حادثه خارج شدن قطار «خرمشهر – تهران» از ریل

مجموعه : اخبار حوادث
حادثه خارج شدن قطار «خرمشهر – تهران» از ریل

حادثه وحشتناک خارج شدن قطار «خرمشهر – تهران» از ریل

 

مدیرکل راه‌آهن جنوب در خصوص دلیل خروج قطار از ریل خاطرنشان کرد: دلیل این حادثه گرمای شدید هوا و فرار خط هست و ما در حال حاضر با گروه‌هاي امداد خود در محل سانحه، عملیات آزادسازی خط را انجام میدهیم.

 

مدیرکل راه‌آهن جنوب با بیان این که حادثه خارج شدن قطار از ریل در ایستگاه میان آب به هفت تپه رخ داده هست، افزود: خوشبختانه در این سانحه هیچ‌گونه خسارت و آسیبی به کسی وارد نشده هست و مسافران این قطار در سلامتی کامل به سر میبرند.

 

خبرگزاری تالاب: مدیرکل راه‌آهن جنوب با بیان این که حادثه خارج شدن قطار از ریل در ایستگاه میان آب به هفت تپه رخ داده هست، افزود: خوشبختانه در این سانحه هیچ‌گونه خسارت و آسیبی به کسی وارد نشده هست و مسافران این قطار در سلامتی کامل به سر میبرند.

 

عبدالکریم درویش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تالاب اظهارکرد: امروز، در ساعت 15 سه سالن از قطار مسافری خرمشهر – تهران از ریل خارج شدند.

 

درویش زاده با اشاره به این‌که این قطار به مسیر خود ادامه داد و حرکت کرده هست، گفت: مسافران مربوط به سالن‌هاي خارج شده از ریل، به سالن‌هاي دیگر این قطار انتقال داده شدند و به این ترتیب این قطار مسیر خود را به سمت هفت تپه ادامه داد تا در آنجا یک واگن به آن اضافه شود و بدون هیچ‌گونه مشکلی به راه خود ادامه بدهد.

 

جدیدترین مطالب سایت