نامه شکست داعش توسط سردار سلیمانی به رهبر انقلاب

نامه شکست داعش توسط سردار سلیمانی به رهبر انقلاب

متن نامه حاج قاسلم سلیمانی به رهبر معظم ایران

 

ضمن عرض تبریک بابت پیروزی مسلمانان دنیا بر گروه تروریستی داعش امروز حاج قاسم سلیمانی این پیروزی را تبریک گفت و نامه اي به رهبر انقلاب داد . 

 

نامه شکست داعش توسط سردار سلیمانی به رهبر انقلاب , فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به مقام معظم رهبری با اعلام پایان سیطره گروه تروریستی داعش، رهبری حکیمانه ایشان و پایداری ملت، دولت، ارتش و نیروهای مردمی عراق و سوریه و مجاهدین و شهدای مدافع حرم از دیگر کشور های اسلامی را عامل پیروزی “جبهه پایداری” دانست.

 

به گزارش تالاب، بتازگی، شهر بوکمال سوریه از نظارت گروه تروریستی داعش آزاد شد. با این اقدام گروه تروریستی داعش آخرین شهر تحت تبحر خود در عراق و سوریه را از دست داد.

 

عملیات آزادسازی شهر بوکمال از طریق نیروهای ارتش سوریه و با نظارت نیروهای ایرانی  و گروه هاي مدافع حرم ایرانی و افغانستانی انجام شد.

 

متن پیام سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به این شرح هست:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انّافَتَحنا لَکَ فتحاً مُبینا

 

محضر مبارک رهبر عزیز و جسور انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه اي مدظله العالی

 

درود علیکم

شش سال گذشته فتنه اي خطرناک شبیه فتنه هاي دوران امیرالمؤمنین «علیه السلام» که مهلت و حلاوت درک واقعی اسلام ناب محمدی «ص» را از مسلمانان سلب نمود اینبار پیچیده و آغشته به سمّ صهیونیسم و استکبار هم چون طوفانی مخرب، عالم اسلامی را درنوردید.

 

این فتنه خطرناک و مسموم با هدف آتش افروزی وسیع در عالم اسلامی و درگیر نمودن مسلمانان با یک دیگر، از طریق دشمنان اسلام ایجاد گردید. حرکت خبیثانه اي که تحت نام “حکومت اسلامی عراق و شام” در همان ماه هاي نخست پیروز شد با اغفال دهها هزار جوان مسلمان دو کشور ، بسیار اثر گذار و سرنوشت ساز عالم اسلامی “عراق” و “سوریه” را گریبانگیر بحران بسیار خطرناکی کند و صد ها هزار کیلومتر مربع از اراضی این کشورها را همراه با هزاران روستا، شهر و مراکز مهم استانی به تصرف درآورد و هزاران کارگاه و کارخانه و زیرساخت هاي مهم این کشور ها از جمله، راهها، پل ها، پالایشگاهها، چاهها و خطوط نفت و گاز و نیروگاه هاي برق و موارد دیگری از این نوع را تخریب نمودند و شهر های مهمی همراه با آثار گران بهای تاریخی و تمدن ملی انها رابا بمب گذاری نابود کرده و یا سوزاندند.

 

گرچه آمار ضرر هاي وارده قابل احصاء نیست اما بررسی هاي نخست حاکی از پانصد میلیارد دلار می باشد.

 

دراین حادثه، جنایات بسیار دردناکی که غیرقابل نمایش هست رخ داد؛ از جمله: سربریدن کودکان یا پوست کندن زنده زنده مردان در مقابل خانواده هاي خود، به اسارت گرفتن دختران و زن هاي بی گناه و تجاوز به آنان، سوزاندن زنده زنده افراد و ذبح دسته جمعی صدها جوان.

 

مردم مسلمان این کشورها متحیر از این طوفان مسموم, بخشی گرفتار خنجرهای برنده جنایتکاران تکفیری گردیدند و میلیونها نفر دیگر منزل و کاشانه خودرا رها کرده و آواره شهرها و کشور های دیگر شدند.

 

دراین فتنه سیاه، هزاران مسجد و مراکز مقدس مسلمانان تخریب و یا ویران گردید و بعضاً مسجد رابه همراه امام جماعت و نماز گزاران آن باهم منفجر نمودند.

 

بیش از شش هزار جوان فریب خورده به نام دفاع از اسلام به صورت انتحاری با خودرو های پر از مواد منفجره خودرا در میادین، مساجد، مدارس، حتی بیمارستانها و مراکز عمومی مسلمان ها منفجر کردند؛ که در نتیجه این اعمال جنایتکارانه ده ها هزار مرد، زن و کودک بی گناه به شهادت رسیدند.

 

تمامی این جنایت ها بنا به اعتراف بینظیر ترین مقام رسمی کشور آمریکا که الان ریاست جمهوری این کشور را بر عهده دارد از طریق رهبران و سازمان هاي مربوط با ایالات امریکا طراحی و ایفا گردیده هست کما این که همان‌ گونه این روش از طریق رهبران کنونی ایالات امریکا در حال طراحی و ایفا هست.

 

آن چه پس از لطف خداوند سبحان و عنایت ناب رسول معظم اسلام «صل الله علیه و آله» و اهل بیت گرانقدرش باعث شکست این توطئه سیاه و خطرناک گردید، رهبری خردمندانه و هدایت هاي حکیمانه حضرت مستطاب بینظیر و مرجع عالیقدر حضرت آیت العظمی سیستانی بود که سبب بسیج کلیه امکانات برای رویارویی با این طوفان مسموم گردید.

 

یقیناً پایداری دولت هاي عراق و سوریه و پایمردی ارتش ها و جوانان این دو کشور خصوصاً حشدالشعبی مقدس و دیگر جوانان مسلمان سایر کشورها با حضور مقتدرانه و محوری حزب الله به رهبری سید پر افتخار آن، جناب سید حسن نصرالله «حفظه الله تعالی »نقش تعیین کننده اي در به شکست کشاندن این حادثه خطرناک داشتند.

 

یقیناً نقش ارزشمند ملت و دولت خدمتگذار جمهوری اسلامی خصوصاً ریاست ارجمند جمهوری اسلامی، مجلس، وزارت دفاع و سازمان هاي نظامی و انتظامی و امنیتی کشورمون در حمایت از دولت ها و ملت هاي کشور های فوق الذکر قابل تقدیر هست.

 

حقیر بعنوان سرباز مکلف شده از جانب حضرتعالی دراین میدان، با اتمام عملیات آزادسازی ابوکمال آخرین قلعه گروه تروریستی داعش با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی – صهیونیستی و برافراشتن پرچم سوریه، پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه را اعلام می‌کنم و به نمایندگی از کلیه فرماندهان و مجاهدین گمنام این صحنه و هزاران شهید و جانباز مدافع حرم ایرانی، عراقی، سوریه اي، لبنانی، افغانستانی و پاکستانی که برای دفاع از جان و نوامیس مسلمانان و مقدسات آنان جان خودرا فدا کردند این پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز رابه حضرت بینظیر و ملت بزرگوار ایران اسلامی و ملت هاي ستمدیده عراق و سوریه و دیگر مسلمانان دنیا تبریک و تهنیت عرض می نمایم و پیشانی شکر را در مقابل پیشگاه خداوند توانا متعال به شکرانه این پیروزی بزرگ بر زمین می ساییم.

 

وَ مَا النَّصرالّا مِن عِندِالله العَزِیزِ الحَکِیم

فرزند و سربازتان

قاسم سلیمانی

 

جدیدترین مطالب سایت