دختری که به بهانه ازدواج ربوده شد !

مجموعه : اخبار حوادث
دختری که به بهانه ازدواج ربوده شد !

ربوده شدن دختری به بهانه ازدواج

با دختری و خانواده اي آشنا می‌شویم که افزون بر سختی هایي که دارد بسیار سخت هست در ادامه می‌توانید تالاب را دنبال نمایید. 

 

به گزارش تالاب ویدئویی که بتازگی توزیع شده هست لحظه ربودن یک دختر نوجوان هندوستانی را توسط دو مرد در مقابل چشمان خانواده اش در دهکده اي در منطقه ” جودپور “هندوستان  به عکس میکشد.

 

در این ویدئو که با کمک دوربینتلفن دوست و توسط یکی از خویشاوندان این دختر تهیه شده هست دیدن میشود که این دو مرد خشن با زور این دختر سوار بر یک تراکتور کرده و با خود میبرند.

 

 در حالیکه مادر دختر با رشادت توصیف‌ناپذیری تلاش می کند تا مانع این دو مرد شود انها با چوب به جانش می‌افتند و وی را شدیدا کتک می زنند. در لحظه اي که مادر دختر در مقابل این دو مرد ایستادگی می کند ابتدا دختر تلاش می کند تا از آنجا بگریزد اما یکی از مردان که متوجه نقشه دختر میشود بلافاصله به دنبال او می‌دود و مانع فرارش می شود. سرانجام پس از آنکه مادر تسلیم  دو مرد می شود آن ها دخترش را سوار بر یک تراکتور می کنند و میبرند.

 

 بنا به گزارش رسانه هاي هندوستان پدر این دختر که نامش ” احمد خان ” هست با ازدواج دخترش با یکی از این دو مرد موافقت کرده بود اما به علت این که شن دختر زیر 18 سال بود مادرش اصرار داشت تا رسیدن به سن قانونی در خانه انها بماند. 

 

سن  تعیین شده برای ازدواج دختران در هندوستان 18 سال هست، سن قانونی ازدواج برای پسران در این کشور 21 سال تعیین شده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت