جنایت هولناک مامور قلابی اداره آب و قتل و آتش زدن زن تهرانی !

مجموعه : اخبار حوادث
جنایت هولناک مامور قلابی اداره آب و قتل و آتش زدن زن تهرانی !

شخصی با ورود به خانه پیر زن 80 سال در تهران وی را به قتل رسانده و جسد وی را به آتش کشید و متواری شد. پلیس آگاهی تهران جهت شناسایی وی عکس وی را منتشر کرد.

 

جنایت هولناک مامور قلابی اداره آب و قتل و آتش زدن زن تهرانی !

چندی قبل به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی پایتخت اعلام شد که خانه‌اي ویلایی در خیابان خزر شمالی طعمه حریق شده است. هرچند دقایقی بعد آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند و آتش‌سوزی را مهار کردند اما در آنجا با پيکر صاحبخانه که زنی ۸۰ ساله بود روبرو شدند و پلیس را در جریان گذاشتند.

 

با حضور مأموران و بازپرس جنایی در محل حادثه معلوم شد زن سال خورده به‌دلیل ضرب و شتم جان باخته است.

 

به گزارش تالاب او از ۱۰سال قبل به‌دنبال فوت شوهرش همراه یک پرستار خانگی زندگی می کرد و فرزندانش نیز در بيرون از کشور زندگی می کنند. مأموران ابتدا به تحقیق از پرستار خانگی پرداختند. او به انها گفت: من شب‌ها در خانه این زن می‌ماندم تا او تنها نباشد.

 

جنایت هولناک مامور قلابی اداره آب و قتل و آتش زدن زن تهرانی !

چند روز قبل لوله آب حیاط خانه ترکید و مأموران اداره آب برای تعمیرات به آنجا آمدند. روز حادثه من به خانه دخترم رفته بودم که خانم تماس گرفت و گفت فردی از اداره آب آمده است. من هم خودم رابه خانه رساندم اما دیدم آنجا آتش گرفته است.

 

به گزارش تالاب ماموران دربخش دیگری از تحقیقات خود به بررسی دوربین‌هاي‌ مداربسته و دوربین آیفون محل حادثه پرداختند و توانستند تصویر جوانی حدود ۳۰ساله راکه روز حادثه به‌عنوان مأمور اداره آب وارد آنجا شده بود به‌دست آورند. این عکسهای نشان می‌داد او ۳ساعت پس از ورود به خانه متوفی درحالی‌که بسته‌اي در دست دارد از آنجا خارج می شود.

 

باوجود به‌دست آمدن این عکسهای اما هیچ‌یک از نزدیکان متوفی او را نمی‌شناختند و معلوم نبود او چه‌کسی است. حالا در شرایطی که مهمترین فرضیه درخصوص مرگ زن سال خورده، قتل او توسط مأمور قلابی اداره آب است پلیس آگاهی با انتشار تصویر تنها مظنون پرونده از شهروندان برای دستگیری وی کمک خواست.

 

سرهنگ علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام صدور مجوز انتشار تصویر بدون پوشش این مظنون گفت: از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر این شخص شده‌اند تقاضای می شود از طریق تماس با عدد ۵۱۰۵۵۴۲۸ کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی را در دستگیری وی یاری دهند.

 


 

مطالب دیگر :

جنایت هولناک مامور قلابی اداره آب و قتل و آتش زدن زن تهرانی !

کشف جسد عریان دختر جوان در پارک توسط پلیس

پلیس بیرمنگام پيکر دختر ۱۴ ساله اي را در حالی‌که لخت بود در پارک پیدا کرد. طبق گزارش پلیس، در بدن دخترجوان آثار تجاوز دیده شده که طبق اثرات مردانه روی بدن او متوجه هویت قاتل شدند.

 

اثرات مردانه مطابق با هویت پسری ۱۶ ساله بوده که به دلایل قانونی نام او نامشخص اعلام شده است. پلیس پس از دستگیری پسر متجاوز اقدام به بازجویی از او کرد.

 

وی در اعترافاتش به افسرپرونده گفت که بدلیل سن کم و نداشتن تجربه، قصد امتحان رابطه با جنس مخالف را داشت اما وقتی با مخالفت و مقاومت دخترجوان رو به رو شد از ترس دست به این جنایت زد.

 

در حال حاضر پسر متهم در زندان به سر می‌برد تا دادگاه او برگزار شود.

 

منبع: koolakmag.ir

جدیدترین مطالب سایت