تصاویری جانسوز از شهدای مرزبان میر جاوه

مجموعه : اخبار حوادث
تصاویری جانسوز از شهدای مرزبان میر جاوه

عکس های شهدای مرزبان

سلام بر تمامی مرزبانان دلیر و با غیرت ایران عزیز…

 

متاسفانه روزهای قبل در یک حمله تروریستی مرزبانان عزیز کشورمون به گلوله بسته شدند و چند نفر از انها به شهادت رسیدند .

 

تروریست ها پس از این حادثه با بهرهگیری از تاریکی شب و صعب العبور بودن منطقه، به خاک پاکستان متواری شدند.

 

تصاویری جانسوز از شهدای مرزبان میر جاوه

عکس های جانسوز از شهدای میر جاوه

 

به گزارش تالاب در جریان این اقدام تروریستی ۱۰ مرزبان شامل هفت سرباز و نیروی کادری به شهادت رسیدند.ساعتی پس از این اقدام گروهک تروریستی جیش الظلم با صدور بیانیه اي مسئولیت این حادثه را برعهده گرفت.

 

در حال حاضر یکی از سربازان به نام مرتضی اردنی که از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفته هست، در بیمارستان زاهدان بستری بوده و حال وی وخیم گزارش شده هست.

 

تصاویری جانسوز از شهدای مرزبان میر جاوه

 

تاکنون اطلاعات بعضی از شهدای حادثه تروریستی میرجاوه منتشر شده هست که به شرح زیر هست.ستوانسوم علی پودینه اهل زابل، متاهل و دارای سه فرزند هست. این شهید بزرگوار جزو نیروهای کادری به شهادت رسیده هست.

 

شهید ستوان سوم محسن دایی زاده یکی دیگر از نیروهای کادری مرزبانی هست که روز قبل در هنگ مرزی میرجاوه به شهادت رسید. وی اهل کرمان بوده و چند ماهی اکثر از ازدواجش نمی گذرد.

 

تصاویری جانسوز از شهدای مرزبان میر جاوه

تصاویر جانسوز از شهدای میر جاوه

 

شهید معین بیانی سرباز وظیفه اعزامی از بردسکن خراسان رضوی و مجرد بود.شهید دیگر این حادثه سرباز مهدی امینی اهل جوین- سبزوار در استان خراسان رضوی بود. صادق خدادادی سومین شهید سربازی هست که در این حادثه به شهادت رسید. وی اهل سرخس در استان خراسان رضوی بود.

 

چهارمین شهید سرباز این حادثه حسین طاهریان بود که اهل کاشمر در خراسان رضوی هست که در یزد زندگی می‌کرد در پی این اتفاق تلخ رئیس جمهور و معاون اول وی آقای اسحاق جهانگیری پیام تسلیت صادر کرده هست.

 

گفتنی هست یکی از سربازان مفقود شده و ظاهرا توسط تروریست ها ربوده شده هست.اوضاع کنونی استواردوم وظیفه سعید براتی همین حالا در هاله اي از ابهام هست.

 

وی پس از درگیری در حادثه تروریستی بندر میرجاوه مفقود شده و وضعیتش نامشخص هست.سرباز براتی اهل آشخانه خراسان شمالی و بتازگی جهت خدمت به میل ۱۰۰ هنگ مرزی میرجاوه معرفی شده بود

جدیدترین مطالب سایت