بیوگرافی رافائل سیلوا بازیکن مدافع تیم استقلال تهران

مجموعه : اخبار ورزشی
بیوگرافی رافائل سیلوا بازیکن مدافع تیم استقلال تهران

رافائل سیلوا متولد 20 آوریل 1992 در برزیل فوتبالیست اسـت. فوتبال را از کودکی آغاز کرد و‌ سابقه حضور در لیگ برزیل، پرتغال و عربستان را در کارنامه دارد و هم‌ اکنون در پست مدافع برای تیم استقلال تهران بـه میدان می رود. ما دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي در مورد زندگی رافائل سیلوا، مدافع تیم استقلال را منتشر کرده ایم.

 

بیوگرافی کامل رافائل سیلوا

بیوگرافی کامل رافائل سیلوا

رافائل سیلوا دا آرودا در تاریخ 31 فروردین ماه 1371 در شهر کویابا در غرب برزیل دیده بـه جهان گشود. او دارای 193 سانتیمتر قد میباشد.

 


مطالب مشابه: مرگ ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال + علت فوت ملیکا محمدی چه بود؟


 

آغاز فعالیت ورزشی رافائل سیلوا

آغاز فعالیت ورزشی رافائل سیلوا

رافائل سیلوا در ابتدا در تیم ریو پِرِتو برزیل، فعالیت خودرا شروع کرد و پس از ان با تیم پونته پرتا قرارداد بست. او در کارنامه ي خود، سابقه ي حضور در سری آ و سری بی برزیل را دارد. این بازیکن در سری بی برزیل در تیم هایي هم چون بوآ اسپورتو، کریسیوما و گویاس دیگر بازی کرد. این مدافع باتجربه درسال 2018 پس از چند سال حضور در سری بی، با تیم بوآویشتا پرتغال بمدت یک فصل قرارداد بست.

 

پیوستن رافائل سیلوا به پونته پرتا

پیوستن رافائل سیلوا به پونته پرتا

سال 2013 در 21 سالگی بـه تیم «پونته پرتا» ملحق شد و تا سال 2016 تحت قرارداد با این تیم بود سپس سال 2015 در 23 سالگی توسط سران تیم پونته پرتا جهت کسب تجربه بیشتر بـه مدت 1 سال بـه تیم بوآ قر داده شد.

 

انتقال رافائل سیلوا به کریسیوما

انتقال رافائل سیلوا به کریسیوما

رافاعل سیلوا سال 2016 در 24 سالگی بـه تیم «کریسیوما» Criciuma ملحق شد و تا سال 2018 پیراهن این تیم را بر تن کرد. این بازیکن 18 ژوئیه 2017 در جریان بازی مقابل باشگاه فوتبال بوآ اسپورته «Boa Esporte Clube» مصدوم شد و سه ماه بعد در اواخر اکتبر 2017 بـه میدان‌ هاي‌ مستطیل سبز بازگشت.

 

از گویاس تا انتقال به بواویستا رافائل سیلوا

از گویاس تا انتقال به بواویستا رافائل سیلوا

سال 2018 در 26 سالگی بـه تیم «گویاس» پیوست ولی قبل از پایان یافتن نقل و انتقالات بـه تیم بواویستا پرتغال منتقل شد و تا سال 2019 دراین تیم توپ زد.

 

دعوت رافائل سیلوا به عربستان

دعوت رافائل سیلوا به عربستان

رافاعل سیلوا سال 2019 در 27 سالگی بـه تیم الفیصلی عربستان ملحق شد و تا سال ژانویه 2022 دراین تیم عضویت داشت. او 67 بار پیراهن الفیصلی را بر تن کرده و 6 گل برای این تیم بـه ثمر رساند و با این تیم ۱ قهرمانی گینک کاپ عربستان را بـه دست آورده اسـت.

 

پیوستن رافائل سیلوا به استقلال

پیوستن رافائل سیلوا به استقلال

رافاعل سیلوا مارس 2022 در 30 سالگی با قراردادی 6 ماهه و دست مزد سالانه 300 هزار دلار بـه استقلال تهران با مدیرعاملی مصطفی آجرلو پیوست. نخستین بازی خودرا با پیراهن استقلال 20 اسفند 1400 مقابل صنعت نفت آبادان انجام داد کـه این بازی در نهایت با نتیجه 1 بر 0 بـه نفع استقلال بـه اتمام رسید. سیلوا در برنامه نوروز فوتبالی توانست با کسب 39 درصد آرا عنوان برترین مدافع میانی سال 1401 لیگ ایران را کسب کند.

 

تیر ماه 1401 رافائل سیلوا مدافع برزیلی و 31 ساله استقلال کـه توسط فرهاد مجیدی بـه خدمت استقلال درآمده بود پس از کار با فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو و رسیدن بـه دو جام قهرمانی در فوتبال ایران بـه دلیل عدم پرداخت مطالباتش قراردادش با آبی‌ها را فسخ کرد و از این تیم جدا شد.

 

رافائل پس از جدایی از استقلال، نتوانست با تیم جدیدی قرارداد ببنند و نیم فصل دور ماند تا این کـه روز چهارشنبه 14 دی ماه 1402 دوباره بـه تیم استقلال تهران این بار با سرمربیگری جواد نکونام بازگشت.

 


مطالب مشابه: بازیکنان معروف فوتبال از چه سنی شروع کرده اند؟


 

شکایت رافاعل سیلوا از استقلال و عقد قرارداد جدید

شکایت رافاعل سیلوا از استقلال و عقد قرارداد جدید

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال، در پی صدور حکم فیفا و محکومیت حدودا ۸۵۰ هزار دلاری این باشگاه در پرونده شکایت رافائل سیلوا، با هماهنگی سرمربی استقلال و با توجه بـه اعلام نیاز کادر فنی بـه تقویت خط دفاعی تیم و جذب مدافع، اقدام بـه مذاکره با “رافائل سیلوا آرودا” کرد ودر نهایت با این مدافع برزیلی برای بازگشت بـه استقلال بـه توافق رسید. مطابق این توافق، رافائل سیلوا قراردادی بـه مدت یک فصل و نیم با باشگاه استقلال امضا کرده اسـت.

 

ازدواج و فرزندان رافاعل سیلوا

ازدواج و فرزندان رافاعل سیلوا

رافائل چندین سال پیش با خانم «آماندا» ازدواج کرده اسـت کـه ثمره این زندگی یک دختر بـه نام رافا متولد 2016 و یک پسر بـه نام جوائو متولد 2018 میباشد. رافائل یک مرد خانواده دوست بوده و همواره اوقات فراغتش را بـه خوش گذرانی با خانواده اش سپری می کند و طبق معمول تصاویری از خود با همسر و فرزندانش در اینستاگرامش منتشر میسازد و یک سگ خانگی بـه نام لولی دارند.

 


مطالب مشابه: حسن یزدانی پرطرفدارترین کشتی گیر جهان شد «عکس»


 

در پایان

بعد از این کـه دو مدافع اصلی استقلال، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند بـه دلیل خدمت سربازی وادار بـه ترک تیم استقلال شدند باشگاه استقلال برای پر کردن جای این بازیکنان، رافائل را بـه عنوان یک بازیکن آزاد بـه خدمت گرفتند.

جدیدترین مطالب سایت