علت دستگیری محمد حسینی مجری سابق تلویزیون در آمریکا (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
علت دستگیری محمد حسینی مجری سابق تلویزیون در آمریکا (عکس)

علت دستگیری محمد حسینی

طبق گزارش هاي‌ مختلف در اینترنت عده اي از منابع خبری مدعی شده اند که محمد حسینی مجری سابق تلویزیون در یکی از فرودگاه هاي‌ امریکا در حالی‌که قصد ترک این کشور را داشته است، دستگیر شده است.

 

 محمد حسینی لیدر گروه ضد انقلاب ری استارت در فرودگاهی در ایالات امریکا در حال فرار دستگیر شد. سید محمد حسینی، لیدر گروه ضد انقلاب ری استارت توسط پلیس اف بی آی در ایالات متحده به اتهام ترور شیمیایی منصور اسانلو، یکی از فعالان کارگری دستگیر شد.

 

به گزارش تالاب بنابر این گزارش عده اي از منابع خبری مدعی شده اند که حسینی در یکی از فرودگاه هاي‌ امریکا در حالیکه قصد ترک این کشور را داشته است، دستگیر شده است.

 

علت دستگیری محمد حسینی مجری سابق تلویزیون در آمریکا (عکس)

محمد حسینی لیدر گروه ضد انقلاب ری استارت به اتهام ترور شیمیایی منصور اسانلو دستگیر شد.

 

منصور اصانلو از رهبران سابق سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با انتشار تصویری از خود بر روی تخت بیمارستان در حساب توییتری خود نوشته است:

 

 “درباره دستگيری محمد حسينی و افرادش، اف‌بی‌آی از من خواسته صحبت نكنم، خبر دستگيری درست است.

 

۴ نفر در بورلی‌هيلز و ٢ نفر در شمال كاليفرنيا دستگير شده‌اند. امير عباس فخرآور هم ظاهراً شايد دستگير شود. تا سه هفته ديگر با همراهی افسر عالی پرونده‌ام كنفرانس مطبوعاتی كم نظيری خواهم داشت.”

علت دستگیری محمد حسینی مجری سابق تلویزیون در آمریکا (عکس)

علت دستگیری محمد حسینی

 

پیش از این گزارش شده بود محمد حسینی، شومن و لیدر گروه ⁧ری‌استارت ⁩ توسط اف‌بی‌آی به اتهام ترور شیمیایی ⁧ منصور اسانلو ⁩بازداشت شده است.

 

سیدمحمد حسینی، مجری سابق صداوسیما که چندی پیش از ایران مهاجرت کرده و گروه تروریستی در بيرون از کشور تاسیس کرده بود، در ایالات متحده بازداشت شد.

 

علت دستگیری محمد حسینی مجری سابق تلویزیون در آمریکا (عکس)

بیوگرافی سید محمد حسینی

سید محمد حسینی «متولد 13 تیرماه 1348 تهران» یک مجری مشهور و بازیگر ایرانی بود.

 

از ابتدای شروع بکار در شبکه تهران تا سال ۱۳۸۴ مجری این شبکه بود که برنامه‌هاي‌ او خصوصاً با زوج سید کاظم احمدزاده هواداران فراوان داشت.
محمد حسینی تا زمان فعالیتش در ایران در برنامه‌هایي نظیر مسابقه سیمرغ و مسابقه بزرگ در تلویزیون ایران فعالیت داشت. او دانش‌آموخته رشته فیزیک از دانشگاه اصفهان است.

 

درسال ۱۳۶۸ دراین دانشگاه با تئاترهای «قنبرعلی پزشک میشود» و «مجری ناشی» به عنوان نویسنده و بازیگر درخشید که مورد استقبال دانشجویان، استادان و هنرمندان قرار گرفت.

 

دیری نگذشت که تئاتر زیر آسمان شهر جمله» و «ازدواج با خودت» با خود به صحنه آورد. او هنوز پا به عرصه تلویزیون نگذاشته بود که بیش از ۱۰۰۰ شب اجرای این نمایش‌ها را در کارنامه خود داشت

 

او درسال ۱۳۸۹؛ در اوج معروفیت و محبوبیت، ان هم‌زمانی که سال‌های متوالی توسط مردم به عنوان بهترین شومن ایران انتخاب شده بود از ایران خارج شد و الان در ایالات متحده کشور آمریکا زندگی میکند.

 

 سید محمد حسینی هنرمندی که که راه اشتباهی را انتخاب کرد. حتی برادرش در آخرین حرف های خود گفت برادرم راه اشتباهی را انتخاب کرده است و او دروغگو است.

جدیدترین مطالب سایت