شناسایی کامل از سارقان مسلح در تهران (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
شناسایی کامل از سارقان مسلح در تهران (عکس)

پیدا کردن سارقان مسلح در تهران 

 

در سازمان هاي اداری صبح چند سارق مسلح حمله ور شدند که پس از این درگیری آنها شناسایی شدند . 

 

بنگاه اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت از وقوع سرقت مسلحانه 70 میلیون تومانی 2 جوان از یک مجتمع مسکونی در خیابان محمدعلی جناح خبر داد و از شهروندان تقاضای کرد که درصورت شناسایی تصویر هاي متهمان مراتب رابه پلیس اطلاع دهند.

 

به گزارش تالاب از بنگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، روز بیستم شهریور امسال 2 جوان با تهدید اسلحه نسبت به سرقت بیش از 70 میلیون تومان پول و طلا از ساکنان یک مجتمع مسکون در خیابان محمدعلی جناح تهران اقدام کرده و پس از محبوس کردن ساکنان از محل متواری شدند.

شناسایی کامل از سارقان مسلح در تهران (عکس)

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت مسلحانه و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

بر زمینه این گزارش از تالاب ، یکی از شکات که سارقان با ورود به منزل اش اقدام به حبس کردن او و دختر شش ساله اش کرده بودند، به کارآگاهان گفت: زنگ واحد مسکونی زده شد و دختر 6 ساله ام در را باز کرد که ناگهان دو نفر با اسلحه وارد و آنگاه اقدام به ضرب و شتم من کردند و آنگاه تمام طلاها و وجوهات نقد موجود در منزل را سرقت کرده و متواری شدند.

کارآگاهان تصویر هاي دوربین هاي مجتمع مسکونی مورد بازبینی قرار دادند و با رهنمونی شکات پرونده، عکس هاي 2 سارق مسلح شناسایی شد. 

بنگاه اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: به غرض شناسایی و دستگیری این دو سارق مسلح، دستور انتشار بدون پوشش عکس هاي این دو متهم از سمت بازپرس صادر شد ودر این رابطه از شهروندانی که هر گونه اطلاعاتی در خصوص هویت، محل اقامت و تردد این افراد دارند تقاضای میشود تا توسط شماره ارتباط هاي 51055501 و 55381036 مراتب را در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

 

جدیدترین مطالب سایت