لو رفتن رابطه جنسی و قتل زن شوهردار توسط مرد جوان در البرز

مجموعه : اخبار حوادث
لو رفتن رابطه جنسی و قتل زن شوهردار توسط مرد جوان در البرز

رابطه جنسی مرد با زن متاهل 

زن شوهرداری که با ضرب گلوله کشته شده بود توسط شوهرش در سردخانه تهران شناسایی شد در ادامه می توانید با لو رفتن رابطه جنسی و قتل زن شوهردار توسط مردن جوان در البرز تالاب را دنبال نمایید. 

 

زنی که در کرج با مرد غریبه رابطه جنسی برقرار کرده بود نمی‌دانست که روزی به خاطر طلاهایش به قتل میرسد. مرد جوان که با زن شوهرداری رابطه پنهانی داشت برای رسیدن به طلاهای این زن وی را به باغی کشاند و با شلیک چند گلوله دست به قتل زد.

 

رسیدگی به این پرونده به دنبال پیدا شدن جنازه خونین یک زن جوان در باغی در بلوار هوشیار کرج در دستور کار پلیس قرار گرفت. شواهد نشان می داد این زن با شلیک گلوله به سرش از پا درآمده است. جنازه زن ناشناس به دکتری قانونی فرستاده و تلاش برای افشای هویت وی آغاز شد.

 

به گزارش تالاب یک روز از این ماجرا گذشته بود که مرد جوانی به اداره آگاهی پلیس کرج رفت و از ناپدید شدن همسرش خبر داد.این مرد گفت همسر 37ساله ام پروین دیروز صبح از خانه مان بیرون رفت و دیگر بازنگشت, میترسم بلایی سرش آمده باشد.

 

نشانی هایي که این مرد از همسرش ارائه داد با مشخصات جنازه زن ناشناس مطابقت داشت. به این ترتیب مرد جوان به سردخانه دکتری قانونی رفت و جنازه همسرش را شناسایی کرد.

 

پلیس در اولین گام از تحقیقات به پرس و جو از خانواده قربانی پرداخت و به همسر پروین مظنون شد.به این ترتیب وی تحت بازجویی قرار گرفت.این مرد گفت: مدتی بود به رابطه همسرم با یک مرد غریبه مشکوک شده بودم اما من هرگز وی را نکشتم و نمیدانم چه کسی وی را قربانی سرقت طلاهایش کرده است.

 

دو ماه از جنایت گذشته بود که دختر 15ساله قربانی به اداره آگاهی رفت و اولین سرنخ رابه پلیس داد.دختر نوجوان گفت مدتی بود مادرم با یک مرد جوان به نام کیوان آشنا شده بود. مادرم می‌گفت کیوان در قاچاق اسلحه دست دارد و مرد خشنی است. او حتی مادرم را تهدید کرده بود که اگر طلاهایش رابه او ندهد مادرم را میکشد. من به کیوان مشکوک هستم.

 

با اطلاعاتی که دختر نوجوان به پلیس داد کیوان 40 ساله بازداشت شد و پلیس در خانه اش یک اسلحه کشف کرد. او در شعبه 71دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به قتل پروین با انگیزه سرقت اعتراف کرد .وی گفت: یک روز پروین را بعنوان مسافر سوار ماشینم کردم. او در میان راه سر صحبت را باز کرد

لو رفتن رابطه جنسی و قتل زن شوهردار توسط مرد جوان در البرز

رابطه جنسی با زن

 

و از زندگی مشترک با همسرش گلایه کرد. بعد ازآن روز چند بار به دیدن پروین رفتم. آخرینبار وی را به یک باغ دعوت کردم . وقتی چشمم به طلاهایش افتاد وسوسه شدم,, و از او خواستم تا طلاهایش رابه من بدهد اما مقاومت کرد و من به ناچار چند تیر به او شلیک کردم. طلاها را هم به مبلغ 300 هزار تومان به یک طلافروش در حصارک کرج فروختم.

 

در پایان جلسه هیات قضایی رضا رابا توجه به تقاضای اولیای دم به قصاص و زندان محکوم کرد. حکم صادره در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد اما اجرای حکم به خاطر عدم پیگیری هاي اولیای دم متوقف شد و با گذشت 13سال از جنایت همان‌ گونه اولیای دم پیگیر پرونده نشدند.

 

به این ترتیب کیوان از زندان نامه اي به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاد و تقاضای اعمال ماده 429 قانون مجازات را مطرح کرد. با پیگیری قضات دادگاه فرزندان قربانی و خواهر و برادرهای پروین اعلام کردند درصورت دریافت یک میلیارد تومان از قصاص صرف نظر میکنند.

 

به گزارش تالاب کیوان دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.وی گفت: 13 سال است که در زندان بلاتکلیف مانده ام و نمی دانم چه سرنوشتی در انتظارم است. پروین تهدیدم کرده بود ماجرای ارتباط پنهانی مان رابه همسرم می گوید و آبرویم را میبرد.

 

بهمین خاطر وی را کشتم. من فقط 100 میلیون تومان پول دارم که ارثیه پدری ام است و می‌توانم آن رابه اولیای دم بدهم ولی توان پرداخت یک میلیارد تومان رابه انها ندارم. من از این اوضاع خسته شده ام و دیگر تحمل زندان را ندارم. بهمین خاطر اگر قرار است بازهم در زندان بمانم ترجیح می‌دهم زودتر اعدام شوم.بنا به این گزارش, در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

 

جدیدترین مطالب سایت