مرد خوزستانی خود را میان عموم آتش زد + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
مرد خوزستانی خود را میان عموم آتش زد + عکس

این اتفاق ناراحت کننده در شوش خوزستان رخ داده است. مرد 45 ساله ای که خود را آتش زد.

 

عصر یکشنبه 6 دی 1394 کسبه و عابران وحشتزده میدان بسیج در شوش خوزستان شاهد آتش گرفتن مرد 45 ساله بودند .مرد 45 ساله بدون آنکه به کسی چیزی بگوید یا اعتراضی بکند با ریختن بنزین روی خودش ، خودسوزی کرد . رئیس مرکز فوریت های پزشکی 115 شوش گفت: این حادثه عصر روز یکشنبه در ضلع شمال غربی میدان بسیج شهر شوش اتفاق افتاد.

 

مردم و کسبه ی اطراف میدان بسیج با پتو برای خاموش کردن آتش این مرد تلاش کردند .رضا معمار زاده با بیان اینکه در پی این حادثه ماموران آتش نشانی در محل حاضر شدند، افزود: فرد یاد شده توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شد.وی افزود: نامبرده به طور ناگهانی با استفاده از بنزین خود را به آتش کشیده و حاضران در ابتدا با تصور اینکه آب بر سر خود می ریزد، جلوی او را نگرفتند.

 

ظاهرا مشکلات خانواگی عامل اقدام هولناک این مرد بوده است . به گفته ی رضا معمار زاده این مرد بدون آنکه چیزی بگوید یا اعتراضی کند اقدام به آتش زدن خود کرد و مردم و کسبه تنها توانستند با پتو او را خاموش کنند.مسائل و مشکلات خانوادگی دلیل آتش زدن این مرد عنوان شده است.فرد یاد شده از ناحیه سر و صورت، دست و پا دچار سوختگی شدید شده است.

 

پسری که پدرش را آتش زد (عکس)

آتش زدن دختر 16 ساله در خیابان توسط ارازل و اوباش

آموزش آتش زدن و کشتن انسان ها به کودک داعشی + تصاویر

 

جدیدترین مطالب سایت