ریزش در تونل برفی ازنا در استان لرستان

مجموعه : اخبار حوادث
ریزش در تونل برفی ازنا در استان لرستان

پایان عملیات نجات ریزش در تونل برفی ازنا در استان لرستان

در پی بحرانی که در تونل برفی ازنا اتفاق افتاد  و نیز با انجام عملیات نجات در این محل ادامه مقاله را در سایت تالاب دیدن نمایید مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: عملیات جستجو در “تونل برفی” شهرستان ازنا پایان یافت و آمار نهایی حادثه‌دیدگان همان یک کشته و یک زخمی هست.

 

به گزارش تالاب: رضا آریایی امشب در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: عملیات جستجو در “تونل برفی” شهرستان ازنا به اتمام رسید و آمار نهایی حادثه دیدگان همان یک کشته و یک زخمی هست.

 

وی افزود: عصر امروز دهانه ورودی تونل برفی ازنا به علت گرمای حدوداً 50 متر ریزش کرد و در پی ریزش تونل برفی شهرستان ازنا یک گروه 4 نفره از اهالی روستای سیوله ازنا که در محل دهانه تونل حضور داشتند با مشکل مواجه شدند.

 

مدیرکل مدیریت بحران لرستان به فوت یک نفر در تونل برفی ازنا اشاره و عنوان کرد: یک نفر از این افراد که 18 ساله به نام آرمان لک بوده هست براثر ریزش برف تونل جان خود را از دست می دهد.

 

وی با بیان این که برای بقیه افراد مشکل خاصی رخ نداده هست، بیان کرد: در پی این حادثه نیروهای امدادی هلال‌احمر بلافاصله با بالگرد به محل اعزام و کار امداد و نجات را آغاز کردند و هم‌اکنون وضعیت در محل حادثه کاملاً تحت بازرسی هست و عملیات به اتمام رسید.

 

جدیدترین مطالب سایت