وضعیت کنونی پزشک جنجالی تبریزی در دادگاه + تصاویر

وضعیت کنونی پزشک جنجالی تبریزی در دادگاه + تصاویر

وضعیت کنونی پزشک جنجالی تبریزی در دادگاه + تصاویر 

 

در چند ماه پیش دکتر علیرضا صلحی در ایران به خاطر کشتن همسر و مادرش جنجالی و معروف شد در ادامه با وضعیت کنونی وی در دادگاه آشنا شوید و سایت تالاب را همراهی کنید.

 

 مدتی پیش پزشک معروف تبریزی ناباورانه متهم به قتل اعضای خانواده خودش شد ! ماجرا ازین قرار بود که روز تاسوعا خانواده پزشک مشهور و محبوب تبریزی که با اقدامات فرهنگی و خیرخواهانه اش به شهرت رسیده بود با غذای نذری آلوده به سم مسموم شدند و نامزد و مادربزرگ وی بر اثر این مسمومیت از دنیا رفتند .

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه پزشک تبریزی هنوز به قتل همسرش اعتراف نکرده است، گفت: وی مدعی بود که من غذاها را تهیه کردم، اما آنها را مسموم نکردم و اعترافی مبنی بر مسموم کردن غذاها از سوی او وجود ندارد.

 

 

به گزارش تالاب سرهنگ علی اسماعیل‌پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی (دکتر علیر‌ضا صلحی) با بیان اینکه به هنگام دستگیری این فرد یکی از شایعات مطرح شده این بود که غذاهایی که وی برای خانواده‌اش برده از سوی داعش در شهر توزیع شده است، اظهار کرد: دلیل اصلی ما برای نقض این ادعا این بود که اگر داعش در این شهر غذاهای آلوده توزیع می‌کرد باید افراد بیشتری مسموم می‌شدند که چنین اتفاقی نیفتاده و تنها خانواده دکتر صلحی دچار مسمومیت شده بودند.

 

وی با بیان اینکه مورد دومی که متهم بودن دکتر صلحی را تقویت می‌کرد، تصاویر ضبط شده دوربین محلی بود که وی غذاها را از آنجا تهیه کرده بود، عنوان کرد: در ابتدا این پزشک مدعی بود که غذاها نذری است اما پس از ارایه مستندات به او در نهایت مجبور شد اعتراف کند که غذاها را خودش تهیه کرده است.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: اما دکتر صلحی قبول نکرد که غذاها توسط او مسموم شده است و مدعی بود که من غذاها را تهیه کردم اما آنها را مسموم نکردم و اعترافی مبنی بر مسموم کردن غذاها از سوی او وجود ندارد.

وضعیت کنونی پزشک جنجالی تبریزی در دادگاه + تصاویر

به گفته اسماعیل پور هم‌اکنون پرونده در مراجع قضایی در حال پیگیری است.دکتر صلحی پزشکی است که به دلیل نوشتن نسخه‌هایی به خط خوش و تجویز صدای استاد شحریان به بیماران به شهرت رسید.

 

بیست و یکم مهرماه امسال خبری منتشر شد که این پزشک، همسر و مادربزرگش را به دنبال مصرف غذای نذری مسموم شده از دست داده و در پی آن دکتر صلحی به اتهام دست داشتن در قتل این دو نفر بازداشت شد.

 

 

 

جدیدترین مطالب سایت