بازیکن فوتبالی که از مسی و رونالدو هم گرانقیمت تر است + عکس

مجموعه : اخبار ورزشی
بازیکن فوتبالی که از مسی و رونالدو هم گرانقیمت تر است + عکس

ستاره آرژانتینی رکورد دریافت دستمزد در بین فوتبالیست ها را شکست

به گزارش تالاب، با سرمایه گذاری که چینی ها در فوتبال کرده اند باید هم چنین عنوان های عجیبی را ببینیم.

 

عده ای گمان می کنند که مسی، رونالدو یا نیمار پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان هستند، اما در آخرین گزارش از پر درآمدترین بازیکنان فوتبال جهان که بیشترین دستمزد هفتگی را دریافت می کنند، در صدر نامی از مسی و رونالدو نیست!

 

“ازکویل لاوتزی” بازیکن اسبق تیم ملی آرژانتین که در حال حاضر در لیگ چین توپ می‌زند، با دریافت حقوق هفتگی 580 هزار یورو بالاتر از مسی و رونالدو پر در آمدترین بازیکن فوتبال جهان است.

بازیکن فوتبالی که از مسی و رونالدو هم گرانقیمت تر است + عکس

بازیکن فوتبال گرانقیمت تر از مسی و رونالدو

 

لاوتزی که در تیم “هبی چینا فورچون” بازی می‌کند در ابتدای حضور مبلغ 44 میلیون یورو هم دریافت کرده بود. وی که در ابتدای فصل 2016 به لیگ چین رفت در 10 بازی که به میدان رفته 2 گل به ثمر رسانده است.

 

ازکویل لاوتزی (Ezequiel Lavezzi) متولد 3 می 1985 فوتبالیست سابق تیم ملی آرژانتین است. خبرگزاری Football Leaks در آخرین افشاگری خود مدعی شد که ازکیل لاوتزی، مهاجم آرژانتینی تیم هبی چاینا فرچون، بالاتر از رونالدو و مسی پردرآمدترین بازیکن جهان است. او که ابتدای سال میلادی از پاری سن ژرمن جدا شد و به این تیم پیوست، هفته ای 400 هزار پوند از این باشگاه حقوق می‌گرفت. این سایت مدعی شد که حقوق او حتی از این دستمزد نجومی نیز بالاتر است.

 

در حقیقت مهاجم آرژانتینی هفته ای 494 هزار پوند حقوق می‌گیرد. این در حالی است که مسی حدود 270 هزار پوند در هفته دستمزد میگیرد که 224 هزار پوند کمتر از لاوتزی 31 ساله است. رونالدو نیز که اخیرا قراردادش را تمدید کرده، هفته ای 365 هزار پوند حقوق می‌گیرد و گرت بیل که او نیز قراردادش را به تازگی تمدید کرده، هفته ای 350 هزار پوند حقوق می‌گیرد.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

جدیدترین مطالب سایت