پسر بچه 7 ساله اراکی مفقود شد (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
پسر بچه 7 ساله اراکی مفقود شد (عکس)

پسربچه ای 7 ساله گمشده !

پسر بچه ای 7 ساله در یکی از روستاهای اراک به نام روستای شازند گمشده است . در تحقیقات اولیه از والدین پسربچه خردسال، مشخص شد کـه با توجه بـه نزدیکی منزل پدربزرگشان بـه منزل آن ها درروستای محل زندگی شأن، آنان گمان میکردند کـه او بـه آنجا رفته اسـت ودر ساعات پایانی شب متوجه گم شدن او می شوند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از مفقود شدن پسربچه اي ۷ ساله در یکی از روستاهای شازند خبر داد و گفت‌: از زمان اعلام فقدانی او، تحقیقات تخصصی پلیس برای یافتن او آغاز شده اسـت.

پسر بچه 7 ساله اراکی مفقود شد (عکس)

بـه گزارش تالاب بـه نقل از ایسنا، بـه نقل از پلیس، سرهنگ “محمود خلجی” در اینباره گفت: درحدود ساعت ۲۳:۳۰ روز بیست و نهم فروردین ماه، گزارشی از مفقود شدن پسربچه اي ۷ ساله بـه نام محمد سپهر نقدی در یکی از روستاهای شهرستان شازند بـه مرکز فوریت‌هاي‌ پلیس ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای بررسی این موضوع آغاز شد.

 

وی افزود: در تحقیقات اولیه از والدین پسربچه خردسال، مشخص شد کـه با توجه بـه نزدیکی منزل پدربزرگشان بـه منزل انها درروستای محل زندگی شأن، آنان گمان میکردند کـه او بـه آنجا رفته اسـت ودر ساعات پایانی شب متوجه گم شدن او می شوند کـه بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ بـه پلیس گزارش می کنند.

پسر بچه 7 ساله اراکی مفقود شد (عکس)

این مقام انتظامی تصریح کرد: از زمان آغاز فقدانی این فرد، تحقیقات تخصصی و گسترده پلیس برای یافتن او آغاز شده اسـت و چندین تیم از کارآگاهان پلیس در حال پیگیری این موضوع هستند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان گفت: از شهروندان می خواهیم بـه خبرهایی کـه از قول منابع ناشناس در فضای مجازی منتشر میشود، توجه نکنند و مطمئن باشند هرگونه اخبار و اطلاعاتی کـه در یافتن پسر بچه کمک خواهد کرد از طریق پلیس اطلاع رسانی خواهد شد.

 

«باران شیخی» نیز دانش آموز هشت ساله کلاس دوم روز شنبه 24 فروردین ماه امسال بعد از خروج خانه در شهرک مهاجران شازند از توابع استان مرکزی در راه مدرسه مفقود شد که با تلاش نیروی انتظامی بعد از 21 روز در 17 اردیبهشت ماه به آغوش خانواده بازگشت.
استان مرکزی 12 شهرستان و یک میلیون و 440 هزار نفر جمعیت دارد.

 

منبع : ایسنا

جدیدترین مطالب سایت