اسـت از ترکیب طلای زرد و قرمز استفاده کنید.

اگر پوست سبزه‌اي دارید، جواهراتی کـه ترکیبی از طلای زرد و طلای سفید باشند روی پوست شـما جلوه‌اي فوق‌العاده خواهند داشت.

 

نحوه ست کردن اکسسوری و زیورآلات با لباس 2022

زیورآلات اسپورت

 

نکات مهم در استفاده کردن از زیورالات باتوجه به ویژگی‌های ظاهری صورت و بدن :

اگر صورت بیضی شکل دارید گوشواره‌هاي‌ میخی و کوتاه انتخاب کنید.

اگر صورت مربعی یا گرد دارید گوشواره‌هاي‌ آویز انتخاب کنید.

گوشواره‌هاي‌ حلقه‌اي برای هر فرم صورت مناسب اسـت.

اگر می خواهید انگشتان خودرا کشیده‌تر نشان دهید حلقه ساده نازک دست کنید.

اگر انگشتان کشیده دارید، انگشترهای ضخیم‌تری دست کنید.

اگر ریزجثه هستید از جواهرات بزرگ استفاده نکنید.

اگر درشت هیکل هستید از جواهرات ریز استفاده نکنید.

اگر قدبلند هستید گردنبند خیلی کوتاه نبندید.

اگر گردن کوتاهی دارید، از گردنبند ظریف‌تر و نازک‌تری استفاده کنید.

 

نحوه ست کردن اکسسوری و زیورآلات با لباس 2022 

اکسسوری جدید و اسپورت 

 

چگونگی استفاده از زیورالات در مکان متفاوت :

برای محیط کار جواهرات خودرا محافظه‌کارانه‌تر انتخاب کنید و جواهرات ریز و آویزهای ظریف را انتخاب کنید.

برای یک مهمانی رسمی مثل عروسی جواهراتی شیک با سنگ‌هاي‌ زینتی انتخاب کنید.

برای یک مهمانی خودمانی از جواهرات رنگارنگ، نسبتا ارزان و جسورانه‌تر استفاده کنید.

نحوه ست کردن اکسسوری و زیورآلات با لباس 2022 

نحوه ست کردن اکسسوری ها

 

نکات قابل توجه و ضروری

سعی کنید در استایلتان بیشتر از سه رنگ بـه کار نبرید. اگر موقع انتخاب کیف و کفش زنانه و پیراهن سراغ دو رنگ رفته اید، برای ست کردن زیورآلات می توانید تنها سراغ یک رنگ دیگر بروید.اگر میخواهید از چند زیورآلات متفاوت استفاده کنید، باید بدانید کـه موقع استفاده از انگشتر و دستبند هردو را از انواع بزرگ و براق انتخاب نکنید.

گوشواره و دستبند نباید بـه یک اندازه بزرگ و برجسته باشند.سعی کنید همیشه از یک جنس فلز استفاده کنید و از این نوع زیورآلات با لباس تکه دوزی یا طرح‌هاي‌ چند رنگ استفاده نکنیدبه توصیه کوکو شنل، قبل از بیرون رفتن از خانه باید جلوی آینه بایستید و نگاهی بـه زیورآلاتی کـه از ان ها استفاده کرده بیندازد. بعد حداقل یکی از این زیورآلات را کم کنید زیرا شلوغ کردن ظاهر با استفاده از زیورآلات زیاد از شیک بودن استایل کم می کند.

 

نحوه ست کردن اکسسوری و زیورآلات با لباس 2022

نحوه ست کردن جواهرات با لباس

 

پایان مطلب :

اگر کـه شـما لباسی شلوغ و پر زرق و برق پوشیده اید، جواهرات شـما نیز باید کاملا مقهور کننده باشند و جواهراتتان سنگین و ساده باشند.اگر کـه لباس ساده اي پوشیده اید، باید از جواهرات خلاقانه تری برای جلوه بخشیدن بـه لباستان استفاده کنید.حتماً بـه خاطر بسپارید کـه جواهرات باید لباس شـما را کامل کنند، نه این کـه بـه رقابت با لباستان بپردازند.

 

اگر کـه لباس شـما دارای تزییناتی از جواهر می‌باشد، پس گردنبند نپوشید و تنها دو گوشواره ساده استفاده کنیدجواهرات شـما همچنین میتواند برای ترکیب کردن لباس هایتان باهم استفاده شود.

 

مثلاً اگر کـه لباس شـما مشکی باشد و کفش هایتان بـه رنگ قرمز، پس باید گوشواره هایي بـه رنگ قرمز استفاده کنید تا مجموعه ي لباستان کامل شود.مثلاً شـما نباید یک گردنبند بزرگ و برجسته رابا یک تاپ کـه نقش پلنگ دارد، بپوشید. برای مشاهده پست هاي‌ بیشتر بـه سایت تالاب مراجعه فرمایید.

جدیدترین مطالب سایت