درخواست اتریش از 300 پناهنده ایرانی

درخواست اتریش از 300 پناهنده ایرانی

درخواست اتریش از 300 پناهنده ایرانی: آمریکا ویزا نمی دهد

 

در پی امضاء قرارداد دونالد ترامپ برای 90 روز بدون ورود 5 کشور به آمریکا است مشکلاتی برای ایران های مواجه شده است این ایرانی‌ها از اقلیت‌های یهودی و مسیحی ایران بودند که به صورت موقت در اتریش اقامت داشتند و قصد داشتند پس از انجام اقدامات لازم و دریافت ویزای آمریکا به این کشور سفر کنند.
 

به گزارش تالاب : اتریش به 300 ایرانی غیرمسلمان که در این کشور به صورت موقت اقامت داشتند و داوطلب پناهندگی به آمریکا بودند اعلام کرد که از سفر به آمریکا منع شده‌اند.

 

به گزارش تالاب:این ایرانی‌ها از اقلیت‌های یهودی و مسیحی ایران بودند که به صورت موقت در اتریش اقامت داشتند و قصد داشتند پس از انجام اقدامات لازم و دریافت ویزای آمریکا به عنوان پناهجو به این کشور سفر کنند.

 

درخواست اتریش از 300 پناهنده ایرانی

دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا، دستور ممنوعیت سفر شهروندان 7 کشور منطقه از جمله ایران را صادر کرده است.

 

ایرانیان متقاضی پناهندگی به آمریکا معمولا از طریق اقامت موقت در سایر کشورها اقدامات مربوط به مهاجرت به آمریکا را انجام می‌دهند. داوطلبان باید درخواست خود را به سفارت آمریکا در سایر کشورها ارائه دهند تا ویزای آمریکا را دریافت و به این کشور سفر کنند.

 

این 300 ایرانی، اتریش را برای اقامت موقت انتخاب کرده بودند اما پس از مخالفت دولت آمریکا با پذیرش پناهندگان ایرانی، مسئولان اتریشی از این 300 ایرانی خواسته اند که خاک این کشور را ترک کنند.

 

یک مسئول در اداره امور پناهندگان در اتریش اعلام کرد که دولت اتریش از این افراد خواسته است تا هرچه سریع‌تر خاک این کشور را ترک کنند.

 

جدیدترین مطالب سایت