مینی اسکارف را به سبک بازیگران ایرانی سر کنید!

مینی اسکارف را به سبک بازیگران ایرانی سر کنید!

دراین مطلب از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز عکس بازیگران ایرانی کـه در استایل خود از مینی اسکارف بـه زیبایی استفاده کرده اند را بـه انتشار گذاشته ایم تا شـما هم طرز استفاده درست از مینی اسکارف را یاد بگیرید.

 

روسری مینی اسکارف چیست؟

همانگونه کـه میدانید امروزه روسری هاي‌ کوتاه بسیار ترند شده و بازار داغی دارند و آن ها را مینی اسکارف یا بیبی اسکارف می‌نامند. پوشیدن روسری هاي‌ کوتاه بـه زمانی کـه بانوان مسیحی برای پرستش بـه کلیسا می رفتند بر می‌گردد و یا این کـه در فیلم هاي‌ هالیوودی کـه در دوران گذشته ساخته شده اند شـما می‌توانید این مدل روسری هاي‌ را ببینید.

 

شاید سال‌های پیش پوشیدن روسری کوتاه طرفداری نداشت و اکثرا روسری هایي با قواره هاي‌ بلند میپوشیدند. ولی امروزه در اینستاگرام و سوشال مدیا می‌توانیم این موضوع را بـه صورت ملموس تری ببینیم کـه روسری هاي‌ کوتاه بین قشر جوان بسیار پرطرفدار شده اند.

 

بیشتر بخوانید: استایل بی نظیر با مینی اسکارف و راهنمای خرید آن از هانیل اسکارف

 

فرشته حسینی پیشگام مینی اسکارف

مینی اسکارف را به سبک بازیگران ایرانی سر کنید!

بی شک وقتی صحبتی از مینی اسکارف در میان بازیگران بـه میان می‌آید نخستین کسی کـه بـه ذهن مان می‌رسد فرشته حسینی اسـت. برای همین میتوان وی را در استفاده از مینی اسکارف پیش گام دانست. این بازیگر بارها و بارها بـه اشکال مختلف از مینی اسکارف استفاده کرده کـه البته واقعا انتخاب خوب و جور با استایل و مدل صورتش بـه حساب می‌آید.

 

بهنوش طیاطیایی مینی اسکارف برای ولنتاین

مینی اسکارف را به سبک بازیگران ایرانی سر کنید!

بهنوش طباطبایی کـه عادت دارد هر از چند گاه استایل کاملا متفاوتی را تجربه کند. در عکسی کـه در روز ولنتاین سال گذشته در اینستاگرامش منتشر کرد تیپ ولنتاینی خاصی را بـه نمایش گذاشت. او با یک مانتو اورسایز قرمز، مینی اسکارف رنگارنگی را سر کرد و با کیف دوشی تشکیل شده از سه رنگ آبی، سبز و قرمز تیپ سر زنده و پر نشاط زیبایش را تکمیل کرد.

 

دیبا زاهدی و مینی اسکارف خال خالی

مینی اسکارف را به سبک بازیگران ایرانی سر کنید!

یکی از عکس هاي‌ صفحه ي اینستاگرام دیبا زاهدی مربوط بـه تیپ ساده و جذاب او با مینی اسکارف اسـت. او مینی اسکارف خال خالی اش را کـه یادآور دهه چهل و پنجاه میلادی اسـت با یک پیراهن کتان سفید مردانه ست کرده. آستین هاي‌ تا خورده و یکی از دکمه هاي‌ یقه کـه باز اسـت و باعث شده گردنبندش بـه چشم بیاد ظاهر این بازیگر را فریبنده تر کرده اسـت.

 

شبنم فرشادجو و روسری برای ظاهری جدید

مینی اسکارف را به سبک بازیگران ایرانی سر کنید!

شبنم فرشادجو در می سال 2021 تصاویری در صفحه اینستاگرامش قرار داد کـه نشان می داد مدل مو و میکاپ جدیدی را تجربه کرده و ترجیح داده این تجارب رابا مینی اسکارف سبز رنگی کامل کند. او بلوز سفید یقه گردی رابا این روسری پوشیده بود کـه توجه بـه سمت لباسش جلب نشود و تاکید بر روی چهره ودر درجه دوم روی روسری سبز رنگش باشد.

 

بیشتر بخوانید: کلکسیون مدل های متنوع روسری در برند ایرانی

 

مریم کاویانی طرفدار پروپاقرص مینی اسکارف

مینی اسکارف را به سبک بازیگران ایرانی سر کنید!

مریم کاویانی با تصاویری کـه طی چند ماه گذشته در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، نشان داده کـه از طرفداران پروپاقرص مینی اسکارف اسـت. این بازیگر گاهی با یک گره شل در زیر چانه، این آیتم را بـه کار برده و گاهی از دو گره سفت و سخت استفاده کرده اسـت. بـه نظر می‌رسد میانه او با رنگ آبی خوب اسـت کـه البته با رنگ موی روشن این روزهایش هم خوانی زیادی دارد.

 

پریناز ایزدیار با روسری کوچک در ملاقات خصوصی

مینی اسکارف را به سبک بازیگران ایرانی سر کنید!

پریناز ایزدیار هم کـه اینروزها از بازیگران زنی کـه انتخاب اول کارگردانان اسـت، بارها مینی اسکارف را تجربه کرده. او برای اکران فیلم «ملاقات خصوصی» در برابر دوربین عکاسان در جشنواره فیلم فجر استایل مونوکروم مشکی را انتخاب کرد و مینی اسکارف سرش کرد کـه با این استایل توانست توجه زیادی را در شب اکران فیلمش داشته باشد و بـه یاد ماندنی شود.

 

لاله مرزبان و روسری کوچک برای مراسم بزرگ

مینی اسکارف را به سبک بازیگران ایرانی سر کنید!

 

مینی اسکارف لاله مرزبان کـه برای اکران خصوصی فیلم «بی همه ی چیز» سر کزده بود یکی از انتخاب هاي‌ جسورانه و تحسین برانگیز این بازیگر بـه حساب می‌آید. او مینی اسکارف ابریشمی یا هر جنس پارچه دیگری کـه بیشتر ترند و مورد توجه هستند را انتخاب نکرده و توری مشکی ان هم در روزهای سرد سال انتخابش بود کـه اتفاقا باعث ظاهری جذاب و دوست داشتنی برای او شد.

 

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل گیره روسری زیبا و فانتزی + روش ساده روسری بستن

 

شبنم مقدمی، حرکت از میان شال رنگی به روسری

مینی اسکارف را به سبک بازیگران ایرانی سر کنید!

شبنم مقدمی کـه در اکثر اوقات روسری ها و شال هاي‌ رنگارنگ شاد را در اولویت قرار می‌دهد در مورد مینی اسکارف هم چنین سلیقه اي داشته اسـت. او در یکی از پست هاي‌ صفحه ي شخصی اش مینی اسکارفی با زمینه سبز و دایره هاي‌ درشت سفید سر کرده اما گره اي در کار نیست کـه احتمالا برای بیشتر بـه چشم آمدن لباس یقه اسکی سنتی سبزش چنین انتخابی داشته اسـت.

 

مهراوه شریفینیا و گره زدن روسری یک سمت گردن

مینی اسکارف را به سبک بازیگران ایرانی سر کنید!

مهراوه شریفینیا از ان دسته بازیگرانی اسـت کـه چند بار مینی اسکارف را در استایل خودش مدنظر قرار داده اسـت منتهی بـه نظر میرسد ترجیح او این باشد کـه از گره زدن روسری زیر چانه دوری کند و یک پر یا هردو پر روسری را یک سمت گردنش بپیچاند و بعد گره اي پشت گردن یا زیر چانه اش بزند. این روش برای بستن میینی اسکارف در اکثر استایل هاي‌ او دیده میشود.

جدیدترین مطالب سایت