تجاوز وحشیانه مرد سیاه پوست به زن حامله در خیابان (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز وحشیانه مرد سیاه پوست به زن حامله در خیابان (عکس)

تجاوز وحشیانه مرد سیاه پوست

در اتفاقی بسیار ترسناک مردی در خیابان بـه زن باردار تجاوز جنسی نمود. این اتفاقات تلخ نتیجه فرهنگ نادرست غرب در مسائل جنسی میباشد. یک زن حامله در حال قدم زدن در یکی از خیابان هاي‌ منهتن با سگ خود بود ناگهان از پشت مورد حمله یک مرد سیاه پوستی قرار میگیرد کـه قصد تجاوز بـه وی را داشت.

 

تجاوز وحشیانه مرد سیاه پوست به زن حامله در خیابان (عکس)

تجاوز وحشیانه مرد بـه زن

 


حتما بخوانید:  تجاوز جنسی به دختر جوان 22 ساله در حمام خانه مجردی


 

این مرد حتی این زن حامله را کـه حدود دو ماه بود حامله بود مجبور بـه درآورن لباس هایش میکند. حتی بعد از مدتی این مرد متجاوز بعد از مشاهده این‌که این زن بـه حرف او گوش نمیدهد اسلحه خودرا از کمرش درآورده و وی را بـه زور مجبور بـه اینکار می‌کند.

تجاوز وحشیانه مرد سیاه پوست به زن حامله در خیابان (عکس)
تجاوز جنسی مرد در خیابان
 
پس از مدتی این زن شروع بـه جیغ زدن میکند و مرد سیاه پوست وی را مجبور میکند کـه بـه داخل یک اتومبیل برود.ولی این مردی وقتی میبیند کـه کاری از دستش بر نمی‌آید شروع بـه فرار کردن می‌کند. پلیس هنوز وی را دستگیر نکرده اسـت اما نشانه هایي از او دارد کـه امیدوار اسـت وی را پیدا کند.

 


 

تجاوز وحشیانه مرد سیاه پوست به زن حامله در خیابان (عکس)

تجاوز پدر و پسر بـه دختر 14 ساله در هند

در هندوستان رخ داد. پدر و پسری کـه با خدمتکار خود همخوابگی میکردند عاقبت وی باردار شد و اکنون معلوم نیست جنین از ان کدام مرد اسـت؟ دختر ۱۴ ساله اي کـه بـه عنوان خدمتکار در خانه اي در هند مشغول به کار بوده توسط صاحب خانه و پسرش بـه مدت ۶ ماه مورد تجاوز قرار گرفته اسـت.

 

بـه گزارش تالاب پدر و پسری کـه بـه عنوان وکیل در جنوب هند مشغول بـه کار بودند بـه مدت ۶ ماه از خدمتکار ۱۴ ساله خانه شان سواستفاده جنسی کرده اند. این دختر توسط پدر خانواده برای انجام کارهای خانه اش استخدام شده بود، اما بارها و بارها توسط این پدر و پسر مورد تعرض جنسی قرار گرفته و هر بار کـه

 

در مقابل تقاضای نامشروع این وکلا مقاومت کرده مورد ضرب و شتم قرار گرفته اسـت. هردو متهم “سودهاکار ردی” ۶۰ ساله و “بهارات کومار ردی” ۳۰ ساله هردو بـه اداره پلیس احضار شده و مودر بازجویی قرار گرفته اند. یکی از زنان همسایه نیز توسط پسر ارشد این خانواده با نام “تاراک رام ردی” مورد تجاوز قرار گرفته اسـت.

 

بنابر اظهارات همسایگان این خانواده ثروتمند بـه صورت گروهی در زمینه تعرض جنسی فعالیت داشتند بنابر این تحقیقات پلیس برای روشن شدن زوایای تاریک این پرونده ادامه دارد. بـه گزارش پارس ناز با توجه بـه شغل متهمان باید دید آیا آن ها راه فراری پیدا خواهند کرد؟ قربانی ۱۴ ساله به‌ دنبال روابط نامشروع با این پدر و پسر باردار اسـت

 

کـه هنوز مشخص نشده پدر فرزندش کیست!

فعالان حقوق کودک و نوجوان با انتشار نامه اي بـه مسئولان خواستار سقط جنین شدند و از دولت خواستند در جهت فراهم کردن شرایط اقامت و تحصیل این دختر بی پناه همکاری لازم را داشته باشند.

جدیدترین مطالب سایت