زایمان عجیب زن ایرانی در سرویس بهداشتی

مجموعه : اخبار حوادث
زایمان عجیب زن ایرانی در سرویس بهداشتی

زنی که در سرویس بهداشتی زایمان کرد.

 

مطلع شدیم که «پروانه» زائو به زایشگاه بیمارستان امام‌خمینی (ره) کوهدشت مراجعه کرده و مامایی مستقر در این بیمارستان توضیحات لازم را به خانم باردار داده است. وی ادامه داد: ماما ادعا می‌کند توضیحات لازم را به این فرد دادم و به او گفتم شما باید بستری شوید و چنانچه تمایل ندارید در این مکان بستری شوید رضایت خود را به ما اعلام کنید تا شما را به خرم‌آباد اعزام کنیم.

 

منتظر بودیم که این زائو موافقت خود را اعلام کند و فکر کردم به پذیرش مراجعه کرده اما مدتی بعد همراه او به ما خبر داد که زائو در توالت بیمارستان در حال زایمان است.

 

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان، این ماما زائو رفته و خوشبختانه مادر و کودک بعد از زایمان در بیمارستان بستری و اکنون مرخص شدند اما همراه زائو چنین ادعایی را رد کرده است.

 

بیرانوند گفت: مبنای ما این است که تخلفی صورت گرفته و ماما را به کمیته هیئت تخلفات دانشگاه و نظام پزشکی برای برخورد معرفی کردیم.

 

وی یادآورشد: همچنین دراین‎باره برخوردهایی با رئیس بیمارستان امام‌خمینی (ره) کوهدشت خواهیم کرد.

 

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان در پاسخ به این سوال که ولادت این نوزاد ثبت شده است یا خیر؟ تصریح‌کرد: مدیری که بی‌لیاقت است ممکن است از این قصور‌ها انجام و مشکلاتی را برای ما ایجاد کند.

 

جدیدترین مطالب سایت