سانسور برنامه 90 و اعتراض عادل فردوسی‌ پور (عکس)

مجموعه : اخبار ورزشی
سانسور برنامه 90 و اعتراض عادل فردوسی‌ پور (عکس)

سانسور برنامه 90 و اعتراض عادل فردوسی‌ پور

عادل بدلیل قطع یکی از آیتم های برنامه اش بشدت ناراحت شد و برنامه را به دلیل اعتراض به این کار 30 دقیقه زود تر به پایان رساند. عادل فردوسی‌ پور: می‌خواهم یک چیزی بگویم که هم شما و هم بچه هاي‌ شبکه احتمالا شوکه می‌شوید اما امشب برنامه را نیم ساعتی زودتر تمام می کنیم.

 

عادل فردوسی پور برنامه 90 دوشنبه شب را حداقل نیم ساعت زودتر از زمان همیشگی برنامه به اتمام برد و خودش گفت یک تصمیم شوکه کننده دارد.

 

به گزارش تالاب به نقل از خبرآنلاین ؛ عادل فردوسی پور که همیشه برای داشتن تایم اضافه در تلویزیون دعوا دارد ؛ این هفته 90 را حداقل نیم ساعت زودتر تمام کرد و درحالی که مشخص بود منتظر مانده تا آیتم هاي‌ مربوط به بازی “نساجی قائمشهر” و “خونه به خونه بابل” تائید شود و بعد از عدم تائیدشان به شدت دلخور است ؛ روی آنتن گفت:

 

«دیگر خسته شدم این که دراین مدت برای پخش نشدن این آیتم ها پوزش خواستم و دیگر برای نوبت پخش ان زمانی را اعلام نمی‌کنم ولی واقعا هیچ چیز خاصی هم ندارند این آیتم ها اما این را بگویم که این مشکل اصلا از بچه هاي‌ گروه ما و تیم شبکه سه هم نیست اما بالاخره دیگر ؛ حالا…»

سانسور برنامه 90 و اعتراض عادل فردوسی‌ پور (عکس)

ناراحتی عادل فردوسی پور بدلیل سنسور برنامه 90

او قبل از اینها هم گفت:

«می‌خواهم یک چیزی بگویم که هم شما و هم بچه هاي‌ شبکه احتمالا شوکه می‌شوید اما امشب برنامه را نیم ساعتی زودتر تمام میکنیم چون واقعا برای این بحث نیم ساعتی زمان گذاشته بودیم اما همان‌ گونه این عکسهای اجازه پخش ندارد.»

 

فردوسی پور البته در ماه هاي‌ اخیر ودر برنامه 2018 هم چند باری سر این گیرهایی که به او داده بودند ؛ قهرهایی کرده بود. بخصوص در روزی که مانع از حضور کارلوس پویول در استودیوی برنامه اش شدند.

 

برنامه 90 یکی از جذاب ترین برنامه های تلویزیونی است که توسط عادل فردوسی پور آماده و پخش میشود.

 

منبع: خبرآنلاین

جدیدترین مطالب سایت