ازدواج همجنس بازان وهابی با هم (عکس)

ازدواج همجنس بازان وهابی با هم (عکس)

همجنس گرایان در کنار هم 

 

امروزه یک ازدواج عجیبی در جهان مرسوم شده هست به نام ازدواج همجنس گرایان که دو مرد یا دو زن باهم ازدواج می‌کردند. 

 

منطقه «سوفران» پاریس، دیروز شاهد اولین مراسم ازدواج بین دو همجنس‌باز وهابی بودو آن‌گونه که گفته شده، این عقد ازدواج براساس سنت و آیین وهابیت برگزار شده هست.

 

به گزارش تالاب تا کنون اعلام نشده که کدام عاقدی حاضر به جاری‌کردن صیغه عقد برای این دو همجنس‌باز وهابی شده هست و اگرچه بعضی رسانه‌هاي از “محسن هندریکس” همچون عاقد نام برده‌اند.

 

اما آن چه مورد تأکید قرار گرفته آن هست که این دو زوج که شیفته یک دیگر شده‌اند یکی وهابی و دیگری سلفی بوده‌اند و ازدواجی را برای خود برگزیده‌اند که در نوع خود در فرانسه اولین به شمار می آید.

 

در این جشن عقدکنان، یکی از مسیحیان کمپانی‌کننده و نیز یک یهودی حاضر، برای این زوج همجنس‌باز وهابی به قرائت دعای خیر و طلب برکت از کتاب‌هاي ادعیه خود کردند.

 

به گزارش تالاب این درحالی هست که پیش‌تر ازدواج همجنس‌بازان منتسب به دین اسلام، تنها در آفریقای جنوبی صورت میگرفت و این ازدواج هم به صورت ازدواج‌هاي مدنی و جمعی انجام می‌شده که ریاست آنرا «محسن هندریکس» برعهده داشته هست.

 

آقای “لودویگ محمد عابد”یکی از طرفین در مصاحبه با یکی از شبکه‌هاي تلویزیونی فرانسه گفت که امام جماعت یکی از مساجد مناطق پیرامون پاریس که خواست نامش فاش نشود، صیغه عقد این دو همجنس‌باز را جاری کرد.

 

ازدواج همجنس بازان وهابی با هم (عکس)

 

لودویگ محمد عابد «عروس» در این گفتگو اعلام کرد: «نیت ما از اجرای این مراسم ازدواج، این بود که باعث یک تحول و حرکت رو به جلو برای انجام مصاحبه و اتحاد تمدن‌ها، فرهنگ‌ها و ادیان گوناگون جهان باشیم. ما درسال 2006 میلادی در کشور آفریقای جنوبی ازدواج کرده بودیم اما کشور فرانسه، ازدواج همجنس‌گرایان رابه رسمیت نمی‌شناسد و من انشاالله که در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، با پیروزی جناح چپ، شاهد رسمیت‌یافتن همجنس‌بازی در فرانسه باشیم.»

 

ازدواج همجنس بازان وهابی با هم (عکس)

 

محسن هندریکس، عاقد سلفی

وی افزود: «اکنون تنها در کشور الجزایر برای چنین جرمی، دو سال زندان می برند و اگرچه در هفت کشور مسلمان دیگر، حتی محکومیت به مرگ نیز دیده میشود. من دلم می خواهد که این تابو رابه طریقی بشکنم و اگرچه شرایط مساعد برای اینکار فراهم هست اما همه ی باید به ارزش و بهای این قضیه، باور داشته باشند!»

 

عروس که بنیان گذار انجمن “اچ.ام.2.اف” در کشور فرانسه هست هم‌اکنون در حال آماده‌سازی رساله پزشکی خود با موضوع «همجنس‌بازی و اسلام» هست!

 

تعداد زیادی از مفتی‌هاي وهابی و سلفی، عمل شنیع و حرام “لواط” را حلال می‌پندارند که صدور این احکام از سمت مفتیان وهابی طی سال‌هاي جدید با انتقاد تعداد زیادی از اهل سنت روبه‌رو شده هست.

 

منبع : ناز وب

جدیدترین مطالب سایت