مرد سی دی مبتذل فروش دستگیر شد + عکس

مرد سی دی مبتذل فروش دستگیر شد + عکس

مردی که سی دی های مبتذل میفروخت به دام پلیس افتاد.

 

به گزارش تالاب مردی که اقدام به تکثیر و پخش سی‌دی و دی وی دی ‌های غیر اخلاقی و مستهجن در سطح شهر تهران می‌کرد،‌توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

 

در ساعت 18 روز گذشته در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله از اهالی محله طیب و همچنن شهروندان مبنی بر اینکه شخصی به هویت فرزاد 40ساله اقدام به تهیه و توزیع و تکثیر محصولات ضدفرهنگی شامل CD , DVD های مبتذل و مستهجن و نگهداری در منزل خود می نماید،مراتب پس از اطمینان از حضور وی در منزل خود به آدرس خ طیب با کسب اجازه و مجوز قضایی تلفنی از بازپرس دادسرای ناحیه 14 شهید محلاتی تهران یک اکیپ از عوامل نامحسوس به سرپرستی رئیس کلانتری و با حضور عوامل اطلاعات به آدرس فوق اعزام شدند.

 

ماموران پس از شناسایی محل مشاهده کردند، متهم مورد نظر در حال خروج از درب منزل می باشد لذا با تفهیم حکم قضایی و احراز هویت متهم تحت الحفظ با رعایت حقوق شهروندی و همسایگی و حقوق مجاورین ضمن دق الباب وارد منزل فوق شده و در بازرسی از منزل در قسمت زیرزمین مشاهده کردند کل زیرزمین حاوی انواع سی دی و دی وی دی های مبتذل و مستهجن در بسته بندی های مختلف و منقوش به تصاویر مستهجن و انواع فیلم های مبتذل و مستهجن ایرانی و خارجی بوده است.

 

همچنین تعداد زیادی سی دی های خام تکثیر نشده در بسته بندی های آماده و کارتن بندی شده موجود که همگی جمع آوری و مشاهده گردید تعداد 11 دستگاه سی دی رام و 5 دستگاه دی وی دی رام در منزل و قسمت زیرزمین و بین وسایل موجود است.

 

مرد سی دی مبتذل فروش دستگیر شد + عکس

 

در ادامه بررسی های پلیسی تعداد 2 سیستم آماده به کار جهت تکثیر و تولید سی دی و دی وی دی های مبتذل و مستهجن شامل 2 دستگاه پاور و 2 عدد بُرد و 2 عدد سی دی رام و 2 عدد دی وی دی رام در یکی از اتاق‌ها کشف و ضبط گردید.

 

نهایتا کلیه اموال مکشوفه به همراه متهم به کلانتری دلالت که پس از شمارش کلی تعداد 10 هزار و 400 حلقه انواع CD غیر مجاز و مبتذل و مستهجن ایرانی و خارجی و فیلم های غیرمجاز در انواع مختلف، یک جلد دفترچه حاوی انواع عکسهای مستهجن جهت تهیه برچسب سی دی های مستهجن بدست آمد و متهم طی بازجویی به جرم خود مبنی فعالیت گسترده جهت تکثیر و توزیع انواع سی دی های مستهجن و مبتذل در سطح شهر تهران اعتراف نمود

 

وی  اعلام داشت: سابقه دار بوده و تاکنون چندین مرتبه به جرم فعالیت در زمینه تکثیر محصولات غیر فرهنگی بازداشت و به مقام قضایی ارجاع شده و به زندان رفته ولی درس عبرت نگرفته است.

 

سرگرد محمدحسین امینی رئیس کلانتری 159 بی سیم با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

 

جدیدترین مطالب سایت