سلفی بی شرمانه پسر جوان با یک زن در حال درد روی ریل قطار (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
سلفی بی شرمانه پسر جوان با یک زن در حال درد روی ریل قطار (عکس)

اخبار تلخ و حوادث گوناگون از نقاط مختلف دنیا را در اینجا بخوانید از رفتار زشت و بی شرمانه پسر جوان و سلفی گرفتن با زن مصدوم گرفته تا اقدام به خودکشی با قطار و … را در این بخش از اخبار حوادث بخوانید.

 

تمامی حوادث و این اتفاقات در کنار قطار یا درون قطار رخ داده است.

 

عکس سلفی بی شرمانه پسر جوان با یک زن

سلفی گرفتن یک مرد با صحنه تصادف زنی در ایستگاه قطار جامعه ایتالیا را تکان داد و روزنامه هاي‌ این کشور اروپایی از زوال اخلاق در عصر اینترنت مطالب زیادی نوشتند.

 

به گزارش تالاب وقتی یک زن کانادایی در اثر تصادف با قطار در ایستگاه پیاچنزا در شمال ایتالیا به شدت زخمی شده بود، نیروهای امداد به سرعت برای کمک به او وارد ریل قطار شدند.

 

اما در حالیکه انها مشغول عملیات نجات بودند، مردی به صورت بی شرمانه اي از روی جایگاه مسافران با تلفن همراهش از خود و این صحنه “سلفی” گرفت.

 

صحنه سلفی گرفتن او با زن زخمی کانادایی که به وسیله یک عکاس خبری ثبت شده، موجی از خشم را در ایتالیا به راه انداخت. عکاس با انتشار عکس او نوشت:

 

ما کاملا درک اخلاق را از دست داده‌ایم.

پلیس ایتالیا اعلام کرده است که مرد سلفی گیرنده را دستگیر کرده و وی را وادار کرده‌ا‌ند که سلفی خودرا پاک کند.

 

به گفته پلیس این مرد عمل مجرمانه اي انجام نداده است اما عکس سلفی گرفتن او با تلفن همراهش از صحنه ناراحت کننده نجات زن زخمی در صفحه اول تعداد زیادی از روزنامه هاي‌ ایتالیا منتشر شد و کاربران شبکه هاي‌ اجتماعی ان را باورنکردنی توصیف کردند.

 

روزنامه ایتالیایی “کوریره دلا سرا” نوشت که بنظر می رسد این مرد در حالیکه با یک دست سلفی می‌گرفته با دو انگشت دست دیگر علامت پیروزی « V» نشان داده است.

 

ربه گزارش تالاب وزنامه لا استامپا نیز با انتشار این عکس در مقاله‌اي از “سرطانی که اینترنت رابه زوال کشانده” نوشته است: “مردی که سلفی گرفته است انسان بدی نیست فقط روح و احساس خودرا از دست داده و تبدیل به ‘یک خودرو بی اراده اینترنت ‘ شده است.

 

دریک برنامه رادیویی هم از “گام‌هایي به سوی انقراض بشریت” صحبت شده و یک کاربر توییتر هم به سادگی نوشته: “دیگر هیچ چیز مرا متعجب نمیکند.

 

جورجیو لامبری، عکاسی که صحنه سلفی گرفتن این مرد را ثبت کرده است، درباره تجربه اش در روزنامه لیبرتا نوشت: “سلفی گرفتن با صحنه یک اتفاق غم‌انگیز؛ وحشی گری که انتظارش را ندارید.

 

او این عکس را همچنین در صفحه فیسبوک خود گذاشت ودر عنوان ان از مکالمه معروف فیلم آپولو ۱۳ که به موضوع سفر انسان به ماه می پردازد، نوشت:

هیوستون ؛ ما به یک مشکل برخوردیم ! چون انسان دچار مشکل فقدان قدرت تشخیص اخلاق شده است.

 

در اثر این حادثه که روز یکشنبه ۲۶ ماه می اتفاق افتاده، زن کانادایی یک پای خودرا از دست داد.

 

دقیقا مشخص نشده است که چگونه این اتفاق افتاده است اما براساس گزارش‌هاي‌ اولیه، بنظر میرسد که سیستم باز شدن درهای قطار درست کار نکرده است و درهای قطار در جهت اشتباه باز شده و زن به روی ریل افتاده است. اما گزارش دیگری میگوید که این زن قصد داشته با عجله سوار قطار شود که دچار حادثه شده است.

 


 

سلفی بی شرمانه پسر جوان با یک زن در حال درد روی ریل قطار (عکس)

تجاوز جنسی در ایستگاه قطار به 2 دختر جوان

دو مردی که در ایستگاه قطار به دو دختر نوجوان تعرض کرده بودند، با کمک دوربین مداربسته ایستگاه قطار دستگیر شدند. دو مردی که در سکوی ایستگاه مالتو در شمال یورک‌شایر قبل از ورود قطار به ایستگاه به دو دختر نوجوان تجاوز جنسی کرده بودند، دستگیر شدند.

 

به گزارش تالاب بر اساس گزارش پلیس، دوربین مداربسته جنایات این دو مرد را ضبط کرده است که به کمک جست‌وجو برای دستگیری ان‌ها شروع شد.پلیس در ادامه افزود: مردان جوان در مکان عمومی اقدام به تعرض به این دو دختر کردند که خلوت بودن ایستگاه دلیل بر جولان دادن ان‌ها شد.

 

افسران پلیس انگلستان در حالی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند که متهمان راه فرار از صحنه جرم را پیش گرفته بودند، اما با اقدام به موقع پلیس دستگیر شدند.پلیس محلی یورک‌شایر اظهار کرد: “این نوع رفتار توهین آمیز و کاملاً غیر قابل قبول است. مردم این ناحیه ازین اتفاق دلگیر و ناراحت هستند.

 

این تجاوز در حضور مردم یقیناً نمی تواند برای مسافرانی که در ان جا حضور داشتند، اتفاق دلپذیری باشد، اگرچه تعداد مسافران کم بود.”گفتنی است، پرونده این متهمان پس از تکمیل شدن به دادگاه ارجاع داده خواهد شد.

 


 

سلفی بی شرمانه پسر جوان با یک زن در حال درد روی ریل قطار (عکس)

خودکشی با قطار پس از قتل همسر

مردی میانسال پس از به قتل رساندن همسرش که زنی جوان بود با پرت کردن خود جلوی قطار خودکشی کرد.
 

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:در اولین دقایق بامداد امروز گزارش یک مورد قتل در یکی از محله هاي‌ شهر اراک به مرکز فوریت‌هاي‌ پلیس ۱۱۰ اعلام شد. با حضور تیم‌هاي‌ انتظامی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان، مشخص شد زن ۳۵ ساله اي توسط همسرش به قتل رسیده و قاتل از صحنه جنایت فرار کرده است.

 

وی ادامه داد: براساس تحقیقات اولیه، مرد خانواده با همسرش اختلاف شدید داشته که فرد قاتل، با جسم سخت به سر همسرش ضربه اي وارد میکنند و باعث قتل او می‌شود به گفته سردار عزیزی بعد از گذشت ساعتی از وقوع این قتل، گزارشی از مرگ مردی میانسال بعلت برخورد با قطار به مرکز پلیس اعلام شد.

 

به گزارش تالاب با حضور تیم‌هاي‌ امدادی و انتظامی مشخص شد که مرد میانسال همان همسر زن جوانی است که ساعتی قبل به قتل رسیده است . بررسی هاي‌ می داني نشان می داد مرد پس از قتل همسرش با پرت کردن خودش مقابل قطار خودکشی کرده است.

 

رئیس پلیس استان مرکزی تاکید کرد: اجساد این دو نفر برای بررسی بیشتر به دکتری قانونی انتقال شد و علت و جزئیات این حادثه از سوی کارآگاهان پلیس در دست بررسی است.

 


 

سلفی بی شرمانه پسر جوان با یک زن در حال درد روی ریل قطار (عکس)

رابطه جنسی دختر و پسر جوان در واگن قطار

دختر جوان به همراه مردی 43 ساله در واگن قطار حرکات ناجوری انجام دادند. دخترجوانی با مراجعه به اداره پلیس برکشایر شکایتی مبنی بر پخش فیلمش به همراه مرد ناشناسی که در حال حرکات نامناسبی در قطار بودند، تنظیم کرد.

 

به گزارش تالاب وی به مامور پلیس گفت که در شبکه خبر فیلم خودش رابه همراه مرد غریبه اي دیده که در حال حرکات زشتی در کابین قطار بودند. پس از تحقیقات و گزارش پلیس ازشبکه خبری مشخص شد که دخترجوان پس از نوشیدن مشروبات الکلی و مستی زیاد، در کابین قطار به مرد 43 ساله اي پیشنهاد رابطه داده و مرد ناشناس که از اوضاع نامناسب او سواستفاده کرده بود با انجام حرکات شنیع جنجالی در قطار بپا کرد.

 

مردم در پی این رفتار و کارهای ان دو اعتراضاتی مبنی برفساد اخلاقی برای کودکان در مکان هاي‌ عمومی کردند.دخترجوان معتقد است که بدلیل مستی زیاد چیزی از این رفتار و کارهای خود به یاد ندارد و او این کارهای نامناسب را در حالت طبیعی انجام نداده است.

 

طبق اطلاعات به دست آمده دخترجوان به 12 ماه زندان محکوم شده است.

 

پایان اخبار حوادث قطار

جدیدترین مطالب سایت