سوءاستفاده جنسی در هالیوود هم سوژه شد !

مجموعه : اخبار حوادث
سوءاستفاده جنسی در هالیوود هم سوژه شد !

تجاوز و تعرض جنسی در سینما هالیوود 

 

علاوه بر این که در اروپا بسیار سوء استفاده جنسی می‌شود در سینما هالیوود هم این رخداد افتاده است در ادامه بیشتر می خوانیم . 

 

تجاوز جنسی , به نوشته روزنامه نیویورک پست و به گزارش تالاب ، قربانی که نامش فاش نشده است به پلیس ایالت ایلینوی «شمال شرق کشور آمریکا» گفته است که این سوءاستفاده‌هاي جنسی سال 1985 آغاز شد، زمانی که او 15 سال داشت و رهبر ارکستر 41 ساله بودو تا سال 1993 ادامه داشت.

 

این شخص که اکنون یک مرد 48 ساله است، به پلیس لیک فورست «ایلینوی» توضیح داد: «او مرا مورد اذيت و اذیت جنسی قرار می داد و کاری میکرد که من احساس گناه کنم. من از لحاظ روحی خیلی آسیب دیدم. ترسیده بودم. تنها بودم و جرأت نداشتم با کسی دراین باره حرف بزنم».

 

دیدارهای این شخص با لوین به بهانه سخن گفتن در مورد بلند پروازی‌هاي او در دنیا موسیقی کلاسیک تا سال 1993 ادامه مییابد.

 

به نوشته نیویورک پست، لوین علاوه بر دادن هدایای مختلف به این شخص 50 هزار دلار پول نقد نیز دراین سالها به او داده است.

 

قربانی گفته است که این اذيت و اذیت‌ها وی را تا آستانه خودکشی پیش‌ برده بود.

 

این اتهامات نمیتواند در دادگاه پیگیری شود زیرا فرصت گزارش ارتکاب یک جرم جنسی روی یک فرد زیر سن قانونی دراین ایالت 9 سال است اما به نوشته نیویورک پست پلیس دراین زمینه پژوهش می‌کند و نتایج آن رابه دادستان محلی تحویل خواهد داد.

 

اپرای متروپولیتن که یکی از معتبرترین مؤسسات فرهنگی آمریکاست فعلاً حاضر نشده است دراین باره اظهارنظر کند اما نیویورک پست نوشته است که مدیر کل این مجموعه از سال 2016 در جریان این اتهامات قرار داشت.

 

جیمز لوین بیش از 2500 اجرای کنسرت را در 85 اپرای مختلف رهبری کرده است.

 

او در پایان فصل 16-2015 به دلیل مشکلات جسمانی پس از 40 سال از مدیریت موسیقی اپرای متروپولیتن کناره گیری کرد اما همان‌ گونه مدیر موسیقی افتخاری این اپراست.

 

او به بیماری پارکینسون مبتلاست.

 

پس از افشای رسوایی‌هاي جنسی هاروی واینستین تهیه کننده هالیوود، تعداد بیشماری رسوایی جنسی در محافل سینمایی و هنری دیگر بخش‌ها امثال رسانه‌ ها و سیاست در کشور های مختلف فاش شده است.

 

جدیدترین مطالب سایت