این همراه بانک فقط برای کارت به کارت نیست!

این همراه بانک فقط برای کارت به کارت نیست!

شاید حتی یادتان نیاید که روز و روزگاری مجبور بودیم که برای پرداخت قبض‎ها، کارت به کارت کردن و هر کار ساده‎ی بانکی دیگر هر روز صبح به بانک‎ها مراجعه کرده و ساعات طولانی را در نوبت باشیم. این روزها اما اپلیکیشن‎های همراه بانک، کار را از هر زمان دیگری ساده‎تر کرده‎اند. تنها کافی است که سوپر اپلیکیشن تاپ را روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و دسترسی به اینترنت داشته باشید تا بتوانید انواع و اقسام کارهای پرداختی، بانکی و … را انجام دهید.

 

همراه بانک چیست؟

همراه بانک که ممکن است آن را با نام‎های دیگری مانند بانکداری با تلفن همراه شنیده باشید، سامانه‎هایی است که به شکل یک اپلیکیشن روی تلفن همراه شما نصب شده و می‎توانید تعداد زیادی از کارهای بانکی خود را از طریق آن انجام دهید. با استفاده از این اپلیکیشن‎ها می‎توانید در هر ساعتی از شبانه روز کارهایی مانند انتقال وجه (کارت به کارت)، دریافت موجودی، پرداخت قبض‎ها و … را انجام دهید.

 

مزایای استفاده از این اپلیکیشن‎‏ها چیست؟

علاوه بر اینکه اپلیکیشن‎های بانکداری می‎توانند کار شما را ساده‎تر از هر زمان دیگری کنند، تاثیرات فراوانی روی محیط زیست هم خواهند داشت. برای مثال شما دیگر برای یک کارت به کارت ساده و یا برای ثبت نام سجام نیازی به خروج از خانه و ایجاد ترافیک یا استفاده از وسایل نقلیه نخواهید داشت. همین مسئله سبب می‎شود تا استقبال مردم از این اپلیکیشن‎ها بسیار بیشتر از همیشه شود. البته تمامی این‎ها زمانی امکان‎پذیر است که همراه بانک خوبی را برای خود انتخاب کنید که بخش قابل توجهی از خدمات بانکی، مالی و … را پوشش دهد.

 

این اپلیکیشن‎ها عموما چه خدماتی را عرضه می‎کنند؟

هر بانکی همراه بانک مخصوص به خود را دارد که امکانات خاص خود را ارائه می‎کند. البته برخی از اپلیکیشن‎ها هم هستند که خدمات بسیار بیشتر و گسترده‎تری را عرضه کرده و خدمات تعداد زیادی از بانک‎ها را پوشش می‎دهند.

 

از جمله‎ی خدماتی که همراه بانک‎های معمولی عرضه می‎کنند می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارت به کارت کردن یا همان انتقال وجه

مشاهده‎ی مانده حساب یا همان موجودی

مشاهده‎ی کامل صورتحساب و مبادلات مالی شکل‎گرفته

درخواست برای دریافت دسته‎چک

تغییر رمز عبور

و … .

 

آیا همراه بانکی وجود دارد که خدمات گسترده ‎تری داشته باشد؟

بله، خوشبختانه طی سال‎های اخیر شاهد پیشرفت‎های شگرفی در زمینه‎ی همراه بانک‎ها بوده‎ایم و هر بار اپلیکیشن‎های قوی‎تری در این عرضه حضور می‎یابند. یکی از آن‎ها اپلیکیشن تاپ به عنوان یک همراه بانک است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

 

تاپ همراه بانک پارسیان است؟

اپلیکیشن تاپ به عنوان همراه بانک پارسیان، یکی از همین اپلیکیشن‎هاست که صرفا برای کارت به کارت یا خدمات ساده و رایج ساخته نشده است. این سوپر اپلیکیشن می‎تواند بخش قابل توجهی از فرایندهای فین‎تک، بانکی، مالی و اعتباری، خودرو، پرداخت‎ها، گردشگری و تفریحاتی و … را پوشش دهد. به طوری که شما به جای این که ده‎ها اپلیکیشن بانکی را در گوشی خود نصب داشته باشید، کافی است تا فقط اپلیکیشن تاپ را نصب کنید و کلیه‎ی کارهای خود را با استفاده از آن انجام دهید.

در این اپلیکیشن 73 سرویس ارائه می‏شود که در ادامه به توضیح مهم‎ترین آن‎ها خواهیم پرداخت.

 

این همراه بانک فقط برای کارت به کارت نیست!

همراه بانک پارسیان

 

سرویس‎های امور مالی

نیاز به کارت به کارت دارید؟ می‎خواهید که یک کیف پول دیجیتال داشته باشید؟ می‎خواهید به شکل غیر حضوری در بانک پارسیان حساب باز کنید؟ نیاز به اطلاع از موجودی حساب و صورتحساب خود دارید؟ کلیه‎ی این کارها را می‎توانید با استفاده از سوپر اپلیکیشن تاپ به انجام برسانید.

 

سرویس‎‎های مربوط به خودرو

عوارض آزادراه، پرداخت خلافی، طرح ترافیک، بیمه‎ی خودرو و ده‎ها کار دیگری که مربوط به وسیله‎ی حمل‎ونقل شماست و احتمالا پیش از این برای انجام آن با سختی زیادی مواجه می‏شدید، هم‎اکنون در همراه بانک تاپ وجود دارد. دیگر نیازی به مراجعه به سایت‎های مختلف و یا استفاده از سرویس‎های پیامکی که اختلال زیادی دارند، نیست. با اپلیکیشن تاپ در کنار همراه بانک پارسیان می‎توانید تمامی این موارد را یکجا داشته باشید.

 

سرویس سجام

همانطور که می‎دانید برای فعالیت در بازارهای مالی ایران نیاز به ثبت نام در سامانه‎ سجام وجود دارد. حالا شما می‎توانید با استفاده از این اپلیکیشن یک بار در این سامانه ثبت نام خود را انجام داده و به هیچ یک از نهادها مراجعه نکنید. در واقع تاپ علاوه بر همراه بانک، ساز و کاری را فراهم کرده است که با استفاده از آن نیاز به مراجعه‎ی حضوری جهت ثبت نام سجام نخواهید داشت و پس از آن هم نیاز به احراز هویت در هیچ کدام از صندوق‎های سرمایه‎گذاری، سهام عدالت و … وجود نخواهد داشت.

 

این همراه بانک فقط برای کارت به کارت نیست!

همراه بانک پارسیان

 

سخن پایانی

سایر خدمات این اپلیکیشن شامل خرید شارژ، استعلام ممنوع‎الخروجی، گردشگری، خدمات پذیرندگان، سامانه‎ی صیاد و … است که توضیح همه‎ی آن‎ها از حوصله‎ی این نوشتار کوتاه خارج خواهد بود. در نهایت لازم است بگوییم که اپلیکیشن تاپ به عنوان یک همراه بانک همه فن حریف یکی از قوی‎ترین اپلیکیشن‎های این حیطه است که بخش زیادی از خدمات مالی، بانکی، پرداخت، گردشگری، سلامت و … را پوشش می‎دهد.

جدیدترین مطالب سایت