رابطه نامشروع زن متاهل و بچه دار شدن از مرد ! +18

مجموعه : اخبار حوادث
رابطه نامشروع زن متاهل و بچه دار شدن از مرد ! +18

رابطه نامشروع زن متاهل و حامله شدن !

مردی که بعد از فهمیدن راز بچه دار شدن همسرش دست به اقدام ترسناک زد بازداشت شد. مایکل باربر بعد از انکه فهمید همسرش به او خیانت کرده و فرزند دخترش نیز حاصل روابط نامشروع او می باشد همسر و دخترش را کشت و به اعدام محکوم شد.

 

رابطه نامشروع زن متاهل , به گزارش تالاب باربر به جرم خفه کردن همسرش و کشتن دختر شش ساله‌اش محکوم به قصاص شده است. وی این اقدام را پس از آنکه متوجه شد دختری راکه بزرگ کرده ، فرزند واقعی خودش نیست انجام داد.

 

پس از آنکه باربر متوجه شد همسرش به او خیانت کرده و با مردی از ایالت تگزاس رابطه داشته، با عصبانیت، دستان همسر 43 ساله‌اش را بست و او رابا کابل کامپیوتر خفه کرد و بدن بیجان او را بر روی رخت خواب انداخت. به گزارش تالاب سپس باربر 55 ساله، سعی کرد دختر شش ساله‌اش را نیز خفه کند، اما وقتی با مقاومت وی مواجه شد، سر او را 20 بار به میله تخت کوبید تا این که جمجمه‌اش متلاشی شد.

رابطه نامشروع زن متاهل و بچه دار شدن از مرد ! +18

زن خیانت کار

به گزارش تالاب به نقل از هوفینگتون پست این جنایت مخوف تنها 8 روز پس از گرفتن نتیجه آزمایش تست پدری به دست آمد که باربر متوجه شد دختری که بزرگ کرده بوده، از گوشت و خون او نبوده است. او پس از گرفتن این آزمایش، به فکر انتقام بودو پلیس هنگامیکه او در راه تگزاس بود تا مردی که با همسرش رابطه داشته را بکشد، دستگیر کرد.

رابطه نامشروع زن متاهل و بچه دار شدن از مرد ! +18

فرزند این زن از رابطه نامشروع

 

گفتنی است باربر از سوی دادگاه کالیفرنیا به اعدام محکوم شده اما مجازات اعدام در کالیفرنیا یک موضوع بحث‌ برانگیز است و قرار است دریک رای‌گیری با حبس دائم بدون آزادی مشروط جای گزین گردد.

 

جدیدترین مطالب سایت