حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه نظامی عربستان (+عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه نظامی عربستان (+عکس)

حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه نظامی عربستان

 

چند روز پس از عملی شدن هشدارهای یگان موشکی و کمیته های مردمی یمن با شلیک موشک برکا به یک پایگاه هوایی در طائف عربستان ، امروز هم خبری  مبنی بر حمله به یک پایگاه نظامی منتشر شد که خسارات سنگینی به سعودی ها وارد شد.

 

به گزارش تالاب : بر اساس گزارش منابع یمنی، این حمله ارتش یمن به نابودی 25 خودروی موشک‌انداز، 3 خودروی حمل سوخت، هواپیماهای بدون سرنشین و دو بالگرد آپاچی بوده است.یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه نظامی “عین الثورین” عربستان در منطقه مرزی نجران را مورد هدف قرار داده که طی آن خسارات و تلفات گسترده‌ای را به نظامیان سعودی وارد کرد.

حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه نظامی عربستان (+عکس)حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه نظامی عربستان

 

 

در حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه نظامی عربستان در منطقه مرزی نجران دست‌کم ۱۰۰ تانک و خودروی زرهی این کشور نابود شد.به گزارش المیادین، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه نظامی “عین الثورین” عربستان در منطقه مرزی نجران را مورد هدف قرار داده که طی آن خسارات و تلفات گسترده‌ای را به نظامیان سعودی وارد کرد.

 

بر اساس گزارش منابع یمنی، این حمله ارتش یمن به نابودی 25 خودروی موشک‌انداز، 3 خودروی حمل سوخت، هواپیماهای بدون سرنشین و دو بالگرد آپاچی بوده است.این منابع اعلام کرده‌اند که طی این حمله دست کم 100 تانک و خودروی زرهی و تجهیزات نظامی سعودی نابود شد.

 

حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه نظامی عربستان (+عکس)حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه نظامی عربستان

 

 

جدیدترین مطالب سایت