سوپرایز محمدجواد آذری جهرمی چه بود؟

سوپرایز محمدجواد آذری جهرمی چه بود؟

سوپرایز جهرمی؟

از شایعه تا واقعیت :

سورپرایز «پنج‌شنبه» آذری‌جهرمی رونمایی شد!

«محمدجواد آذری‌جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کـه وعده یک سورپرایز بـه مردم در روز پنج‌شنبه را داده بود، دقایقی قبل از ان رونمایی کرد.

سوپرایز محمدجواد آذری جهرمی چه بود؟

 

سورپرایز و خبر_خوب
خانم‌ها و آقایان،
بـه پست + «پُست پِلاس» خوش آمدید!

ما بـه جای صحبت و جلسه، چند اقدام عملیاتی انجام دادیم کـه واقعا هزینه‌ها کمتر بشه و از آلودگی شهرها پیشگیری کنیم. برای همین در طرح پست+:
انتقال بسته‌هاي‌ پستی با پهپاد را فراهم کردیم کـه دیگر در هیچ جای ایران نقطه‌اي باقی نماند کـه غیر قابل معرض باشد. انتقال سریع دارو بـه بیمارستان‌ها، جزیره‌ها، سورپرایز کردن یک دیگر و… از جمله کارهایی اسـت کـه از این بـه بعد در اختیار شـما خواهد بود. در حال حاضر کشور های کمی در دنیا هستند کـه اینکار را کرده‌اند. ما می توانیم! خدا قوت بـه همه ی‌ي جوانان ایرانی برای این دستاورد!

 

تجهیز کردن شرکت ملی پست بـه اتومبیل برقی، موتور برقی و دوچرخه برقی کاملا ایرانی

همچنین بـه مناسب آغاز پست+؛ ارسال نامه در سراسر کشور از طریق پست در شنبه ۲۳ آذر رایگان خواهد بود.
لطفا برای اطلاع بیشتر بـه سایت post-plus.ir مراجعه فرمایید.

در مورد این موج سورپرایز باید خدمتتون بگم کـه خیلی‌ از کامنت‌ها و توییت‌ها و استوری‌ها و پیامک‌ها رو خوندم. واقعا خلاقیت شـما مردم عزیز و اعتماد و لطفی کـه بـه بنده بـه عنوان خادم خود دارید یک دنیا ممنونم.
اتفافا خیلی از این سورپرایزها مثل ارسال ماهواره جدید، ارزان کردن اینترنت، #پایان_وس و … رو در تقویم گذاشتم ودر دوهفته آینده از این دستاورد ها و خدمات زیاد خواهیم دید :»
امیدوارم تلاش‌هایم برای رفع فیلترها هم بـه نتیجه برسه ؛ خیلی از توییت‌ها و کامنت‌ها رو برای بقیه در جلسات می‌خونم تا بالاخره با واقعیت‌هاي‌ جامعه و خواسته‌هاي‌ شـما آشنا شوند

 


 

سوپرایز محمدجواد آذری جهرمی چه بود؟

برخی منابع خبری از رفع فیلتر یوتیوب خبر داده اند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در افتتاحیه کنفرانس تهران هوشمند بـه حضار اعلام کرد کـه وزارت ارتباطات برای روز پنجشنبه یک سورپرایز بزرگ برای مردم خواهد داشت.

 

بـه گزارش تالاب محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در روز ۱۸ آذر در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند گفت: روز پنجشنبه یک سورپرایز ویژه داریم کـه توسط شبکه‌هاي‌ اجتماعی اطلاع‌ رسانی می کنیم.

 

پس از این اظهارات سه فرض در خصوص سورپرایز وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شد، کـه این فرض‌ها عبارتند از رفع فیلتر تلگرام، ملی شدن اینترنت و رایگان شدن ترافیک استفاده از سایت‌هاي‌ داخلی.

 

روزنامه هفت صبح نیز امروز با تیتر «در انتظار سورپرایز وزیر جوان» این سوال را مطرح کرده اسـت: استفاده از پهنای باند داخل رایگان می شود با فیلترینگ تلگرام برداشته میشود؟

 

رفع فیلتر تلگرام از سوی شورای عالی فضای مجازی تکذیب شد.

 

برخی در فضای مجازی اینطور استنباط کردند کـه دستگیری و بازداشت قاضی صادرکننده حکم فیلتر تلگرام و همچنین آثار ویرانگر فیلترشکن‌ها و کاربردی نبودن سایر شبکه‌هاي‌ اجتماعی و خالی شدن تلگرام از فیک‌نیوزها با دستگیری روح الله زم، دلیلی برای ادامه فیلترینگ تلگرام باقی نمیماند.«ایرنا»

 

اما روابط عمومی شورای عالی فضای مجازی این خبر را تکذیب کرد و گفت: با توجه بـه انتشار خبری در رسانه‌ ها و شبکه‌هاي‌ اجتماعی مبنی بر رفع فیلتر تلگرام با عنوان «خروجی جلسات کارشناسی هفته گذشته شورای عالی فضای مجازی رفع فیلتر تلگرام بوده اسـت» بـه اطلاع میرساند، جلسه کارشناسی شورای عالی فضای مجازی کشور درخصوص رفع فیلتر تلگرام برگزار نشده بنابر این تصمیم‌گیری دراین خصوص در شورای عالی فضای مجازی کشور صحت نداشته و صراحتا تکذیب میشود.

 

قطعی اینترنت نیز از سوی سخنگوی دولت و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تکذیب شد و ربیعی گفت: کشور تصمیم ندارد اینترنت را بر روی مردم قطع کند.

 

همچنین سجاد بنابی، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، انتشار اخباری مبنی بر اختلال شدید روی اینترنت و قطعی ارتباط سایت‌هایي کـه دیتاسنتر انها خارج از ایران اسـت را تکذیب کرد.

 

وی گفت: از حدود دوهفته گذشته تا کنون هیچ گونه اختلالی در شبکه ارتباطی کشور گزارش نشده و محدودیت جدیدی نیز برای سرویس دهنده ها بـه واسطه اجرای حکم فیلترینگ، صورت نگرفته اسـت.«مهر»

 

بنابر این تنها فرضی کـه بـه احتمال زیاد بـه وقوع خواهد پیوست، رایگان شدن اینترنت ترافیک داخلی اسـت.

 

سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در خصوص این احتمال کـه پنجشنبه اینترنت داخلی فعال میشود اعلام کرده اسـت: شبکه ملی اطلاعات نمی خواهد بـه حوزه شبکه هاي‌ اجتماعی ورود کند و قرار نیست کـه جای گزین اینترنت جهانی شود ؛ شبکه ملی اطلاعات بـه هیچ عنوان بـه معنی اینترنت ملی نیست بلکه دارایی داده‌هاي‌ ملی را مدیریت میکند کـه اگر اینترنت جهانی قطع شد کارهای کشور مختل نشود.«خراسان»

 

جدیدترین مطالب سایت