خانواده خشمگین عروس آلت تناسلی داماد را بریدند + مردی که آلت تناسلی اش را قطع کرد

مجموعه : اخبار حوادث
خانواده خشمگین عروس آلت تناسلی داماد را بریدند + مردی که آلت تناسلی اش را قطع کرد

دو اتفاق وحشتناک در اینجا بخوانید

اتفاق وحشتناک برای تازه داماد که باعث از دست دادن آلت تناسلی اش شد. اختلافات قومی و مذهبی سبب رخ دادن یک اتفاق شوم شد !  رسانه‌هاي لبنانی گزارش داده‌اند که خانواده یک تازه عروس که از ازدواج مخفیانه دخترشان با مردی با مذهب متفاوت عصبانی بودند، آلت تناسلی داماد خودرا بریدند.

 

به گزارش تالاب این مرد ۳۹ ساله سنی مذهب دوهفته پیش با یک دختر دروزی ۱۹ ساله ازدواج کرده بود.

 

گفته شده که خانواده عروس او و همسرش را تحت عنوان آشتی برای مهمانی شام دعوت کرده بودند.اما وقتی این زوج به محل مهمانی رسیدند اعضای خانواده عروس به داماد حمله کردند و آلت تناسلی او را بریدند.

 

تنش‌هاي مذهبی و فرقه‌اي سالها است که بر لبنان سایه انداخته است. بنا به گزارش‌ها این شخص در بیمارستان بستری شده است.گزارشی از وضعیت همسر او و همچنین مهاجمان منتشر نشده است.

 

حتماً بخوانید:

روشهای طبیعی برای بزرگ کردن سایز آلت تناسلی آقایان

 

این مرد 26 ساله آلت تناسلی اش را قطع کرد

مردم کشور چین یکی از سخت کوش ترین مردم جهان به حساب می‌آیند و بهمین دلیل  فرط خستگی، وقتی برای رسیدگی به سایر مسائل زندگیشان ندارند.به گزارش پارس ناز فشار کار و افسردگی باعث قطع آلت تناسلی یک مرد چینی شد.

 

به اساس گزارشهای رسانه هاي چینی، یانگ هو یک مرد ۲۶ ساله چینی که شدیداً تحت فشار کار و افسردگی روانی قرار گرفته بود، به تاریخ ۲۷ اکتبر آلت تناسلی اش را قطع کرد.

خانواده خشمگین عروس آلت تناسلی داماد را بریدند + مردی که آلت تناسلی اش را قطع کرد

این مرد بعد از بریدن آلت اش متوجه شد که اشتباهی جبران ناپذیری را انجام داده است، به سرعت خود رابه نزدیک ترین درمانگاه رسانید اما فراموش کرده بود که قسمت قطع شده آلتش را نیز با خود ببرد.پس ازینکه یانگ هو به بیمارستان رسید، پزشکان توصیه کردند تا دوباره به خانه برگردد و قسمت قطع شده آلت اش را بیاورد. به گزارش تالاب این مرد دوباره به خانه رفت و قسمت بریده شده آنرا برای  پزشک ها آورد اما به اثر ضایعات و خون ریزی زیاد، پیوند دوباره آلت قطع شده ناممکن شده بود.

 

یکی از دوستان یانگ هو به خبرگزاری ها گفت: “بعد ازینکه یانگ زندگی شهری را اختیار کرد، ناگزیر در یکی از فابریکه هاي تکه سازی و لباس مشغول کار شد و بدلیل محدودیت هاي کاری وادار بود تا دیروقت شب کار کند که اینکار شدیداً او را تحت فشار قرار داده بودو وی فکر می کرد که هرگز برای ازدواج و یا ملاقات خانم ها فرصت نخواهد داشت.”

 

این در حالی است که میزان قابل ملاحظه ي از مردان و زنان در کشور های توسعه یافته و صنعتی با مشکلات روانی و افسردگی مواجه اند که اکثر اوقات این حالت باعث می‌شود انها به خودکشی ویا فعالیتهای خشونت آمیز دست بزنند.

 

حتماً بخوانید:

نکاتی در مورد عمل سخت آلت تناسلی مردان

 

گروه حوادث تالاب

جدیدترین مطالب سایت