درآمد میلیونی پسر جوان از شبکه اجتماعی توئیتر

درآمد میلیونی پسر جوان از شبکه اجتماعی توئیتر

درآمد میلیونی پسر جوان از شبکه اجتماعی توئیتر

 

پسری که برای تفریح و سرگرمی به شبکه اجتماعی توئیتر پیوست اکنون با یک کار ساده میلیون ها پول به جیب زده است.

 

در سال ۲۰۰۹ میلادی که کریس سانچز به توئیتر پیوست به هیچ وجه انتظار نداشت که به واسطه آن، پولی عایدش شود.

 

خودش هم می گوید که صرفا برای دنبال کردن خواننده های مشهور، در این سایت عضو شد تا بتواند از جدیدترین اخبار آنها مطلع گردد.

 

کمی بعد از آنکه کریس حساب کاربری اش را در توئیتر ایجاد کرد، دریافت که حرف زیادی برای مطرح نمودن در این فضا ندارد و به همین دلیل به صورت تصادفی شروع به اشتراک گذاری حقایقی کرد که در زمان وبگردی و کنکاش فضای مجازی با آنها برخورد می کرد.

 

البته تردیدی نیست که کریس استعداد خوبی برای انجام این کار داشت. او در سال ۲۰۱۱ میلادی تصمیم گرفت که به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته توئیت کند و این یعنی باید در هر پانزده دقیقه یک واقعیت را در صفحه خود منتشر می کرد و اینگونه شد که UberFacts شکل گرفت.

 

در سال ۲۰۱۲، شمار دنبال کنندگان اکانت کریس از مرز ۲۰۰ هزار نفر گذشت و جالب است بدانید که در میان آنها اسامی هنرمندان مشهور نیز به چشم می خورد و طولی نکشید که یک شبکه تبلیغاتی با کریس وارد مذاکره شد.

 

این جوان با استعداد می گوید: این شبکه به من کمک کرد تا راه پول در آوردن از UberFacts را با ساختن گالری و توئیت کردن لینک های مختلف پیدا کنم.

 

طولی نکشید که کریس چک های ۶۰۰ یا ۸۰۰ دلاری را بابت یک هفته همکاری با شرکت های تبلیغاتی دریافت نمود و آنطور که خودش می گوید باور این مسأله برایش امکان پذیر نیست.

 

درآمد میلیونی پسر جوان از شبکه اجتماعی توئیتر

 

امروز اکانت توئیتر سانچز ۹٫۴ میلیون دنبال کننده دارد و صفحه فیسبوک آن نیز ۱٫۲۷ میلیون بار  لایکشده است. حساب اینستاگرام UberFact هم ۴۶۸۰۰۰ کاربر را با خود همراه نموده که همگی، در مجموع درآمدی بالغ بر ۵۰۰ هزار دلار را به طور سالیانه برای او به ارمغان می آورند.

 

وی اخیرا هم اپلیکیشن UberFacts را ساخته که انتظار می رود به صورت هفتگی درآمدی در حدود ۶۰ هزاز دلار در هفته را برایش داشته باشد. این اپلیکیشن امکان نظر دهی، لایک کردن و اشتراک گذاری مطالب منتشر شده در اکانت های یاد شده را برای کاربران فراهم خواهد نمود.

 

گفتنی است که سانچز به تازگی دو فرد جدید را به استخدام خود در آورده تا او را در جستجوی مطالب و زمان بندی توئیت ها یاری دهند. آنها به طور متوسط بین ۲ تا ۴ واقعیت را در هر ساعت منتشر می کنند.

 

کریس می گوید به این دلیل تعداد توئیت هایش را پایین نگه داشته تا مبادا باعث آزرده خاطر شدن کاربران شود. ناگفته نماند که مطالب منتشر شده از طریق UberFact به اندازه کافی غیرقابل باور هستند که دنبال کنندگان را متقاعد به اشتراک گذاری شان نمایند.

 

درآمد میلیونی پسر جوان از شبکه اجتماعی توئیتر

 

در سال گذشته میلادی، سایتی به نام BuzzFeed سانچز را به توییت مطالب غیرواقعی و پرسش برانگیز متهم نمود و او نیز در دفاع از خود اینگونه پاسخ داد:

 

«ما در ابتدا مطمئن می شویم که منابع متعددی برای یک واقعیت (Fact) وجود دارند. اما گاهی اوقات ما دچار اشتباه می شویم و در برخی موارد سایت های دیگر اشتباه می کنند یا اینکه سایتی مدعی می شود امری واقعیت دارد و سایت دیگر آن را کذب قلمداد می کند که برای مدیریت نمودن این مسأله یک تیم را در اختیار داریم.»

 

در حال حاضر سانچز به صورت تمام وقت توئیت می کند اما امید دارد که روزی یک برنامه تلویزیونی بسازد یا اینکه کتابی بنویسد.

 

او می گوید: «هیچگاه انتظار نداشتم که مدیریت اکانت توئیتر کار تمام وقت من شود. من همواره از سرگرم کردن دیگران لذت می بردم و امیدوارم که این برند به گونه ای باعث ارزشمندتر شدن اینترنت شود و اگر این توئیت ها مردم را به تفکر وادار کنند، قطعا رسالت خود را به انجام رسانده ام.»

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

 

 

جدیدترین مطالب سایت