نجات سه نفر در آتش سوزی منزل مسکونی + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
نجات سه نفر در آتش سوزی منزل مسکونی + عکس
به گزارش تالاب در هنگام آتش سوزی باید سریعا با شماره 125 تماس گرفت و سریعا آتش نشانی را در ماجرا قرار داد. ساعت 16:43 دقیقه دیروز تعدادی از شهروندان طی تماس هایی با سامانه 125 از وقوع آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمان خبر دادند.
 
ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه های 67 و 1 و گروه امداد و نجات 1 به همراه نردبان 32 متری و خودرو حامل دستگاه تنفسی را به خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از مهدیه تهران، خیابان فروزش اعزام کرد.
 
نجات سه نفر در آتش سوزی منزل مسکونی + عکس
 
مرتضی قاسم اصفهانی مدیر منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در مورد این حادثه گفت: در قسمت پارکینگ 40 مترمربعی یک ساختمان چهار طبقه مسکونی یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 که در مجاورت آن مقداری سیم، لوازم الکتریکی و ضایعات قرار داشت، دچار آتش سوزی شده و دود غلیظی تمامی راهروها و طبقات این ساختمان را فراگرفته بود.
 
وی با اشاره به این‌که این حادثه در طبقه منفی یک این ساختمان رخ داده بود، ادامه داد: شدت آتش سوزی به حدی بود که حرارت ناشی از آن رنگ دیوارها، کلیدها و پریزهای راهروهای این ساختمان را کاملا سوزانده بود.
 
نجات سه نفر در آتش سوزی منزل مسکونی + عکس
 
این مدیر آتش نشانی با اعلام این‌که چندین نفر از ساکنان قبل از رسیدن آتش نشانان از ساختمان خارج شده و تعدادی از آن ها در ساختمان محبوس شده بودند، تصریح کرد: نیروهای عملیاتی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.
 
اصفهانی بیان کرد: همزمان گروه دوم آتش نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی به طبقات بالایی رفتند و پس از جستجوی فراوان موفق شدند 3 نفر از شهروندان که دو زن و یک پسر نوجوان بودند را از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.
 
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.
 
مطالب مرتبط:
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
جدیدترین مطالب سایت