ماجرای تجاوز 5 ساعته به خبرنگار جوان

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای تجاوز 5 ساعته به خبرنگار جوان

تجاوز طولانی به دختر جوان 

فیلمی از ماجرای آزار و اذیت پزشک زن در راه فرودگاه توسط راننده تاکسی !

 

آزار و اذیت زنان در ایران آزار و اذیت زن توسط شوهر فیلم آزار و اذیت زنان ازار زنان آزار و اذیت زنان در مقابل چشم همسران آزارجنسی زن توسط شوهرآزار و اذیت زن توسط شوهر فیلم آزار و اذیت زنان ازار زنان آزارجنسی زن توسط شوهر آزار و اذیت زنان در مقابل چشم همسران…

بک خبرنگار جوان بتازگی ادغا کرد که به او توسط دو مرد اذيت و اذیت جنسی رخ داده است در ادامه می توانید با ماجرای تجاوز 5 ساعته به خبرنگار جوان تالاب را دنبال نمایید .

 

به گزارش تالاب منی الطحاوی گزارشگر آمریکایی مصری و فعال دستمزد بشر که در جریانات اعتراضات مردمی توسط پلیس دستگیر و چندین ساعت مورد اذيت و اذیت و تجاوز جنسی قرار گرفت.

 

تجاوز به دختر جوان , این روزنامه نگار آزاد میگوید ماموران امنیتی در قاهره وی را مورد ضرب و جرح و اذيت و اذیت و تجاوز جنسی قرار داده اند. وی می‌گوید در حال عکس گرفتن از درگیری ماموران و معترضان بود که پنج مامور پلیس ضد قیام با باتوم به او حمله کردند.

 

عکس هایي از دستان کبود و بازوی کچ گرفته شده این شهروند ایالات امریکا در اینترنت منتشر شده است. منا الطحاوى می‌گوید که طی ۱۲ ساعتی که در ساختمان وزارت کشور بازداشت بوده،

 

توسط چند مرد مورد اذيت و اذیت و تجاوز جنسی هم قرار گرفته است. مقام هاي مصری تا کنون به این اتهام واکنش نشان نداده اند.

 

این خبر در حالی اعلام می‌شود که شورای نظامی مصر از مردم این کشور به خاطر کشته شدن حداقل ۳۵ نفر از معترضان عذرخواهی کرده است.

بانو الطحاوی یکی از منتقدان سرسخت حکومت حسنی مبارک، رهبر سابق مصر است و از فعالان لیبرال عرب به شمار میرود. منا الطحاوى در طول پوشش خبری اعتراضات سال جاری در کشور های عرب به مخصوصاً مصر بسیار فعال بوده، به خصوص با اخبار لحظه به لحظه اي که با استفاده از شبکه اجتماعی توییتر ارسال میکند.

جدیدترین مطالب سایت