قتل شوهر توسط زن خیانت کار با دوست پسرش

مجموعه : اخبار حوادث
قتل شوهر توسط زن خیانت کار با دوست پسرش
قتل شوهر توسط زن خیانت کار با دوست پسرش
 
مرد ۴۱ ساله روز پنجشنبه ششم اسفند ماه در حالی چشمانش سنگین شد و در خانه‌اش از هوش رفت که نمی‌دانست همسرش در دسیسه‌ای قرص خواب‌آور به او خورانده است.
 
 به گزارش تالاب به نقل از ایران، همسر این مرد ساعت یک ظهر آن روز با دو بچه‌اش از خانه بیرون زد و به روستای پدری‌شان رفت. مردی که از حدود دو سال پیش با این زن آشنا شده بود می‌دانست همسر و فرزندانش از خانه خارج و شوهر وی بیهوش شده است. ساعت ۱۲ نیمه شب پنجشنبه ششم اسفند ماه را نشان می‌داد که مرد ناشناس با موتورش در نزدیکی خانه قربانی نقشه زنانه توقف کرد. با توجه به اعترافات «محمود» او با کلیدی که از قبل تهیه کرده بود آرام و بی‌صدا در خانه را باز کرد و وارد شد.
 
پیکر بیهوش مرد صاحبخانه داخل اتاق خواب بود. با دستانش می‌خواست خفه‌اش کند. در آخرین لحظه پشیمان شد و رهایش کرد و با انجام اقدام احیا، نفس مرد ۴۱ ساله برگشت.
 
لحظه‌ای که صورتش را برگردانده بود تصور می‌کرد قربانی این خیانت شوم قصد حمله به او دارد. بخاطر همین با چاقویی که از قبل همراه خود برده بود یک ضربه به گردن وی زد. «محمود» سپس با به هم ریختن وسایل خانه و صحنه‌سازی و همچنین باز گذاشتن در خانه از صحنه متواری شد. این مرد جنایتکار در اعترافات خود گفت: در خانه را به عمد باز گذاشتم تا همسایه‌ها حساس شوند و این قتل فاش شود.
 
ساعت هفت بامداد هفتم اسفند ماه، یک مرد که از وقوع این جنایت باخبر شده بود سراسیمه به پلیس ۱۱۰ زنگ زد و پلیس را در جریان وقوع قتل قرار داد. مأموران پلیس تربت حیدریه بلافاصله در محل حاضر شدند و با کشف جسد خون‌آلود مرد ۴۱ ساله، موضوع را به بازپرس ویژه قتل اعلام کردند. وقتی کارآگاهان جنایی از صحنه جنایت به مقام قضایی گزارش دادند مشخص شد صحنه سرقت ساختگی و به هم ریخته شدن وسایل خانه دروغ بوده است.
 
کارآگاهان در نخستین اقدام تحقیقات خود را از همسر مقتول به عنوان نخستین مظنون آغاز کردند.
 
رئیس پلیس شهرستان تربت حیدریه در این باره گفت: همسر مقتول در تحقیقات اولیه اظهار داشت همراه فرزندانش به روستا رفته و از وقوع قتل بی‌خبر بوده اما چون همسرش از افرادی طلبکار بوده، احتمال می‌رود آنها مرتکب این جنایت شده باشند.
 
سرهنگ ابوالقاسم حیدری‌مقدم افزود: تناقض‌گویی این زن لحظه به لحظه فرضیه دست داشتن او در جنایت را پررنگ‌تر می‌کرد تا اینکه خودش را در بن‌بست پراکنده‌گویی‌های خود گرفتار کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: همسر مقتول که راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید اعتراف کرد از دو سال پیش با مردی به نام محمود  آشنا شده و این مرد پیشنهاد قتل را به او داده است.
 
 
رئیس پلیس تربت حیدریه افزود: در پی این اعترافات، عامل اصلی پرونده نیز دستگیر و در اظهاراتی تکان‌دهنده به ارتکاب قتل اعتراف کرد. وی گفت: دو جنایتکار در حضور بازپرس ویژه قتل به تشریح صحنه جنایت پرداختند و تحقیقات برای ابهام‌زدایی از جنایت در این باره ادامه دارد.
 
 
جدیدترین مطالب سایت