نوزادی 7 روزه از زیر خاک زنده خارج شد (عکس)

نوزادی 7 روزه از زیر خاک زنده خارج شد (عکس)

نوزادی که زیر خاک دفن شده بود زنده خارج شد

 

نوزادی که زنده به گور شده بود نجات یافت . در اتفاقی باورنکردنی نوزاد 7 روزه اي از زیر خاک زنده پیدا شد ! به گزارش تالاب این نوزاد که در زیر خاک دفن شده بود به طرز معجزه آسایی زنده پیدا شد .یک شهروند سعودی که برای پیاده روی از خانه خارج شده بود، نوزادی مدفون در زیر خاک را پیدا کرد.

 

به گزارش تالاب ،یک شهروند عربستانی اهل استان بیشه که به غرض پیاده روی از خانه خارج شده بود با نوزادی مدفون در زیر خاک روبه‌رو شد.

 

نوزادی 7 روزه از زیر خاک زنده خارج شد (عکس)

 

این شهروند درمورد انچه برایش رخ داده بود آن گونه گفت:من برای پیاده روی از خانه بیرون رفتم اما در جایی صدای گریه یک نوزاد به گوشم رسید، صدا خیلی نزدیک بود اما اثری از نوزاد نمی‌دیدم تا این که متوجه یک گودال شدم, در حالیکه چیزی درونش دفن شده و اندکی خاک رویش ریخته بودند.

 

وی در ادامه صحبتهایش بیان کرد: کمی که جلوتر رفتم متوجه یک نوزاد شدم, که در گودال مدفون شده بود، بیرون کشیدمش و به بیمارستان انتقالش دادم.

 

بنا بر گزارش روزنامه عکاظ ، مرد با مقامات امنیتی ارتباط گرفت تا انها خود رابه آنجا برساندند،تنها چیزی که والدین این نوزاد برای پشتیبانی از او گذاشته بودند پارچه اي هست که به دور آن پیچیده شده بود.

 

مقامات نوزاد رابه نزدیک ترین بیمارستان انتقال داده و پس از تایید سلامتش وی را به شیرخوارگاه منتقل کردند.

 

جدیدترین مطالب سایت