زندانی که خودش را در زندان به دار آویخت (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
زندانی که خودش را در زندان به دار آویخت (عکس)

زندانی که خودش را در زندان به دار آویخت (عکس)

 

با زندانی آشنا میشویم که به دلیل تجاوز 24 سال در زندان به سر می برد که چند روز پیش دست به خود کشی کرد در ادامه با زندانی که خودش را در زندان به دار آویخت سایت تالاب را دنبال کنید.

 

ماموران زندان هنگام چک کردن زندانیان در سلولهایشان متوجه شدند زندانی کثیف و شرور خود را حلق آویز کرده است ! به گزارش تالاب این زندانی شرور حتی به کودک سه ماهه نیز تجاوز کرده بود! جنازه رابين هوليسن در حالي که خود را در زندان دار زده بود يافت شد.

 

يکي از شرورترين مجرمان متعرض که به جرم همدستي با 6 مجرم ديگر به علت آزار و اذيت کودکان به مدت 24 سال زندان محکوم بود، روز جمعه خود را به دار آويخت.

 

زندانی که خودش را در زندان به دار آویخت (عکس)

 

اين مجرم شيطان صفت هنگام تعرض به کودکان از خود فيلم مي‌گرفت و فيلم‌ها را آنلاين در اينترنت پخش مي‌کرد. اين مجرم 31 ساله اعتراف کرده بود که حتي به يک کودک 3 ماهه تجاوز کرده و فيلم آن را نيز پخش کرده بود. اين پرونده يکي از وحشتناک‌ترين و دردناک‌ترين پرونده‌هاي سو ءاستفاده کودکان شناخته شده‌است.

 

به گزارش تالاب اين مجرم که اهل بدفوردشاير بود پس از محکوميتش اسم خود را به جيمز کينگ تغيير داد. او روز جمعه در زندان بيريستول در سلولش خود را به دار آويخت و بدن بي‌جانش توسط امدادگران به بيمارستان منتقل شد. او پس از دو روز بستري شدن در بيمارستان جان خود را از دست داد.

 

 

 

جدیدترین مطالب سایت