آدم ربایی و آزار و اذیت دختر شیرازی در خودرو + دستگیری متهمان

مجموعه : اخبار حوادث
آدم ربایی و آزار و اذیت دختر شیرازی در خودرو + دستگیری متهمان

اخبار جنجالی و وحشتناک از تجاوز جنسی به دختر شیرازی در داخل ماشین پراید و تجاوز جنسی وحشیانه پدر به دختر که منجر به خودکشی دختر 19 ساله زیبا شد را در اینجا خواهید خواند.

 

تجاوز جنسی به دختر شیرازی داخل پراید

زن شیرازی که هنگام رفتن به فرودگاه مهرآباد توسط یک جوان مسافرکش به مکان خلوتی برده شده و مورد تجاوز قرار گرفت.

 

به گزارش تالاب 23 شهریور ماه سال جاری خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 103 گاندی گفت که توسط راننده ی جوان یک دستگاه ماشین سواری پراید ربوده شده و این شخص با تهدید سلاح سرد وی را مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

 با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی منجر به آزار و اذیت و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با ارجاع پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی، شاکی به پزشکی قانونی اعزام و برابر نظریه پزشکی قانونی، ضرب و جرح و همچنین آزار و اذیت شاکی تأیید شد.

آدم ربایی و آزار و اذیت دختر شیرازی در خودرو + دستگیری متهمان

شاکی با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ” روز چهارشنبه و پس از انجام عمل جراحی و تکمیل دوره درمانی خود قصد بازگشت به شهر خودمان را داشتم و بلیط هواپیما را به ساعت 19:30 همان روز تهیه کرده بودم؛ در این مدت در منزل یکی از بستگان نزدیک خود در خیابان دماوند سکونت داشتم.

 

ساعت 17:30 یک ماشین سواری به مقصد فرودگاه درخواست کردم که نیم ساعت بعد در محل حاضر شد. در زمان سوار شدن، راننده از من درخواست کرد که در صندلی جلو بنشینم و دلیل آن را مشکل ارتفاع و خرابی کمک فنر ماشین اعلام کرد. پس از سوار شدن از راننده خواستم که مرا زود به فرودگاه برساند تا به پرواز خود برسم و راننده در طی مسیر گفت که به علت ترافیک در بزرگراه از یک مسیر میانبر می رود و سپس به محل نامعلومی رفت که مقداری از آن خاکی بود.

 

به گزارش تالاب در جواب اعتراض من که چرا اینجا خاکی است، راننده گفت که به زودی در مسیر اصلی قرار خواهیم گرفت که ناگهان راننده در همان مسیر [ خاکی ] توقف کرد. درهای ماشین را قفل کرد و با چاقو مرا تهدید که مرا خواهد کشت و التماس های من نیز فایده ای نداشت و … ” .

 

شاکی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ” …. ؛ راننده از مسیر اتوبان بابایی وارد صدر ؛ سپس مدرس و ظفر شد. در خیابان ولیعصر، راننده پراید به قصد خرید سیگار از ماشین پیاده شد که به محض پیاده شدنش از ماشین، من نیز به سرعت از ماشین پیاده شده و به داخل یک مجتمع تجاری فرار کردم و در آنجا از مردم کمک خواستم”.

 

با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره شانزدهم با انجام تحقیقات پلیسی و بهره گیری از عکسهای دوربین های مداربسته ی محل سوار شدن شاکی به خودرو پراید، موفق به شناسایی پراید هاچ بک سفید رنگ به شماره انتظامی ایران 88/*** ط 83 شدند .

آدم ربایی و آزار و اذیت دختر شیرازی در خودرو + دستگیری متهمان

با شناسایی ماشین پراید ؛ آخرین مالک شناسایی و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودروی مذکور از سوی مالک ان در اختیار پسرش بنام امین « متولد 1376 » قرار گرفته است. با شناسایی تصویر “امین” از سوی شاکی، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی به محل سکونت امین در شهرک کاروان اعزام شده و در تحقیقات نامحسوس اطلاع پیدا کردند که امین از محل سکونتش متواری شده است.

 

با توجه به بلامکان بودن متهم، کارآگاهان اداره شانزدهم آگاهی اقدام به شناسایی محل تردد خودرو مذکور در محدوده فلکه اول تهرانپارس کرده؛ سرانجام در ساعت 3 عصر 27 شهریور ماه راننده پراید « متهم پرونده » در حالیکه قصد داشت با ماشین از محل متواری شود، طی یک درگیری دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل شد

 

که پس از مواجه حضوری با شاکی به صورت کامل مورد شناسایی قرار گرفت؛ همچنین در بازار از ماشین متهم، اموال سرقت شده از شاکی شامل لپتاپ و دیگر لوازم شخصی وی نیز از صندوق عقب ماشین مهم کشف شد.سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت:  تحقیقات از متهم جهت شناسایی دیگر جرایم احتمالی متهم در دستور کار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

آدم ربایی و آزار و اذیت دختر شیرازی در خودرو + دستگیری متهمان

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم با اشاره به وجود برخی شمایل و خالکوبی ها بر روی بدن متهم، عنوان داشت: “از کلیه شکات و مالباختگان احتمالی که توسط راننده جوان یک دستگاه خودرو پراید سفید هاچ بک مورد سرقت، تهدید و آزار و اذیت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت پیگیری پرونده شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

پدرام شراره را به خانه اش برد و 4 نفره وی را آزار دادند / فردای شب بله برون رخ داد

پدرام وقتی شنید شراره در آستانه ازدواج است نقشه کثیفی برای او کشید.حدود 20 روز است که با اضطراب و وحشت زندگی می کنم کابوس های شبانه رهایم نمیکند و آینده ام تیره و تار شده است من به خاطر هیجانات دوران نوجوانی و در پی یک دوستی خیابانی با سرنوشت خودم بازی کردم به طوری که اکنون…

 

به گزارش تالاب دختر 19 ساله ای به نام شراره که لرزش دستانش کاملا مشهود بود مقابل کارشناس اجتماعی کلانتری نشست و گفت: «پدرام» در محله ما زندگی می‌کرد و من هر روز صبح که به مدرسه می رفتم وی را در نزدیکی منزلمان می دیدم که منتظر خروج من از خانه بود.

 

آرام آرام با «پدرام» رابطه برقرار کردم او ظاهر خوبی داشت و خانواده اش نیز از وضعیت مالی مناسبی برخوردار بودند روابط عاشقانه من و پدرام هر روز بیشتر می شد آن قدر به او نزدیک شده بودم که فکر می کردم به زودی با هم ازدواج میکنیم اما او تنها مشکلی که داشت این بود که اصلا سرکار نمی رفت.

 

حدود 3 سال از دوستی خیابانی ما می گذشت تا اینکه یک ماه قبل خانواده «ایمان» به خواستگاری ام آمدند او جوانی تحصیل کرده، با اخلاق و اهل کار و زندگی بود تحقیقات مقدماتی پدرم نشان می داد که «ایمان» از هر نظر جوانی شایسته برای ازدواج با من است به همین دلیل من هم پاسخ مثبت دادم

 

به گزارش تالاب چرا که از دوستی خیابانی با پدرام فقط مورد سوء استفاده قرار گرفته بودم و نمی توانستم با او ازدواج کنم با ان که از روابط پنهانی گذشته ام عذاب وجدان شدیدی داشتم، اما بلافاصله مراسم بله برون برگزار شد و بزرگ ترها تصمیم گرفتند تا پس از انجام آزمایش های پزشکی ما به عقد یکدیگر درآییم ولی نمی‌دانم پدرام از کجا متوجه این موضوع شده بود چرا که مدتی بود ارتباطم را با او قطع کرده بودم

 

ان روز پدرام در یک تماس تلفنی از من خواست حضوری همدیگر را ملاقات کنیم من هم برای اینکه حقیقت ماجرا را به او بگویم سرقرار رفتم وقتی سوار خودرویی شدم که پدرام رانندگی ان را به عهده داشت احساس کردم خیلی عصبانی و بی قرار است او مرا به منزلشان برد و خواست به داخل منزل بروم من هم اگرچه می ترسیدم

 

اما به دلیل اعتمادم به او، وارد منزل شدم ولی با دیدن 3 تن دیگر از دوستان او وحشت سراپای وجودم را فراگرفت تازه فهمیدم که آن ها نقشه سوء استفاده از مرا طراحی کرده اند ان روز نحس پدرام پس از آن که مرا مورد آزار قرار داد به دست دوستانش سپرد و …

 

انها سپس مرا تهدید کردند اگرچیزی به کسی بگویم با انتشار تصاویرم آبرویم را می برند اکنون خانواده ام از این ماجرا بی اطلاعند درحالی که من روزهای سختی را سپری می‌کنم به طوریکه عذاب وجدان و کابوس های شبانه رهایم نمیکند اما کاش…

 

بلایی که ابراهیم دالتون 2 ماه بر سر زن جوان شوهردار در دخمه خانه اش آورد

مرد آزارگر پس از ربودن زنی جوان ،وی را دو ماه در دخمه شیطانی اش به اسارت گرفت و تحت تجاوز قرار داد.رسیدگی به این پرونده از شانزدهم بهمن ماه 1393 به دنبال شکایت یک زن جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت. این زن گفت که دو ماه قبل از سوی یک مرد متجاوز ربوده شده و در این مدت در دخمه شیطانی وی در اسارت بوده است.

 

زن جوان در تشریح جزییات ماجرا گفت: ابراهیم 40 ساله که معروف به ابراهیم دالتون است را از مدتها قبل می شناختم. او چندین بار برایم مزاحمت ایجاد کرده بود تا اینکه به بهانه صحبت کردن مرا سوار پرایدش کرد.وی افزود:او ناگهان درهای ماشین را قفل کرد و مرا به خانه اش در ورامین برد. او مدت دوماه مرا در دخمه اش زندانی کرد و آزار داد.

 

او بی توجه به التماس هایم مرا شکنجه میکرد تا اینکه بعد از دو ماه مرا رها کرد و از من قول گرفت که حرفی به پلیس نزنم ولی من به محض آزادی از اسارتگاه این مرد از او شکایت کردم.به دنبال اظهارات تکان دهنده این زن پلیس به ردیابی ابراهیم دالتون پرداخت و وی را در ورامین بازداشت کرد.

 

این مرد به محض روبه رو شدن با زن جوان گفت: قبول دارم وی را ربودم و به خانه ام در ورامین بردم اما من به او علاقه مند بودم و قصد داشتم با او ازدواج کنم اما بعد از اینکه فهمیدم او شوهر و فرزند دارد وی را رها کردم.من این زن را آزار ندادم و فقط یک هفته در خانه ام از او پذیرایی کردم.

 

با تکمیل تحقیقات و نظریه پزشکی قانونی برای ابراهیم کیفرخواست صادر شد و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار بود این متهم با حضور شاکی پرونده در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شود اما این جلسه به خاطر غیبت نا به هنگام شاکی پرونده به بعد موکول شد.

 


حتما بخوانید:   تجاوز جنسی وحشیانه پدر به دخترش | باردار شدن دختر از پدرش


 

تجاوز پدر به دختر 19 ساله منجر به خودکشی شد 

پدری که به دختر 19 ساله اش تجاوز جنسی کرده بود ؛ دخترش را با شوک عجیبی مواجه کرد و در نهایت دختر مجبور شد خودکشی کند. مردی که در گلاسکو اسکاتلند به دختر 19 ساله اش تجاوز کرد بود باعث خودکشی و مرگ دختر جوان شد. مادر دختر در دادگاه گفت که من به دخترم قول دادم تا برقراری عدالت دست از تلاش برای مجازات پدرش نکشم . در ادامه ماجرای تجاوز پدر به دختر و خودکشی دختر را بخوانید.

 

جیمز الدر پدر جیمی کریگ 19 ساله در آپارتمانش در گلاسکو اسکاتلند به دختر خودشتجاوز کرده بود. بعد از این اتفاق وحشتناک جیمی به زندگی خود پایان داد.مادر جیمی در دادگاه غرق اشک گفت:جیمی بعد از این اتفاق درحالیکه شوکه شده بود و می‌لرزید پیش من آمد و ماجرا رابرایم تعریف کرد. او گفت که پدرش وقتی سه نفر از دوستانش هم در آپارتمان بودندبه او تجاوز کرده است. من پای تابوت جیمی به او قول دادم تا برقراری عدالت دست از کار نکشم.

آدم ربایی و آزار و اذیت دختر شیرازی در خودرو + دستگیری متهمان

خودکشی دختر پس از تجاوز جنسی

جیمی افسرده بلافاصله بعد از این اتفاق با خوردن قرص خودکشی کردهولی زنده مانده بود. او سه ماه بعد وقتی دیگر ادامه زندگی به نظرش ناممکن می‌آمد دست به خودکشی زد که این بار منجر به مرگ او شد.جیمز الدر 43 ساله در دادگاه قویا این اتفاق را انکار می‌کرد و آن را حال به هم زن می‌نامیدولی دادگاه متقاعد شد که او این کار را انجام داده است.او به 9 سال زندان و دو سال زندگی تحت نظر بعد از آزادی محکوم شد.

آدم ربایی و آزار و اذیت دختر شیرازی در خودرو + دستگیری متهمان

خودکشی دختر پس از تجاوز جنسی

 


حتما بخوانید:  کلیپ تجاوز جنسی وحشیانه و وحشتناک پدر به دختربچه ۷ ساله


 

جدیدترین مطالب سایت