آشنایی با پول تلگرام در اپلیکیشن تلگرام

آشنایی با پول تلگرام در اپلیکیشن تلگرام

پول تلگرام چیست ؟ 

 

پول تلگرام اسم یک واحد پول مجازی جدید میباشد که قرار است ارائه شود.

 

به گزارش تالاب در حالی‌که اخبار حکایت از ورود تلگرام به ارائه پلت‌فرمی برای ارائه پول مجازی مختص این شبکه دارد اما مدیر تلگرام با انتقاد از نحوه این اطلاع‌رسانیها، موضوع مذکور را تکذیب نکرد.

 

پول تلگرام , هم‌دوران با رشد عجیب ارز دیجیتال بیت‌کوین بعضی رسانه‌ ها خبر از ورود قریب‌الوقوع اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام به ارائه ارز دیجیتال مختص بخود با اسم “گرام” داده‌اند.

 

این موضوع را آنتوان روزنبرگ؛ از مهندسان سابق این پیام‌رسان به شکل انتشار پستی در فیس‌بوک عنوان کرده و از تلاش تلگرام برای توسعه پلت‌فرم ارز رمزنگاری شده مختص بخود گفته است که ظاهراً از همان معماری “بلاک‌چِین” ارز دیجیتال بیت‌کوین بهره‌مند خواهد شد.

 

با دقت به این که قرار است این ارز دیجیتالی در شبکه‌هاي دیگر ارتباطی و پیام‌رسانی نیز قابل استفاده باشد و البته با دقت به این که تلگرام 180 میلیون کاربر دارد، پیش‌بینی می شود این ارز اختصاصی با استقبال خوبی روبه‌رو شود.

آشنایی با پول تلگرام در اپلیکیشن تلگرام

به گزارش تالاب ، “بلاک‌چین” یک فناوری جدید است که در تراکنشهای مالی آنلاین بکار گرفته میشود؛ این فناوری تقریباً مثل امضای دیجیتال و یک پلت‌فرم توزیع شده است که امکان انتقال اطلاعات از یک مکان به مکان دیگر رابا امنیت بالا فراهم می کند.

 

با انتشار این خبر و واکنش بسیاری کاربران تلگرام نسبت به این موضوع، پاول دورف؛ آفريننده پیام‌رسان تلگرام با انتشار توییتی نسبت به صحت این موضوع گفت: دقت کنید که اعلام تمامی اخبار رسمی مربوط به تلگرام از طریق وبلاگ ما صورت می گیرد و هر چیز غیر از این، کلاهبرداری است.

 

مدیر تلگرام با انتشار این پیام اقدام به تکذیب موضوع مطرح شده درمورد ارائه پول مجازی مختص به این شبکه نکرده و تنها به ذکر این مضمون اکتفا کرده است که اخبار را باید از طریق وبلاگ رسمی این پیام‌رسان پیگیری کرد.

 

بنابر این شاید در آینده شاهد ارائه این ارز مجازی توسط این پیام‌رسان که برای اعمال قدرت و ماندگاری خود در جوامع، دست به ابتکارات و پیشنهادات بِکری میزند ماند.

 

جدیدترین مطالب سایت