دختر جوان برده معلم شیطان صفت شد !+ عکس

دختر جوان برده معلم شیطان صفت شد !+ عکس

برده جنسی شدن دختر جوان بخاطر مادرش

مادر شیطان صفتی که باعث شد دخترش برده جنسی معلم اش شود.

 

برده جنسی , دختری که به خاطر مادرش برده جنسی معلمش شده بود ، دختری که یکسال به خاطر عشق به مادرش برده جنسی معلمی انسان نما شده بود، لب به سخن گشود و همه ی انچه که دراین مدت تحمل کرده بود را فاش کرد.

 

به گزارش تالاب ؛ اواسط ماه June بود که شکایت مادری آشوبی در شمال لندن به راه انداخت. این مادر ۳۹ ساله در حالی‌که نگران و پریشان بنظر میرسید با صدای بلند به مسئولان ناسزا می گفت.

 

این زن پس از ورود به پایگاه پلیس پرده از راز جنایت‌ معلم ۳۵ ساله‌اي که دارای همسر و دو فرزند بود، فاش کرد.این مادر بی‌گناه در اظهاراتش به پلیس گفت: فرزندم در درس‌هایش ضعیف بودو نمی‌توانست، نمره قبولی را در امتحانات کسب کند.

 

وی افزود: با دخترم صحبت کردم و او استاد مدرسه‌اش را پیشنهاد کرد ،‌ چراکه معتقد بود او مردی ساده ،‌ باسواد و با اخلاق است و میتواند در درس‌ها کمکش کند.

 

مادر دختر قربانی گفت: بهمین علت بدون هیچ گونه تحقیقات با «آندراولز» معلم دخترم صحبت کردم و با او در اوایل ماه فوریه به مدت یکسال قرار بستم، تا در ساعات اولیه شب به منزلمان بیاید و میزان سواد دخترم را در درس‌هایش افزایش دهد.

 

وی ادامه داد: درست طبق قرار داد آندرو فعالیت و تدریش را شروع کرد و همه ی چیز طبق روند عادی می‌گذشت، آندرو ساعت اولیه شب به منزل می آمد و پس از ۲:۳۰ تدریس می‌رفت.

 

مادر این دانش آموز اذعان داشت: پس از ۴ ماه متوجه رفتار‌هایي عجیبی از سوی دخترم شدم, و هر بار که از او سوالی می‌پرسیدم،‌ او از جواب امتناء میکرد و یا با گریه کردن به سوی اتاقش پناه میبرد.

دختر جوان برده معلم شیطان صفت شد !+ عکس

وی افزود: ایندا فرض کردم دخترم با دوستانش دچار مشکل شده و نیاز به تنهایی دارد و حتی این موضوع رابا معلمش نیز مطرح کردم تا شاید او بتواند متوجه مشکل دخترم شود.

 

مادر با چشمانی پر از اشک اظهار داشت: روز‌ها پشت سر هم می‌گذشت ولی دخترم هرروز حالش بدتر می ‌شد، آن قدر که تنهایی در اتاقش رابه همه ی کار‌ها و بازی‌ها ترجیح می‌داد و من نمی دانستم چیکار باید انجام دهم؟

 

وی ادامه داد: دوباره مشکل رابا معلمش در بین گذاشتم و از او عاجزانه تقاضای کردم تا با صحبت‌هایش دلنشینش دخترم رابه زندگی عادی برگرداند، چراکه او مثل یک دیوانه شب‌ها تا صبح به یک نقطه خیره میشد و پلک روی نمی‌گذاشت.

 

به گزارش تالاب مادر دختر ۱۱ ساله خاطر نشان کرد: دخترم چندین بار کارش به بیمارستان کشیده شد و پزشکان با تجویز دارو‌هاي تقویتی وی را از مرگ نجات دادند، میخواستم تمام جهان را بدهم ولی فرزند بی‌گناه و معصومم این طور درد و رنج نکشد.

 

وی افزود: تحقیقاتم را از داخل مدرسه و دوستان دخترم شروع کردم و آن‌ها نیز مثل من از حال و وضعیت دخترم حيرت زده بودند، آنان دخترم را یک دانش آموز فعال و پر انرژی می دانستند،‌ ولی او امروز مثل مرده‌اي متحرک در جهان زندگی میکرد.

 

مادر دانش آموز قربانی ادامه داد: ۴ فوریه سال ۲۰۱۴ زمانی که از یک مهمانی به منزل بازگشتیم، متوجه روشن بودن بی ‌مورد چراغ‌هاي منزل شدیم،‌سریعا به داخل اتاق دخترم رفتیم و او ار در حالیکه نیت خودش را از سقف اتاق حلق آویز کند مشاهده کردم.

 

وی یاد آور شد: با دیدن این صحنه موضوع دخترم رابه طور جدی مورد بررسی قرار دادم و از چند مشاور و روانشاس دراین رابطه استفاده کردم ولی با گذشت ۳ ماه و مشاوره‌اي چند ساعت پزشکان متخصص باز هم وضعیت روحی و جسمی دخترم تغییر نکرد.

 

مادر دختر ۱۱ ساله افزود: دیگر نا امید شده بودم و نیت داشتم دخترم رابه یکی از مراکز درمانی در لندن ببرم که امشب بطور اتفاقی و زود تر از همیشه وارد منزل شدم, و پله‌هاي اتاق دخترم را یکی از پس از دیگر سپری کردم تا وی را ببینم، که با بازکردن درب اتاق با صحنه‌اي شنیع و خوفناک روبه‌رو شدم,.

 

وی گفت: آندرو معلم مدرسه،‌دخترم لخت به تخت بسته بودو با خنده وی را مورد تجاوز جنسی وحشیانه قرار داده بود، او با دیدن به مجسمه کنار تخت ضربه‌اي به سر زد و سریعا منزل را ترک کرد.

 

به گزارش تالاب مادر ۳۹ ساله که دیگر گریه طاقتش را گرفته بود، تصیرح کرد: سپس زمانی که از جای بلند شدم, و دخترم را در آغوش گرفتم، او لب به سخن گشود و جنایت‌هاي یکساله معلم بر علیه او فاش کرد.

 

وی گفت: آندرو این معلم حیوان صفت یکسال دخترم رابا بی‌رحمی مورد تجاوز ‌هاي وحشیانه جنسی قرار داده بودو با تهدید به این که اگر از جنایت‌هایي او حرفی به کسی من را می کشد،‌دخترم رابه سکوت مجبور میکرد.

 

مادر، دختر قربانی ادامه داد: دخترم برای عشق و علاقه‌اش به من و این که به من آسیبی نرسد، حرفی نزد و تمام شکنجه‌هاي این معلم انسان نما را تحمل می کرد.

 

این مادر همینطور به پلیس گوش زد طبق تحقیقاتش که انجام داده است، متوجه شده که آندرو سوء پیشینه جنسی در سایر مدارس لندن را نیز داشته و معلوم نیست که چرا مسئولان آموزشی لندن از او در مدارس آموزشی استفاده میکنند.

 

مادر،‌ دانش آموز ۱۱ ساله، تمامی مسئولان را آموزشی شهر لندن را گناهکار در جنایت‌هاي آندرو شناخت و از رسانه‌هاي شکایت خودش را بر علیه این افراد اعلام میکرد.

 

این مادر معتقد بود که چنانچه مسئولان آموزشی از ورود مجدد این متجاوز به مدارس و مراکز آموزشی پیش گیری میکردند، به هیچ وجه چنین اتفاقی برای دخترش رخ نمی‌داد و او همین حالا یک زندگی عادی مثل سایر دانش آموزان شهر لندن داشت.

 

پلیس لندن سریعا این معلم راکه نیت ترک شهر را داشت در برزگراه ردیابی و دستگیر کرد و آندرو پس از حضور در پایگاه پلیس و روبه‌رو با مادر قربانی،‌همه ی اتهاماتش را قبول کرد و خودش را براتی محاکمه در دادگاه آماده کرد.

 

به گزارش تالاب «ولن جورج» رئیس پلیس لندن معتقد است، قربانیان این معلم شیطان صفت بیش از یک نفر خواهد بودو کماکان کارآگاهان پلیس در تلاشند تا سایر قربانیان را شناسایی کنند.

 

سرانجام روز گذشته دادگاه آندرو در دادگاه محلی بولتن برگزار و قاضی پس از بررسی پرونده معلم رابه ۵ سال کنارگیری از مراکز آموزشی و پرداخت غرامت پانصد پوندی به خانواده دختر قربانی محکوم کرد.

 

گفتنی است ، بجز مادر، دانش آموز ۱۱ ساله سایر کسانی هم که از ماجرای دخترک بی‌گناه آگاه بودند،‌رای دادگاه را نوعی بی عدالتی تلقی و نقض دستمزد شهروندی تلقی کردند،‌ ولی حیف که اعتراضاتشان به گوش هیچ کس نمیرسد.

 

جدیدترین مطالب سایت