صحبت های برانکو در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس

مجموعه : اخبار ورزشی
صحبت های برانکو در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس

برانکو دیگر نمیخواهم بازیکنی از ما کم شود 

بعد از جدایی طارمی از جمع قرمز ها برانکو گفت دیگر نمی خواهم بازیکنی ازمان کم شود در ادامه می توانید با صحبت هاي برانکو در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس تالاب را دنبال نمایید . 

 

به گزارش تالاب برانکو ایوانکوویج در نشست خبری بعدازظهر «شنبه» باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خیلی وقت بود که همه ی اعضای هیئت مدیره را کنار خودمان و خبرنگاران مشاهده نکرده بودیم.‎ باید بگویم آقایان پیروانی، گرشاسبی، کاشانی و … همه ی به دنبال تقویت باشگاه هستند. بار دیگر از آقای گرشاسبی و اعضای هیئت مدیره تشکر می کنم.‎

 

در مذاکره با مدیران پرسپولیس خیلی سریع توانستیم منافع مشترک را پیدا کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: همان‌ طور که میدانید من قراردادم را برای دو سال با پرسپولیس تمدید کردم. خیلی سریع توانستیم منافع مشترک را پیدا کنیم و همان‌ طور که گفته بودم از این همکاری و ادامه پیدا کردن آن بسیار خوشحال هستم. این همکاری برای توسعه بیشتر تیم و باشگاه خواهد بودو تشکر میکنم از حمایت بی‌دریغ هواداران عزیزمان که واقعاً حمایت عظیمی از من داشته‌اند.

 

ما تازه در اول راه هستیم
وی ادامه داد: خیلی واضح است که بدون حضور این هواداران و عشقی که انها به تیم ما میدهند کار بسیار سخت و موفقیت دشوار خواهد بود. افتخار می کنم که عضوی از پرسپولیس بوده و هستم، همان‌ طور که کاشانی و پیروانی در طول زندگی‌شان خدمات زیادی به پرسپولیس کرده‌اند. همان‌ گونه امیدواریم این همکاری و خدمات ادامه داشته باشد. آن‌طور که گرشاسبی و پیروانی گفتند ما توافق کردیم برای قرارداد، البته این راهم باید بگویم که ما تازه در اول راه هستیم و چیزی که مرا خوشحال می کند این است که یک چالش جدید و یک انگیزه مضاعف برای این که پرسپولیس روزبه‌روز پیشرفت کند به وجود آمده است.

 

موفقیت‌هاي اخیر نباید ما رابه خواب ببرد
برانکو در ادامه اشاره کرد: موفقیت پرسپولیس علاوه بر سطح ایران باید در سطح آسیا هم باشد. این نتایجی که کسب کرده‌ایم به هیچ وجه نباید ما رابه خواب ببرد، بلکه برعکس یک انگیزه مضاعف خواهد بود که بیشتر کار کنیم تا بهتر شویم. تمام اهداف‌مان را پیش روی خودمان میگذاریم تا با حداکثر بازده پیش برویم، البته به بازیکنان تیم هم تبریک میگویم که با تلاش زیاد پرسپولیس رابه این جا رسانده‌اند. همه ی در موفقیت پرسپولیس سهیم هستند، اما مهمترین انها بازیکنان هستند، چرا که انها در زمین حداکثر توان‌شان رابه کار می‌بندند، اما همان‌ طور که همیشه گفته‌ام در موفقیت هر بخشی حتی کوچکترین آن تأثیر ویژه‌اي دارد.

 

شاید با بردهای‌مان خسته‌کننده شده باشیم!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش ضمن اشاره به حضور پرتعداد خبرنگاران دراین کنفرانس خبری گفت: تشکر میکنم از همه ی همکاری‌هایي که رسانه‌ ها با ما داشتند و انتظار داریم این همکاری مستمر باشد ودر راستای باشگاه و فوتبال. همچنین این همکاری باید در راستای منافع پرسپولیس، فوتبال ایران و حقیقت باشد. ما هیچوقت از انتقادات فرار نمیکنیم، این موضوع فقط در ایران نیست و همه ی جای جهان وجوددارد و این کنفرانس خبری خود دلیلی است که ما نشان دهیم همیشه با روی باز مقابل شما «خبرنگاران» قرار می گیریم. امیدوارم یک همکاری دوستانه را داشته باشیم، البته شاید ما برای شما با برد‌هایي که کسب می کنیم کسل کننده باشیم «باخنده»، اما دوست دارم یک رابطه ورزشی و صادقانه داشته باشیم.

 

کار بدون مشکل پیش نمی رود اما همیشه دنبال قهرمانی هستیم 
برانکو در رابطه با اهداف بلندمدت تیم پرسپولیس توضیح داد: مقابل پیروانی و گرشاسبی می گویم که ما همیشه به دنبال اهداف زیادی هستیم و این اهداف را پیش روی خود می گذاریم ما میدانیم که کار بدون مشکل پیش نخواهد رفت، اما هدف این است که بطور مستمر فعال باشیم و همیشه به دنبال کسب قهرمانی باشیم و سعی کنیم بیشترین قهرمانی‌ها را کسب کنیم. همان‌ طور که ابتدای فصل اعلام کردیم این اهداف فقط برای این فصل نخواهد بودو همیشگی است ودر همه ی فصل‌ها به دنبال آن هستیم. قهرمانی در سوپرجام، قهرمانی لیگ، قهرمانی آسیا و بالا بردن تعداد قهرمانی‌هاي‌مان.

 

می خواهیم قهرمانی‌هاي بیشتر کسب کنیم
وی همچنین خاطر نشان کرد: ما سوپرجام را کسب کردیم و تا نیمه نهایی آسیا هم پیش رفتیم. شما میدانید که راهیابی یک تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان یک موفقیت بزرگ به حساب می آید، چون دراین بازی‌ها عوامل زیادی برای عبور از مراحل مختلف وجوددارد. این را باید بگویم که در میان همه ی تیم‌ها ما شرایط سختی داشتیم و ۹ بازی را بیرون از تهران برگزار کردیم، آن هم با توجه به این که می دانید چقدر حضور هواداران برای‌مان مهم است. ما دراین فصل و فصل‌هاي آینده هدفمان این است که بتوانیم قهرمانی‌هاي بیشتری کسب کنیم.

 

دلیل تأخیر در تمدید قراردادم پیشنهاد تیم‌هاي دیگر نبود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که «دلیل طولانی شدن امضای قراردادتان چه بود؟ آیا بدلیل سرمربیگری در تیم ملی این تاخیر به وجود آمد؟»، پاسخ داد: منظورتان از تیم ملی، کدام است؟ اولاً باید عرض کنم دلیل طول کشیدن توافق ما این صحبت‌ها نبود، بلکه اینقدر برنامه‌هاي باشگاه فشرده بود که اصلاً وقت نمی‌شد.

 

البته این را هم بدانید که گرشاسبی یک ماه و نیم است که به باشگاه آمده و یک مقدار زمان احتیاج بود تا ایشان در باشگاه سبک سنگین کند و کار رابه طور کامل در دست بگیرد. همان‌ طور که گفتم ما هر سه چهار روز یک‌بار بازی داشتیم یعنی اصلاً وقتی نبود برای مذاکره، در مورد تیم ملی هم باید بگویم که تیم ملی ایران سرمربی دارد و موفق شده تیم رابه جام جهانی ببرد و تیم ایران با آن فرد به جام جهانی خواهد رفت، البته اگر منظورتان از تیم ملی پیشنهاد از کشور های دیگر باشد، بله من داشتم اما دلیل عقب افتادن امضای قراردادم این نبود.

 

انتظار داریم که نوراللهی کیفیت قبل از رفتن به سربازی را داشته باشد
برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر این که نوراللهی می تواند برای پرسپولیس به میدان برود و آیا شرایط وی را به گونه‌اي می بینید که آمادگی بازی کردن باشد، یادآور شد: بابت بازگشت نوراللهی خیلی خوشحال هستم و البته متأسفم که بازگشت او خیلی طول کشید و این بدترین چیز برای یک بازیکن است که یکسال بازی نداشته باشد. ما تمام تلاش‌مان را میکنیم که وی را برای بازی آماده کنیم ودر جریان تمرینات محاسبه خواهیم کرد که در چه وضعیتی است و چطور میتواند به ما کمک کند، اما او در رقابت برای ترکیب اصلی تیم خواهد بودو انتظار داریم کیفیت قبل از رفتن به سربازی را دوباره داشته باشد.

 

مواردی که در قراردادم وجوددارد از اسرار کاری است
وی در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که آیا در قراردادش چند بند وجوددارد که به او کمک میکند که هر وقت خواست قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند، یادآور شد: خوشحالم که شما نگران قرارداد من و امنیتی که در آن وجوددارد، هستید و جا دارد از شما تشکر کنم. لازم است عنوان کنم قرارداد بین باشگاه و مربی امضا می شود و یک اسرار کاری است. این قرارداد به این منظور امضا میشود که منافع هردو طرف رعایت شود. در همه ی جای جهان همین‌طور است، اگر چه قرارداد فقط یک برگه است که بین دو طرف امضا می شود. بازهم اگر سؤالی دراین مورد دارید بپرسید تا بشما بگویم!

 

هیچ بازیکنی از پرسپولیس مهم‌تر نیست
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره این که نبود مهدی طارمی در پرسپولیس احساس خواهد شد یا نه، تصریح کرد: تشکر میکنم از این سؤالی که پرسیدید. باید بگویم بارها در صحبت‌هایي که با مسئولان باشگاه و بازیکنان داشته‌ام به انها تأکید کرده‌ام هیچ یک از ما از من برانکو، گرشاسبی و پیروانی گرفته تا بازیکنان، از باشگاه مهم‌تر نیستیم. نه هیچ یک از ما، بلکه هیچ بازیکنی بیشتر از باشگاه اهمیت ندارد و فکر کنم که در مورد این موضوع گرشاسبی صحبت‌هاي لازم را انجام داد. قضیه طارمی و بحث ماندن و رفتنش از پرسپولیس یک نیم‌فصل زمان برد ودر نهایت او راه و مسیر خودرا انتخاب کرد، فقط می توانم بگویم برای طارمی بهترین آرزوها را می کنم. او در چندسالی که در پرسپولیس بود همه ی تلاشش را برای منافع تیم انجام داد و من بعنوان مربی از او تشکر می کنم و این مرزی است بین بازیکن و مربی.

 

با همین کادر فنی به کارمان ادامه میدهیم
برانکو درباره تمدید قرارداد کادرفنی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ابتدا باید این را بگویم که با افشین پیروانی موافق هستم، هر تلاشی که میکنیم برای هواداران است و به خاطر همین خیلی ناراحت بودیم که بازی با نفت را بدون تماشاگر بازی کردیم. هواداران سرمایه‌هاي پرسپولیس هستند و یار دوازدهم ما. کادر فنی همان‌ گونه تا دو سال آینده کنار ما خواهند بود، همچنین احتمال تغییرات وجود خواهد داشت، چرا که ممکن است در ادامه اختلاف نظر پیش بیاید، مثل آندره و چوک. این ها قابل پیش‌بینی نیست، اما انتظار ما این است که دو سال آینده را نیز باهم و با انگیزه و شوق زیاد دنبال کنیم، چون بدون این موارد نمیشود، نتیجه گرفت.

 

طارمی از نظر ذهنی در پرسپولیس نبود
وی در پاسخ به این پرسش که «شما گفتید طارمی دلش نبوده که در پرسپولیس بماند، اگر این موضوع برای دیگر بازیکنان هم پیش بیاید شما اجازه می دهید که از باشگاه خارج شوند؟»، پاسخ داد: طارمی قراردادش در پایان فصل به اتمام میرسید، هم من و هم گرشاسبی و پیروانی به ایشان پیشنهاد دادیم تا قرارداد جدید با او امضا کنیم، اما ایشان توسط وکیلش کتبا اعلام کرد که مایل به ادامه همکاری نیست، ما نهایتا یک ماه و نیم می‌توانستیم ایشان را نگه داریم، طارمی از نظر ذهنی در پرسپولیس نبود و این طبیعی بود که با این شرایط باشگاه می‌توانست مقداری جلوی ضررش رابا فروش این بازیکن جبران کند.

 

دیگر اجازه نمی دهم کسی از پرسپولیس جدا شود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد:‌ ما خواستیم طارمی را نگه داریم، اما او نخواست. در مورد دیگر بازیکنان هم باید بگویم این بستگی به منافع دو طرف دارد و طبیعی است که من به‌عنوان مربی اجازه نمیدهم کسی از تیم برود، چون ما محروم هستیم و اگر اتفاق جدیدی رخ ندهد، ما نمیتوانیم بازیکن بگیریم. با این شرایط اگر یک نفر بیاید و برای یکی از بازیکنان ما ۱۰ میلیون دلار پیشنهاد بدهد آیا بازهم نباید اجازه بدهیم که این بازیکن برود؟ این فوتبال حرفه‌اي است و باید بازیکنان را درک کنیم.

 

جدیدترین مطالب سایت