صدور حکم برای قاتل تجاوز و قتل کیانای 7 ساله ! (+عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
صدور حکم برای قاتل تجاوز و قتل کیانای 7 ساله ! (+عکس)

حکم اعدام در ملاءعام برای عامل تجاوز و قتل کیانای 7 ساله ! 

تجاوز جنسی وحشیانه به کیانا دختر ۷ ساله نیشابوری که بعد از تجاوز به کیانا او را به قتل می رساند و زیر مصالح ساختمانی در نیشابور مشهد خاک می کند. بیست و پنجم شهریور سال جاری یک خانواده تهرانی خبر گمشدن مشکوک دختر بچه شان را به نام  کیانا ۷ ساله را به ماموران آگاهی نیشابور اطلاع دادند.

 

هفته گذشته خانواده ای در تماس با فوریت های پلیس ۱۱۰ از مفقود شدن دختر بچه ۷ ساله شان که خانه مادربزرگش بوده، خبر دادند. تحقیقات علمی پرونده برای کشف راز معادله مجهول در کمتر از ۴۸ ساعت با اعترافات شوهر عمه این دختر ۷ ساله به سرنخ هایی رسید که نشان از ارتکاب قتل وی می داد.

 

قاضی رفسنجانی رئیس دادگستری نیشابور در گفت و گو با میزان جزئیات این پرونده را تشریح کرد و گفت: متهم با هویت «م .ن» متولد ۵۸، دریک تهیه غذا کار می کرده و حدود چهار سال است که در نیشابور زندگی می کند.

 

رئیس دادگستری نیشابور افزود: این فرد پنجشنبه گذشته ساعت ۱۲ نیمه شب به منزل پدر همسر خود می رود و این دختر بچه هفت ساله را در حالی که در اتاق دیگری خواب بوده سوار موتور کرده و به منزل خود که همسر و فرزندانشان نیز حضور نداشتند، می برد.

 

قاضی رفسنجانی تصریح کرد: متهم در منزل خود به این دختر تجاوز می کند و بعد از آن او را خفه کرده و جنازه وی را داخل محلفه پیچیده و به باغ پدر مقتول که در جاده صومه قرار داشته، منتقل می کند.وی ادامه داد: قاتل جسد دختر بچه را داخل گودالی می اندازد و دیوارهای پیش ساخته داخل باغ را روی آن قرار داده و به خانه برمی گردد.

 

صدور حکم برای قاتل تجاوز و قتل کیانای 7 ساله ! (+عکس)

 

 رئیس دادگستری نیشابور اظهار کرد: یک روز بعد از حادثه، اقوام و بستگان، مفقود شدن این دختر بچه ۷ ساله را به پلیس گزارش می دهند و در این میان متهم طوری وانمود می کند که گویی پیگیر پیدا کردن دختر بچه است ولی در نهایت طاقت نمی آورد و این موضوع را با برادر خود مطرح می کند. برادر او نیز قضیه را به پدر مقتوله گفته و نیروی انتظامی پس از بررسی موضوع به دستگیری این فرد اقدام می کند و با اعترافات وی محل دفن جسد دختربچه کشف می شود.

 

وی با با بیان اینکه روز گذشته جلسه بازبینی این پرونده با حضور بازپرس برگزار شد، گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی تجاوز صورت گرفته و علت فوت نیز خفگی بر اثر فشردن گلو اعلام شده است.

 

قاضی رفسنجانی خاطرنشان کرد: پرونده شامل دو قسمت است که بخش مربوط به تجاوز در دادگاه کیفری یک به صورت خارج از نوبت در حال رسیدگی است و بخش مربوط به قتل نیز در دادسرا در شرف صدور کیفرخواست است که در نهایت دو قسمت پرونده در دادگاه کیفری یک به صورت فوق العاده رسیدگی و رای صادر خواهد شد.

 

قاضی رفسنجانی رئیس دادگستری شهرستان نیشابور از صدور حکم پرونده عامل تجاوز و قتل دختر هفت ساله نیشابوری در دادگاه بدوی خبر داد و گفت:با توجه به تاکیدات رئیس کل دادگستری خراسان رضوی مبنی بر برخورد قاطع با جرائم خشن و به دلیل حساسیت موضوع و جریحه دار شدن افکار عمومی این پرونده به صورت فوق العاده مورد رسیدگی قرار گرفت و کمتر از 10 روز حکم آن صادر شد.

 

وی افزود: متهم در بحث تجاوز به عنف به اعدام در ملاءعام، در رابطه با قتل به قصاص نفس و در بحث آدم ربایی نیز به 15 سال حبس محکوم شده است.

 

جدیدترین مطالب سایت