مسافران خشمگین پرواز قشم در اضطراری هواپیما را از جا کندند (عکس)

مسافران خشمگین پرواز قشم در اضطراری هواپیما را از جا کندند (عکس)

مسافرین عصبانی در هواپیما را از جا کندن ؛ سه مسافر عصبانی در اضطراری هواپیمای پرواز تهران به قشم را کندند !! پرواز تهران-قشم هواپیمایی سپهران به علت تاخیر با کندن درب خروج اضطراری توسط مسافران مورد اعتراض قرار گرفت.

 

مسافران پرواز تهران-قشم هواپیمایی سپهران به علت تاخیراعتراض کرده و نتیجه این اعتراض ، کندن در خروج اضطراری توسط مسافران شد.

 

مسافران خشمگین پرواز قشم در اضطراری هواپیما را از جا کندند (عکس)

جوابیه روابط عمومى شرکت هواپیمایى سپهران در رابطه با این اتفاق در زیر آورده شده است.

 

بسمه تعالى

احتراماً پیرو درج خبرى با عنوان “اعتراض مسافران پرواز تهران-قشم هواپیمایى سپهران به علت تأخیر و کندن درب خروج اضطرارى توسط مسافران” توضیحات ذیل را جهت تنویر افکار عمومى و آن رسانه محترم معروض مى دارد:

 

پرواز عدد ٤٣٣٠ هواپیمایى سپهران که قرار بود ساعت ١٣:١٠ تهران رابه مقصد قشم ترک کند،بدلیل نقص فنى با تأخیر مواجه شد. با توجه به اهمیت ایمنى پرواز و سلامتى مسافران، تا خاطرجمعی کامل از برطرف شدن مشکل و اخذ تأییدیه هاى لازم، از مسافران محترم در ترمینال فرودگاه پذیرایى به عمل آمد.

 

پس از راهنمایى مسافران براى سوار شدن به هواپیما، ساعت ١٧:٤٠ درب هاى هواپیما بسته ودر ساعت١٨:٠٠ پرواز انجام شد.

مسافران خشمگین پرواز قشم در اضطراری هواپیما را از جا کندند (عکس)

هنگام فرود هواپیما در فرودگاه قشم، تعداد انگشت شمارى از مسافران به بهانه اعتراض به تأخیر دست به اقدامات هنجارشکنانه و خلاف قانون زدند و یک خانواده سه نفره با هجوم به سمت در اضطرارى هواپیما، نسبت به باز کردن آن اقدام نمودند که باعث خسارت به هواپیما و مخاطره سلامت مسافران شد.

 

ضمن تقدیر ویژه از عموم مسافران فهیم و صبور این پرواز، به اطلاع مى رساند افراد خاطى جهت سیر مراحل قضایى در اختیار عوامل حراستى و انتظامى قراردارند و هواپیما پس ازجاگذارى درب خروج اضطرارى و نظارت مجدد ایمنى، اقدام به سوار کردن مسافر نموده ودر ساعت ٢١:٠٠ قشم رابه مقصد تهران ترک کرد.

 

تأکید هواپیمایى سپهران همواره بر رعایت حقوق مسافران محترم بوده و حق استفاده از پرواز ایمن را در رأس این حقوق مى داند. لذا مجدداً ضمن عذر بدلیل تأخیر پیش آمده، از همراهى و متانت عموم مسافران پرواز مذکور قدردانى مى نماید. مسافران خشمگین پرواز قشم در اضطراری هواپیما را از جا کندند.

 

گروه اخبار تالاب

جدیدترین مطالب سایت