چاقو کش معروف تهران دستگیر شد !! + عکس

چاقو کش معروف تهران دستگیر شد !! + عکس
پلیس تهران بزرگ در عملیاتی حرفه ای چاقو کش معروف تهرانی را دستگیر کرد.
 
به گزارش تالاب ساعت  12:30 بامداد 27 اردبیهشت ماه امسال بیش از 20 نفر از اهالی شمیران نو به کلانتری 136 فرجام مراجعه کرده و اظهار داشتند: فردی به هویت “مجتبی” 26 ساله که اراذل و اوباش به نام تهران است در منطقه با خوردن مشروبات الکلی به پنجر کردن 20 خودرو توسط چاقو و عربده کشی و مزاحمت پرداخته است.

 

اهالی شمیران نو در ادامه از ماموران کلانتری 136 فرجام در خواست کردند به سرعت به این موضوع رسیدگی کنند.

 

به دنبال این موضوع ماموران تخصصی کلانتری اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را آغاز کردند و با مراقبت نامحسوس محل زندگی متهم توانستند وی را حین خروج از منزل شناسایی کنند.

 
چاقو کش معروف تهران دستگیر شد !! + عکس
متهم که با رویت ماموران با ایجاد رعب و وحشت و داد و فریاد قصد فرار از دستان پلیس را داشت ، توسط پلیس آماده تهران در هم شکسته شد و دست بسته به مقر منتقل گشت.

 

سرهنگ کیقباد امیری راد با تائید این خبر به تالاب ؛ اعلام کرد: متهم دستگیر شده به هویت “مجتبی” دارای چندین فقره سابقه کیفری داشته و حدود به یک هفته است از زندان به دلیل محکومیت 5 ساله خود آزاد شده است.

 

به گفته کیقباد امیری راد هموطنان از برخورد قاطع پلیس بسیار رضایمتند بوده و برای تشکر و شکایت از متهم دستگیر شده به کلانتری مراجعه کردند.

 

لذا پروند متهم با بیش از 20 شاکی خصوصی، شرب خمر، اخلال در نظم عمومی، عربده کشی و تخریب 20 خودرو تشکیل و به مقام قضایی ارسال شد.
 

 
منبع : باشگاه خبرنگاران
 
 
جدیدترین مطالب سایت