احضار روح با عروسک ها در ایران

احضار روح با عروسک ها در ایران

احضار روح با عروسک های پلاستیکی باند رمال‌های معتاد متلاشی شد


اعضای باندی که به بهانه رمالی، دعانویسی و ظاهر کردن روح در منزل خود با دریافت وجوه بالا از مشتریان خود کلاهبرداری می‌کردند توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان گلپایگان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

 

 

سرهنگ محمدعلی یوسلیانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی خود اقدام به رمالی، دعا نویسی و ظاهر کردن روح می‌کند و با این کار از مشتریانش کلاهبرداری می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

 

 

وی افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده و کسب اطمینان از صحت موضوع ماموران با هماهنگی مقام قضائی، به منزل فرد مذکور اعزام و در بازرسی از محل آلات و ادوات دعانویسی ازجمله هشت جلد کتاب دعانویسی، تعدادی عروسک پلاستیکی و قلم زعفرانی را کشف کردند.

 

 

این مقام مسئول انتظامی عنوان داشت: در این عملیات علاوه بر فرد مذکور دو نفر از همدستان دیگر وی نیز که در جذب مشتریان و کلاهبرداری از آنان همکاری داشتند نیز دستگیر شدند.

 

 

فرمانده انتظامی گلپایگان با اشاره به کشف مقادیری مواد مخدر در بازرسی از محل تصریح کرد: متهمان که همگی اعتیاد به مواد مخدر دارند در تحقیقات صورت گرفته به کلاهبرداری از افراد ساده لوح و دریافت وجوه نقد بالا اعتراف کرده و انگیزه خود از این کار را تامین هزینه مواد مصرفی خود عنوان کردند.

 

 

سرهنگ یوسلیانی عنوان داشت: در این زمینه پرونده تشکیل، و مته‌مان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه افراد رمال و فالگیر کلاهبردارانی هستند که تنها به دنبال سرکیسه کردن مشتریان خود هستند گفت: بار‌ها در این زمینه به مردم هشدار داده شده که از مراجعه به این گونه افراد جداً خودداری کرده و در صورت مشاهده فعالیت این گونه افراد موضوع را سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

 

 

تهیه و تنظیم : بخش اخبار تالاب

 

 

جدیدترین مطالب سایت