قطع ادامه همکاری پوما با اسرائیل !

قطع ادامه همکاری پوما با اسرائیل !

پوما یک شرکت بین المللی صنایع نساجی و  تجهیزات ورزشی آلمانی اسـت کـه اینروزها بـه دلیل جنگ و کشتار بیرحمانه ي اسرائیل بـه غزه همکاری خودرا با کشور اسرائیل قطع کرد. و این قطع همکاری یعنی من مخالف شـما گروه رژیم صهیونیستی اسرائیل هستیم کـه کودکان و مردم غزه را راحت از بین میبرید و تا کی باید این کشتار بیرحمانه ادامه داشته باشد. و این قطع همکاری شرکت پوما بسیار در جهان سر و صدا بـه پا کرد. و بعد از این سر و صدا پوما گفت این قطع همکاری ما ربطی بـه کشتار غزه و سیاست ندارد.

 


مطلب مرتبط: برندهای معروف و پرطرفدار کفش کتانی مردانه و زنانه


 

لوگوی پوما

درباره ی پوما بدانید

پوما اس‌ئی «بـه آلمانی: Puma SE» شرکت صنایع نساجی و تجهیزات ورزشی آلمانی چندملیتی اسـت، کـه در زمینه طراحی، تولید، فروش و پخش محصولات ورزشی فعالیت می کند و امروزه بـه عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان کفش، پوشاک و دیگر تجهیزات ورزشی در جهان شناخته می شود. دفتر مرکزی این شرکت در هرتسوگن‌آوراخ، بایرن کشور آلمان قرار دارد و بخشی از سهام ان در بازار بورس فرانکفورت معامله می شود.

 

پوما یک حیوان ناب است

هم‌اکنون پوما دارای بیش از ۱۱ هزار کارمند در سراسر جهان اسـت و محصولات خودرا از طریق نمایندگی‌هاي‌ رسمی خود در ۸۰ کشور جهان عرضه می کند. شرکت کرینگ با در اختیار داشتن بیش از ۸۵ درصد از سهام شرکت پوما، مالک اصلی ان محسوب می شود. از محصولات مشهور این شرکت میتوان بـه کفش هاي‌ فوتبال فیوچر و اولترا اشاره کرد .

 

محصولات پوما در ایران

آدیداس درسال ۱۹۲۴ در شهر هرتسوگن‌آوراخ کشور آلمان بـه نام کارخانه کفش‌سازی برادران داسلر توسط آدولف و رودلف داسلر راه‌اندازی شد کـه درسال ۱۹۴۸ تصمیم بـه جدایی از یک دیگر گرفتند. پس از این جدایی، آدولف آدیداس و رودلف پوما را تأسیس کرد و نام ان را «رودا» گذاشت کـه از حروف نخست نام و نام خانوادگیش – «رو» و «دا» – گرفته شده بود، اما پس از مدتی ودر سال ۱۹۴۸ نام شرکت خودرا بـه پوما تغییر داد.

 

پس از جدا شدن از یک دیگر، آدیداس و پوما رقابت شدیدی را آغاز کردند. برادران داسلر هرگز با یک دیگر آشتی نکردند، اگر چه هردو ان‌ها دریک گورستان دفن شدند.

 

بازار سهام

پوما درسال ۱۹۸۶ وارد بازار سهام شد و از ان پس در لیست بورس‌هاي‌ فرانکفورت و مونیخ قرار گرفت. در مه ۱۹۸۹؛ آرمین داسلر، پسر رودلف، و جرد داسلر با فروش ۷۲ درصد از سهام خود در پوما بـه شرکت سوئیسی کوسا لیبرمن موافقت کردند. در آوریل ۲۰۰۷؛ شرکت فرانسوی کرینگ خرید ۲۷ درصد از سهام پوما را اعلام کرد کـه مسیر این شرکت برای خرید کامل پوما را هموار میکرد. از ان سال، کرینگ ۶۲٫۱ درصد از سهام پوما را خریداری کرد اما بـه رغم مالکیت عمده سهام، پوما همان‌ گونه شرکتی مستقل باقی‌مانده‌اسـت.

 

پوما در ایران

پوما اسپانسر تیم ملی ایران در جام جهانی۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ بود.

 


مطلب مرتبط: مقایسه کیفیت کفش‌های ورزشی از برندهای مختلف


 

پوما در ایران

حامی تیم‌ها و بازیکنان

پوما اکنون حامی بسیاری از تیم‌ها و باشگاه‌هاي‌ ورزشی در سراسر جهان اسـت و حامی مالی ورزشکاران سرشناسی مانند پله، اوزبیو، یوهان کرایُف، دیگو مارادونا، لوتار ماتئوس، کنی دالگلیش، دیدیه دشان، زلاتان ابراهیموویچ، سرخیو آگوئرو، سسک فابرگاس، مارکو رویس، جانلوئیجی بوفون، نواک جوکوویچ، لوییس سوارز ؛ نیمار ؛ انتوان گریزمن و ماریو بالوتلی بوده‌اسـت. پوما حامی مالی اوسین بولت، دونده جامائیکایی و سریع‌ترین مرد جهان نیز می‌باشد.

 

پوما همچنین حامی فردریک لیونبرگ بازیکن باشگاه فوتبال سلتیک شهر گلاسکو، یکی از بازیکنانی اسـت کـه پوما حامی و بـه اصطلاح اسپانسر اوست.

پوما یک برند ورزشی

حمایت از فلسطین

جزییات قطع همکاری این برند پوما با اسرائیل

شرکت آلمانی پوما کـه سومین برند تولیدکننده پوشاک ورزشی جهان پس از نایک و آدیداس اسـت، از قطع همکاری با تیم فوتبال رژیم صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد کـه قرارداد این شرکت با تیم فوتبال اسرائیل پس از سال ۲۰۲۴ تمدید نخواهد شد.

 

تجاوز رژیم صهیونیستی بـه نوار غزه و بـه شهادت رساندن نزدیک بـه ۱۸هزار نفر تا بـه‌امروز کـه بیشتر آن ها کودکان و زنان هستند، نفرت و انزجار نسبت بـه این رژیم را تشدید کرده اسـت. کارزار تحریم کالاهای اسرائیلی و شرکت‌هایي کـه با رژیم صهیونیستی همکاری می کنند، از جمله واکنش‌هایي اسـت کـه با تدوام جنایات رژیم صهیونیستی گسترده‌تر میشود.

 

پوما صدای مردم غزه

 


مطلب مرتبط: مدل های جدید و شیک کفش کتانی پسرانه و دخترانه


 

 پوما مدت‌ها با تقاضای‌هاي‌ گسترده برای تحریم رژیم صهیونیستی روبرو اسـت و بـه حمایت از شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی محکوم شده اسـت. پوما این اتهام را رد کرده و عنوان کرده اسـت کـه تنها اسپانسر تیم فوتبال این رژیم اسـت.

 

سخنگوی پوما در بیانیه‌اي کـه بـه خبرگزاری رویترز ارسال شده، مدعی اسـت این اقدام از سال گذشته برنامه‌ریزی شده و بـه تقاضای‌هاي‌ کنشگران برای تحریم اسرائیل در بحبوحه جنگ غزه ارتباطی ندارد.

 

و در پایان 

امیدواریم کل جهان در صلح و آرامش قرار بگیرد نه در جنگ و خون ریزی و کشتار. متآستفانه این جنگ ها  نوع زیست بشریت را از بین می‌برد خیلی سخت اسـت گوشه اي از جهان جنگ باشد و زندگی کردن در آنجا برایت مفهوم نداشته باشد خیلی سخت اسـت بخواهند تو را از خاک وطنت بیرون کنند یا بـه اسانی تو را از بین ببرند و ساکتت کنند کـه بگویند این کشور برای تو نیست تو جایی در کشورت نداری. از ان طرف هم  جان ها ارزش ندارد چه انسان هاي‌ بی رحمی کـه دستور این کشتار و جنگ ها را بـه اسانی صادر می کنند ولی خود و عزیزانشان در آرامش و سلامت زندگی می کنند. امیدوارم بـه زودی زود بیدار شویم و صلح جهانی در تمام این کره ي خاکی وجود داشته باشد و تمام انسان هاییکه باعث مرگ و جنگ شدند از بین رفته باشند و غزه و فلسطین کشور مسلمان در آرامش بـه زودی بـه سر ببرد.

جدیدترین مطالب سایت