تجاوز مرد شیطان صفت به دختر جوان 20 ساله در داخل تاکسی + جزئیات حادثه

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز مرد شیطان صفت به دختر جوان 20 ساله در داخل تاکسی + جزئیات حادثه

تجاوز راننده تاکسی به دختر جوان 20 ساله در ماشین

مرد متجاوز با تلاش سریع پلیس دستگیر و بعد از بازجویی این ماجرای تلخ را در اینجا می خوانید…(عاقبت خشونت و رفتار غیر انسانی) اعدام یا شاید زندان…

 

مرد شیطان صفتی به نام حمید که راننده تاکسی بود گرفتار وسوسه های شیطان شد و دست به ربودن دختر 20 ساله زد و در مکانی خلوت به وی تجاوز جنسی نمود.

 

راننده تاکسی زرد رنگ در اقدامی شیطانی دخترجوانی را هدف سناریوی شیطانی اش قرار داد.

 

به گزارش تالاب ساعت 10:30 شامگاه یکشنبه 5 دی ماه سال 96 دخترجوانی با حضور در کلانتری 11 شهر آبادان در حالیکه اشک می ریخت پرده از اقدام شیطانی راننده تاکسی زرد رنگی برداشت.

 

مریم 20 ساله گفت:

ساعت 20:30 دقیقه در میدان مجسمه منتظر تاکسی بودم تا به خانه بروم و هر چه منتظر ماندم خودرویی نیامد تا این که وادار شدم جلوی خودروی پراید تاکسی زرد رنگی دست بلند کنم و به صورت دربستی به خانه بروم.

 

راننده اتومبیل مرد جوانی بود که جلوی پایم توقف کرد و وقتی شنید میخواهم به صورت دربستی به منطقه امیرآباد بروم درباره کرایه صحبت کردیم و پس از رضایت سوار بر خودرویش شدم.

 

همه ی چیز عادی بنظر میرسید و چون سوار پراید تاکسی شده بودم با خیال آسان داخل ماشین بودم و سرگرم بازی با گوشی ام بودم که ناگهان دیدم راننده جوان مسیرش را تغییر داد.

تجاوز مرد شیطان صفت به دختر جوان 20 ساله در داخل تاکسی + جزئیات حادثه

تجاوز به دختر جوان در خودرو

 

وی افزود:

به راننده پراید اعتراض کردم اما بی فایده بودو شروع به جیغ و فریاد کردم و التماسش میکردم که اتومبیل را متوقف کند اما مرد جوان توجهی به حرفهایم نمی‌کرد.

 

درهای ماشین قفل شد و شیشه هاي‌ عقب اتومبیل دستگیره نداشت تا این که از داخل داشبورد خودرویش یک سرنگ بیرون آورد و ادعا کرد داخل ان اسید است و اگر ساکت نشوم ان رابه من تزریق می‌کند.

 

مریم دختر 20 ساله در حالیکه اشک می ریخت ادامه داد:

مرد شیطان Evil صفت دریک خیابان خلوت در منطقه 700 هکتاری خودرویش را متوقف کرد و با تهدید سرنگ اسیدی نقشه سیاهش رابه اجرا رساند و هیچ راهی جز تسلیم شدن نداشتم.

 

وی افزود:

راننده ارابه شیطان پس از اجرای نقشه اش مرا در خیابانی تاریک در پشت دانشگاه آزاد از ماشین پیاده کرد و زمانیکه تصمیم گرفتم عدد پلاک خودرویش را بردارم متوجه شدم تاکسی پراید پلاک ندارد.بدین ترتیب تیمی ازماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان برای تحقیقات ویژه و دستگیری عامل این سناریوی سیاه وارد عمل شدند.

 

کارآگاهان دراین مرحله به بررسی دوربین هاي‌ مداربسته پرداختند تا تصویر راننده شیطان صفت را شناسایی کنند اما ردی از متهم به دست نیامد.در ادامه ماموران به بررسی پرونده هاي‌ رانندگان تاکسی و سوابق هایشان پرداختند تا این که دراین مرحله دختر جوان با دیدن عکس حمید 30 در پرونده هاي‌ راننده ها، او را همان راننده شیطان صفت معرفی کرد.

 

همین سرنخ کافی بود تا ماموران با شناسایی مخفیگاه حمید در منطقه سده آبادان صبح روز جمعه 24 دی ماه در عملیاتی غافلگیرانه این راننده شیطانی را دستگیر کنند.حمید ابتدا خودرا بی گناه می‌دانست اما وقتی در برابر مریم قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود.

 

مرد متجاوز به ماموران گفت:

مدتی بود که شیطان مرا تسخیر کرده بود تا با رابطه شیطانی رابه اجرا برسانم تا این که روز حادثه دیگر قدرتی برای بازرسی خودم نداشتم و ابتدا پلاکم را از روی اتومبیل برداشتم.

 

وی افزود:

در خیابان پرسه می زدم تا این که دخترجوانی را دیدم که منتظر تاکسی بود بهمین خاطر او را سوار بر خودرویم کردم و سپس با سرنگ که داخلش آب بود به دروغ ادعا کردم که داخل ان اسید است.متهم جوان ادامه داد: پس از اجرای نقشه ام دختر جوان را در خیابان تاریک رها کردم و خیلی زود از کاری که کردم پشیمان شدم.

 

بنا به این گزارش، بازپرس پورعسکر دراین مرحله حمید را راهی زندان کرد و تحقیقات دراین پرونده سیاه در پلیس آگاهی آبادان ادامه دارد.

 


حتما بخوانید:  تجاوز به دختر شیرازی در خودرو + تجاوز جنسی وحشیانه پدر به دختر


 

تجاوز مرد شیطان صفت به دختر جوان 20 ساله در داخل تاکسی + جزئیات حادثه

قتل فجیع دختر بچه 10 ساله در مسیر فرودگاه آبادان

پيکر دختر بچه حدودا 10 ساله و با هویت نامشخص در مسیرفرودگاه آبادان توسط نیروهای شهرداری پیدا شد. درپی تماس بامرکز پلیس Police 110 آبادان مبنی بر پیدا شدن پيکر سوخته دختر بچه اي در مسیرجاده فرودگاه آبادان، بلافاصله ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان به محل اعزام شدند.

 

با حضور کارآگاهان پلیس جنایی در محل کشف پيکر ودر بررسی هاي‌ نخست ماموران متوجه شدند پيکر متعلق به دختر بچه اي حدودا 10 یا 12 ساله است و قاتل پس از به قتل رساندن این دختر بچه جسدش را سوزانده و درجاده فلکه فرودگاه آبادان در شهرستان خرمشهر رها کرده است.

 

به گزارش تالاب بدلیل این که پيکر در شهرستان خرمشهر پیدا شده است پرونده در اختیار دایره جنایی شهرستان خرمشهر قرار گرفت و کارآگاهان تحقیقات خودرا برای فاش شدن ابعاد این جنایت آغاز کردند.

 

یک مسئول امنیتی در شهرستان خرمشهر که نخواست نامش رسانه اي شود در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی رکنا گفت: شامگاه سه شنبه پانزدهم خرداد ماه از پیدا شدن پيکر سوخته یک دختر بچه توسط نیروهای شهرداری در جاده فلکه فرودگاه آبادان مطلع شدیم.

 

این جاده به‌ صورت مشترک یک طرف خیابانش حوزه استحفاظی شهرستان خرمشهر است و دیگری حوزه استحفاظی شهرستان آبادان است.

 

بلافاصله ماموران پلیس جنایی تحقیقات خودرا آغاز کردند و باتوجه به این که پيکر هویتش مشخص نیست و همین طور بدلیل این که در روزهای گذشته در شهرستان هاي‌ خرمشهر ،آبادان و دیگر شهرستانها اطراف هیچ گونه اعلام گم شدن دختری با مشخصات پيکر پیدا شده نداشته ایم، پيکر سوخته شده این دختر به دکتری قانونی انتقال یافت و کارآگاهان در تلاش هستند تا عامل این جنایت را دستگیر کنند.

 

این مقام امنیتی افزود: ممکن قاتل در مکانی دیگر جنایت خودرا انجام داده است و پس از سوزاندن این دختر بچه پيکر او را به این مکان انتقال داده است. اما تا زمانی که دکتری قانونی نتیجه بررسی هاي‌ خودرا در اختیار کارآگاهان نگذاشته است، نمی‌توانیم قاطعانه این اظهارت را تأییدکنیم.

 

وی در آخر گفت:

احتمال می‌رود این طفل معصوم مثل آتنا دختر بچه پارس آبادی قربانی نیت شوم کفتار صفتی شده است و قاتل برای پوشاندن عمل کثیف خود اقدام به سوزاندن پيکر کرده است.

 

به گزارش تالاب ؛ ماموران شهرستان خرمشهر و آبادن درحال جستجوی خانواده دختر بچه به قتل رسیده هستند.

 

معاونت اجتماعی پلیس آبادان در خصوص فیلم منتشر شده اي در فضای مجازی که پيکر دختر بچه اي در حال سوختن رابه تصویر کشده است، اعلام کرد: این فیلم هیچ ربطی به پيکر کشف شده ندارد و این فیلم قدیمی است.

 

اخبار حوادث تلخ دیگر ار می توانید از همین پایین بخوانید. (باید بیشتر مراقب بیرون رفتن ها و …باشید تا دچار حوادث تلخ نشوید )

جدیدترین مطالب سایت