20 تا از جدیدترین مدل حلقه نامزدی + عکس

20 تا از جدیدترین مدل حلقه نامزدی + عکس

مدل حلقه نامزدی : ازدواج چیزی اسـت که باید جشن گرفت و گرامی داشت، پس چه راهی بهتر از یک جواهر گران قیمت برای نماد عشق شما بـه کسی! دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از جدید ترین مدل هاي‌ حلقه نامزدی سال جدید را منتشر کرده ایم.

 

ترندهای حلقه نامزدی

اگر فید اینستاگرام شما هنوز با عکسهای حلقه نامزدی جدید پر نشده اسـت، خوشحالیم/با عرض عذر بـه شما اطلاع می‌دهیم که محبوب ترین تاریخ هاي‌ نامزدی در راه اسـت. نه تنها اردیبهشت “محبوب ترین ماه برای نامزدی” اسـت، بلکه تابستان از بزرگ ترین روزهایی هستند که مردم این سوال را مطرح می کنند و پس از ان روز ولنتاین قراردارند.

 

در طول جلسات بی‌پایان پیمایش رسانه‌هاي‌ اجتماعی، متوجه فاصله گرفتن از حلقه‌هاي‌ نامزدی الماس یک نفره شده‌ایم. این روند برای نخستین بار درسال 1948 آغاز شد، در پی کمپین بازاریابی “یک الماس برای همیشه”؛ نسل ها متقاعد شدند که تنها راه برای گفتن “دوستت دارم” دادن یک الماس غول پیکر بـه شریک زندگی خود بود. امروزه بـه نظر می رسد زوج‌ها طیفی از سبک‌ها، شکل‌ها و رنگ‌ها را برای نماد عشق خود می‌پذیرند.

 

آریل راتنر، طراح جواهرات بـه The Zoe Report گفت: تمرکز انحصاری بر روی سنگ مرکزی مربوط بـه گذشته اسـت. “تنظیمات با شخصیت و سطح بالاتر طراحی وجوددارد. مشتریان من بـه دنبال یک “قطعه” کاملاً طراحی شده هستند که یک سنگ زیبا را نیز در بر می گیرد.”

 

بنابر این در حالیکه حلقه نامزدی یک نفره همیشه کلاسیک خواهد بود، این‌ها ترندهای حلقه نامزدی هستند که انتظار داریم درسال 1402 شاهد ان باشیم. رفتن بـه سبک قدیمی برای پایداری یکی از روندهای اصلی حلقه نامزدی سال 1402 اسـت.

 

بیشتر بخوانید: حلقه های نامزدی افراد معروف هالیوود

 

حلقه نامزدی الماس قدیمی

جدیدترین مدل حلقه نامزدی سال 1402

در حالی‌که عده اي از سبک‌هاي‌ قدیمی سبکی مدرن را انتخاب می کنند، برخی دیگر حلقه‌هاي‌ آنتیک معتبر را برای خواستگاری انتخاب می کنند. حلقه‌هاي‌ نامزدی عتیقه درسال 2016 رواج یافت زیرا خرید الماس و سایر سنگ‌هاي‌ قیمتی که بر اساس اصول اخلاقی تهیه می شوند بـه اولویت خریداران حلقه نامزدی تبدیل شد.

 

برخی ترجیح داده‌اند با میراث خانوادگی خواستگاری کنند، در حالی‌که برخی دیگر در مغازه‌هاي‌ عتیقه‌فروشی و دست‌فروشی‌ها جست‌وجو میکنند. حلقه هاي‌ نامزدی عتیقه نه تنها سازگار با محیط زیست هستند، بلکه اغلب مقرون بـه صرفه تر از یک حلقه نامزدی جدید بـه سبک وینتیج هستند.

 

حلقه نامزدی آرت دکو از نزدیک

جدیدترین مدل حلقه نامزدی سال 1402

همانگونه که ما در دهه 20 خروشان خود حرکت می‌کنیم، طراحان جواهرات همان‌ گونه از حلقه هاي‌ نامزدی دهه 1920 الهام میگیرند. تمام طرح‌هاي‌ حلقه‌ها در مورد ترکیب سنگ‌هاي‌ قیمتی رنگ‌هاي‌ مختلف و قرار دادن آن ها بر روی خطوط زاویه‌دار در اطراف یک سنگ بزرگتر بود.

 

درسال 1402؛ می توانید انتظار داشته باشید که حلقه‌هاي‌ نامزدی با الهام از هنر دکو را ببینید که در رسانه‌هاي‌ اجتماعی می‌درخشند. نه تنها خریداران انگشتر بـه سمت طرح‌هاي‌ قدیمی معتبر از طریق مغازه‌هاي‌ عتیقه‌فروشی در معرض هستند، بلکه مشتریان نیز در جستجوی برداشت‌هاي‌ تازه از طرح‌هاي‌ عتیقه بـه جواهر فروشان میروند.

 

حلقه نامزدی هاله سبک قدیمی

جدیدترین مدل حلقه نامزدی سال 1402

چند نسخه خاص از روند حلقه نامزدی دهه 1920 با هنر دکو وجوددارد که درسال 2023 در سراسر رسانه هاي‌ اجتماعی خواهید دید. حلقه هاله اي که امروزه می شناسیم با طراحی ان ریشه در حلقه هاي‌ خوشه اي دوران گرجستان دارد. بـه لطف انقلاب صنعتی و فناوری جدید که بـه روش‌هاي‌ جدید برای تراش دقیقتر الماس و سایر سنگ‌هاي‌ قیمتی امکانپذیر شد «از طریق جواهرات رومی».

 

امروزه، عده اي از عروس‌هاي‌ آینده بـه دلیل محبوبیت آن ها در عتیقه‌فروشی‌ها، حلقه‌هاي‌ نامزدی قدیمی هاله‌اي متعلق بـه دهه 1920 را بـه دست می‌آورند. برخی دیگر با ترکیب عناصر مدرن با زرق و برق دنیای قدیمی، طراحی خودرا انتخاب می کنند.

 

حلقه نامزدی هاله الماس مشکی

جدیدترین مدل حلقه نامزدی سال 1402

الماس هاي‌ سفید خوب هستند، اما الماس هاي‌ سیاه بهتر هستند – حداقل این چیزی اسـت که روند حلقه نامزدی 2023 بـه ما نشان می دهد. این الماس سیاه برای نخستین بار روی دست یکی از خانم کری بردشاو در «سکس و شهر 2» پس از این که بیگ در نهایت یک حلقه بـه کری میدهد، انتخاب شد.

 

برای استفاده از الماس هاي‌ مشکی و رنگی دیگر در جواهرات عروسی، بازگشت بزرگی دیده اسـت. بخشی از این ممکن اسـت بـه دلیل مقرون بـه صرفه بودن الماس سیاه باشد. در حالیکه کمیاب تر از الماس سفید اسـت، الماس سیاه طبق معمولً ارزان تر اسـت.

 

در حالیکه شاید انتظار نداشتیم جواهرات عروس با زیبایی شناسی گوتکور را ببینیم، اما خوشحالیم که این اتفاق افتاد.

 

حلقه نامزدی زمرد و الماس

جدیدترین مدل حلقه نامزدی سال 1402

سنگ هاي‌ نیمه قیمتی سنت دیرینه اي در طراحی حلقه نامزدی بـه خصوص در کشور آمریکا دارند. با توجه بـه دوران هنر دکو در دهه 1920؛ طبق معمولً حلقه‌ها با زمرد، یاقوت کبود یا یاقوت در مرکز با الماس در اطراف ان ست می شدند. در دهه 1980؛ پرنسس دایانا روح جدیدی بـه این روند دمید و هنگام نامزدی او و شاهزاده چارلز، شاهزاده ولز، حلقه نامزدی یاقوت کبود را انتخاب کرد که با هاله اي از الماس احاطه شده بود.

 

تقریباً 30 سال بعد، زمانی که شاهزاده ویلیام، شاهزاده ولز، با حلقه نامزدی یاقوت کبود و الماس مادرش از کیت میدلتون خواستگاری کرد، یاقوت کبود دوباره همه ی جا را فرا گرفت. سارا مونرو، یکی از بنیانگذاران سارا و سباستین، بـه ووگ استرالیا گفت، مشتریان آن ها اخیراً زمرد را بـه عنوان سنگ مرکزی بر یاقوت کبود انتخاب می کنند – روندی که ما گمان می‌کنیم تا سال 2023 ادامه خواهد داشت.

 

حلقه نامزدی toi et moi

جدیدترین مدل حلقه نامزدی سال 1402

مانند پرنسس دایانا، بانوی اول سابق جکی کندی یک نماد سبک بود که حلقه نامزدی خودش تأثیر زیادی بر طراحی حلقه هاي‌ زمان او داشت. انگشتر او از جان اف کندی، رئیس جمهور سابق، دارای الماس تراش زمرد و سنگ زمرد بود که نه تنها ترند الماس زمردی شکل، بلکه محبوبیت تنظیم حلقه نامزدی “Toi et Moi” «از طریق Elle» را ایجاد کرد.

 

یکی از دلایلی که تنظیمات Toi et Moi برای حلقه هاي‌ نامزدی بسیار محبوب اسـت این اسـت که چقدر میتوان در طراحی حلقه سفارشی سازی کرد. این فقط در ترکیب و تطبیق بین الماس و سنگ هاي‌ قیمتی برای سنگ هاي‌ انگشتر نیست که می‌تواند سفارشی شود. حلقه جکی بر روی نواری قرار داشت که دارای الماس‌هاي‌ برگ‌شکل بود، در حالی‌که سایرین می توانند تنظیمات ساده‌تری مانند “حلقه طلای رز 14 عیار مویسانیت برش مروارید و تابشی” را انتخاب کنند.

 

بیشتر بخوانید: حلقه ازدواج شیک و گران قیمت ستاره ها

 

حلقه نامزدی سه گانه با الماس

جدیدترین مدل حلقه نامزدی سال 1402

حلقه هایي مانند مجهول سه سنگی حلقه نامزدی مگان مارکل در حال افزایش محبوبیت هستند. این طرح برای نخستین بار در دهه 1980؛ زمانی که گرایش هاي‌ طراحی انگشتر بر منحصر بـه فرد بودن و مجلل بودن تمرکز داشت، مد شد.

 

حلقه هاي‌ نامزدی تریلوژی همان فضایی را برای خلاقیت فراهم می کند که خواهر و برادرشان در محیط «Toi et Moi» هستند. زوج‌ها ترجیح میدهند سنگ‌ها و برش‌ها رابا هم ترکیب کنند و از الماس‌هاي‌ رنگی یا سایر سنگ‌هاي‌ قیمتی برای ایجاد حلقه‌اي منحصر بـه فرد برای خود استفاده کنند.

 

بعلاوه، انها غرق در نماد گرایی هستند: این سه سنگ نشان دهنده گذشته، حال و آینده یک زوج یا عشق، دوستی و وفاداری انها اسـت، بسته بـه این که از چه کسی بپرسید.

 

انگشتر طلا ست قاب با سنگ بنفش

جدیدترین مدل حلقه نامزدی سال 1402

در حالی‌که تنظیمات پنجه برای حلقه هاي‌ نامزدی سنتی اسـت، “تنظیم قاب” – جاییکه سنگ در محاصره فلزی قرار دارد – درسال 2023 در فید اینستاگرام شما قرار خواهد گرفت. مشتریان تنظیم قاب را دوست دارند. برای حلقه‌هاي‌ نامزدی نه تنها بـه این دلیل که از سنگ محافظت می کند، بلکه خود طرح‌ها در حال حاضر حسی شیک و مدرن بـه ان‌ها دارند.

 

مانند تعداد زیادی از ترندهای حلقه نامزدی، تنظیم قاب برای مدتی وجود داشته اسـت اما برای منعکس کننده زیبایی شناسی این دوره تکامل یافته اسـت. ما شاهد ترکیب تنظیمات قاب با سایر مدل هاي‌ محبوب حلقه نامزدی 2023 بوده ایم، مانند ترکیب فلزات مختلف، سنگ هاي‌ قیمتی، الماس هاي‌ رنگی و اشکال در طرح ها.

 

حلقه نامزدی یاقوت کبود ست شرق غرب

جدیدترین مدل حلقه نامزدی سال 1402

مدل حلقه نامزدی

 

وقتی زوج‌ها میخواهند نگاهی تازه بـه سنت‌هاي‌ قدیمی داشته باشند، بـه حلقه نامزدی شرقی-غربی روی می‌آورند: سبکی که بـه معنای واقعی کلمه سبک بازی یک نفره را میگیرد و ان را بـه سمت خود می‌چرخاند، هر عروس.

 

با گلابی، زمرد یا سنگی بـه شکل مارکیز بـه عنوان نقطه کانونی حلقه، طراحان سنگ را بـه صورت افقی روی نوار قرار می دهند تا زیبایی شناسی واقعاً مدرنی داشته باشد. در واقع آن قدر مدرن اسـت که در حال حاضر فقط تنظیمات حلقه نامزدی شرقی-غربی را برای مردان حمل می کند.

 

با این حال، بـه همین دلیل اسـت که ما حلقه نامزدی شرقی-غربی را دوست داریم و برای دیدن تعداد بیشتری از انها درسال 2023 بسیار هیجان‌زده هستیم: طرح‌ها از ظریف تا مردانه متغیر اسـت و حلقه نامزدی شرقی-غربی را بـه یک محیط بسیار قابل تنظیم تبدیل می کند.

 

در پیمایش رسانه‌هاي‌ اجتماعی ما، عده اي از زوج‌ها را دیده‌ایم که باندهای ساده را انتخاب می کنند، در حالیکه برخی دیگر باند تک یا دوتایی، یا حتی یک هاله در اطراف سنگ مرکزی را برای زیبایی بیشتر انجام می دهند.

 

حلقه نامزدی با تراش آرت دکو

جدیدترین مدل حلقه نامزدی سال 1402

پیچیدگی هاي‌ نحوه کار یک زوج برای آن ها منحصر بـه فرد اسـت و با حلقه هاي‌ نامزدی برش هندسی، این ویژگی هاي‌ متمایز تجلیل می‌شود. شاید بـه همین دلیل اسـت که هنگام انتخاب سنگ فوکوس برای حلقه نامزدی خود، تعداد زیادی از زوج ها سنگ هاي‌ تراش Asscher را انتخاب می کنند.

 

تراش Asscher در واقع نخستین تراش الماس ثبت شده بود که بـه نام جوزف اسشر جواهرساز هلندی نامگذاری شد. الماس هاي‌ تراش Asscher شبیه تراش پرنسسی و تراش زمرد، مربع بیشتری دارند و وقتی از بالا بـه ان نگاه می‌کنیم، چهره هاي‌ مختلف سنگ بـه هم میرسند تا شکل ایکس ایجاد کنند.

 

در حالی‌که می توانند کوچک تر بـه نظر برسند، الماس هاي‌ تراش Asscher بـه دلیل انچه ان را “آرایش بی نظیر وجهی” می نامد، درخشان تر از سایر برش ها می درخشند.

 

حلقه نامزدی هاله گلابی با نوار عروسی طلا

جدیدترین مدل حلقه نامزدی سال 1402

روند الماس گلابی شکل در اواسط دهه 1960 پس از این که میا فارو با حلقه نامزدی گلابی شکل از فرانک سیناترا درسال 1966 دیده شد، آغاز شد. پس از ان؛ حلقه هاي‌ نامزدی برش هندسی در دهه 1970 ترند شد، پس از ان که ارسطو اوناسیس از بانوی اول سابق جکی کندی اوناسیس با یک حلقه مارکی شکل درسال 1968 خواستگاری کرد. این سبک در اواخر دهه 1990 پس از پیشنهاد دیوید بکهام بـه ویکتوریا بکهام احیا شد. با حلقه تراش مارکیز.

 

چیزی که حلقه نامزدی گلابی شکل و برش مارکی را برجسته می کند این اسـت که علاوه بر شکل زنانه ان؛ درخشش جدی بـه حلقه نامزدی می بخشد. ما شاهد سنگ هاي‌ گلابی شکل در محوریت طرح هاي‌ سه گانه و حلقه هاي‌ Toi et Moi هستیم.

 

حلقه نامزدی مخلوط فلزی عتیقه

جدیدترین مدل حلقه نامزدی سال 1402

مدل حلقه نامزدی

 

زوج‌ها بیشتر از شکل‌ها و انواع سنگ‌هایشان رابا هم ترکیب می کنند. در حالی‌که ملکه الیزابت دوم حلقه نامزدی پلاتینی خودرا با بند طلایی عروسی خود بـه دست می‌آورد، سبک مدرن، فلزات را دریک حلقه ترکیب می کند.

 

عده اي از طراحان ترجیح می دهند زرد و رزگلد رابا هم ترکیب کنند و رنگ هاي‌ اطراف سنگ فوکوس و روی نوار را تغییر دهند، مانند انگشتر «دوون» توسط Ken & Dana Design. برخی دیگر ترجیح می دهند از فلزات مختلف برای برجسته کردن جزئیات ظریف استفاده کنند و بـه طراحان فرصت بیشتری می دهد تا منحصر بـه فرد بودن یک زوج را از طریق طراحی حلقه منعکس کنند.

 

بیشتر بخوانید: مدل های جدید حلقه نامزدی با سنگ زینتی

 

در پایان

تا بـه حال فکر کرده‌اید که چه چیزی یک حلقه نامزدی را چشمگیرتر می کند؟ بله، رنگ ان! شما می توانید بـه جای الماس هاي‌ سنتی، از الماس هاي‌ رنگی استفاده کنید

 

در این جا کلکسیون زیبایی از حلقه هاي‌ رنگی را برایتان آورده ایم تا درصورت علاقه آن ها را برای خود تهیه کنید ودر جمع بدرخشید. عده اي از مدل هاي‌ حلقه نامزدی با سنگ هاي‌ زینتی رنگی تزیین شده اند که زیبایی ان را دوچندان می کنند و طرفداران بسیاری هم دارند.

جدیدترین مطالب سایت