علی دیوید سنبلی عامل تیراندازی در مونیخ + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
علی دیوید سنبلی عامل تیراندازی در مونیخ + عکس

علی دیوید سنبلی عامل تیراندازی در مونیخ

 
پسری در مونیخ المان که دست به کشتار مردم بی گناه زده بود بعد از درگیری با پلیس خودکشی کرد.
 
رسانه‌های مختلف خبری چندین ساعت پس از حادثه تیراندازی مونیخ به بررسی هویت فرد مهاجم پرداختند.
 
ساعت ۶ عصر روز جمعه یک فرد مسلح در مرکز خرید المپیای شهر مونیخ آلمان در حالیکه با صدای بلند شعارهایی سر می‌داد ناگهان بی هدف به سوی مردم شلیک کرد. 
 
بنابر اظهارات شاهدان، این فرد مسلح که گفته می‌شود یک جوان هجده ساله آلمانی- ایرانی بوده، لهجه غلیظ آلمانی داشته است. این فرد مهاجم بارها بر آلمانی بودن خود تأکید کرده بود.
 
به نوشته العالم، وی از سال‌ها پیش در مونیخ زندگی می‌کرد. به گفته پلیس، جوان مهاجم سابقه جنایی نداشته و برای پلیس کاملاً ناشناخته بود.
وی برخلاف عادات تروریست‌های داعش دست به خودکشی زده است.
 
رسانه‌ها نام مهاجم حمله مونیخ را اعلام کردند. خبرگزاری آلمانی “اشپیگل” وی را “دیوید اس” می‌نامد. روزنامه انگلیسی تلگراف، نام وی را “علی دیوید سنبلی” معرفی کرده است.
 
علی سنبلی در فضای مجازی از یک حساب کاربری ساختگی استفاده می‌کرده است و خود را به عنوان یک دختر جوان جا زده است و به کاربران دیگر وعده صرف شام در رستوران مک دونالد – محلی که وی به مردم آتش گشود — را داده بود.
 
روز شنبه، پلیس آلمان اعلام کرد انگیزه این مهاجم تاکنون مشخص نشده است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، در منزل این فرد هیچ مدرکی دال بر ارتباط وی با گروه داعش و یا هر گروه تروریستی دیگری یافت نشده است.
 
پلیس هیچ وصیت نامه‌ای در منزل وی پیدا نکرد. تنها یک کتاب درباره قتل‌عام در یک مدرسه در اتاق وی یافت شد. والدین وی به دلیل غافلگیری از این حادثه، هنوز نمی‌توانند به تحقیقات پلیس کمک کنند. ۷ قربانی از ۹ قربانی این حادثه مانند سنبلی نوجوان بوده اند. دویچه وله نیز گزارش داده است مهاجم از بیماری‌های روانی مانند افسردگی‌های شدید رنج می‌برده است.
 
بر اساس آخرین گزارش‌ها، در جریان این حمله ۹ نفر کشته و ۱۶ نفر زخمی شدند. پلیس ماموریت را تکمیل شده اعلام کرد.
 

تصویر عامل تیراندازی مونیخ:

علی دیوید سنبلی عامل تیراندازی در مونیخ + عکس
 

تصاویر یکی از قربانیان حادثه تیراندازی مونیخ را در زیر ببینید:

 
علی دیوید سنبلی عامل تیراندازی در مونیخ + عکس
 
علی دیوید سنبلی عامل تیراندازی در مونیخ + عکس
 
 
جدیدترین مطالب سایت