خودرو سایپا به کشورهای آفریقایی صادر شد (عکس)

خودرو سایپا به کشورهای آفریقایی صادر شد (عکس)

تیبا به آفریقا صادر شد

خودروهای سایپا بالاخره در یکی از کشور های آفریقایی صادر شد در ادامه می‌توانید تصویر از صادرات محصولات سایپا مشاهده نمایید.

 

به گزارش تالاب معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا گفت: برای سال اولیه و با هدف معرفی محصولات به بازار گینه 1000 دستگاه انواع محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا به این کشور صادر شد.

محسن جوان معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا در حاشیه ارسال اولین محموله از محصولات گروه سایپا به مقصد کشور گینه گفت: برای حضور قدرتمند در بازار گینه، در سبد صادراتی ما به این کشور انواع خودروهای سایپا 131 ، سایپا 132 ، تیبا و تیبا2 ، خودروهای ساخت مشترک شامل چانگان ، برلیانس ، آریو ، وانت پیکاپ ریچ و نیسان مجهز به کابین یخچال وجود دارد .

خودرو سایپا به کشورهای آفریقایی صادر شد (عکس)
 
وی افزود : هدف ما این هست که با ایجاد شبکه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در غرب آفریقا پایگاه جدیدی ایجاد میکنیم تا بازارهای صادراتی را در این کشور و کشور های اطراف توسعه دهیم .

جوان با بیان این که در سال 96 صادرات بیش از 34 هزار دستگاه اتومبیل به بازارهای خارجی پیش بینی شده هست تاکید کرد : اضافه بر بهرهگیری از پایگاه هاي ساخت اتومبیل در عراق ، سوریه ، ونزوئلا و بزودی در الجزایر ، اتومبیل کامل هم صادر خواهیم کرد ضمن این که اتومبیل بصورت قطعات منفصله به این پایگاهها ارسال میشود و با خدمات فنی مهندسی که به طرفهای تجاری در این کشورها دادیم ساخت را توسعه خواهیم داد .

وی گفت : ما در بعضی کشورها برنامه صادرات قطعات خط ساخت داریم تا از ظرفیت شبکه فراهم سازی سایپا قطعات مورد نیاز را برای آن ها تهیه کنیم و درحال حاضر کشور های ایتالیا و اسپانیا ، ترکیه و کشور آلمان درحال مذاکره هستیم .

معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا با اشاره به صادرات بیش از 10 میلیون دلار قطعه در سال قبل افزود : برنامه ما برای سال 96 صادرات بیش از 34 هزار دستگاه انواع محصولات تولیدی در گروه سایپا به ارزش بالغ بر 200 میلیون دلار و 20 میلیون دلار قطعه هست .

 
جوان گفت : رمز موفقیت سایپا ایجاد و توسعه شبکه خدمات گسترده در دیگر کشورها هست و تاکنون بیش از 150 هزار دستگاه انواع خودروهای سایپا به عراق صادر شده و ما امسال برنامه داریم 3 خط اخیر ساخت محصول در عراق ایجاد کنیم که گروه ایکس 100 و آریو در کنار تیبا در عراق ساخت خواهد شد .
 
جدیدترین مطالب سایت