انداختن نوزاد در سطل زباله های تهران (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
انداختن نوزاد در سطل زباله های تهران (عکس)

پیدا شدن نوزاد زنده در سطل آشغال

ظهر یکشنبه تیرماه در غرب تهران ماموران پلیس نوزاد چند ماهه را در سطل آشغال یافتند، همراه نوزاد زنی میان سال رابا پوشش نامناسب یافتند و بالافاصله بعد از مشاهده دستگیر کردند.

 

زنی در تهران بـه جرم انداختن نوزاد خود بـه سطل آشغال در خیابان ستارخان بازداشت شد.

 

تیرماه امسال ماموران پلیس غرب تهران زن میانسالی رابا پوشش نامناسب همراه با یک نوزاد چند ماهه در خیابان ستارخان مشاهده کردند و زن تهرانی را زیرنظر گرفتند.

 

پس از دقایقی ماموران پلیس با بررسی لحظه بـه لحظه موقعیت زن جوان در خیابان مشاهده کردند، زن تهرانی نوزادی را کـه در دست داشت بـه دلایل نامعلومی بـه سطل آشغال پرتاب و از صحنه جرم متواری شد.

 

دستگیری زن میان سال در خیابان ستارخان

تیم پلیسی پس از مشاهده این حادثه شروع بـه تعقیب و گریز زن جوان در خیابان ستارخان کردند و پس از چند دقیقه موفق بـه دستگیری متهم شدند و ماموران پلیس زن جوان را برای تحقیقات بـه مقر پلیس منتقل کردند.

 

انداختن نوزاد در سطل زباله های تهران (عکس)

 

بازداشت مادر تهرانی

متهم در بازجویی ها ادعا کرد مادر این نوزاد اسـت و بخاطر شرایط مالی بد و اعتیاد شدید بـه مواد مخدر از جمله شیشه شرایط نگه داری نوزاد چند ماهه خودرا ندارد و نوزاد خودرا بـه سطل آشغال انداخته اسـت.

 

پس از استعلام پلیس از اداره ثبت احوال و ادامه تحقیقات نشانگر ان بود کـه متهم دستگیر شده مادر نوزاد چندماهه اسـت و همسر متهم چندی پیش در تهران درگذشته اسـت.

 

بـه گزارش تالاب متهم و نوزاد چند ماهه جهت سیرمراحل قانونی بـه مرجع قضایی معرفی شدند ؛ طبق بررسی هاي‌ انجام شده این چندمین مورد گزارش شده در غرب تهران اسـت کـه در چندین ماه اخیر رخ داده.

جدیدترین مطالب سایت