پلیس متجاوز به دختران به 300 سال زندان محکوم شد + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
پلیس متجاوز به دختران به 300 سال زندان محکوم شد + عکس

یک پلیس که به جرم تجاوز به دختران جوان متهم شده بود به بیش از 300 سال زندان محکوم شد.

در بسیاری از کشورهای غربی جهان برخی از پلیس ها به متهمان داخل بازداشتگاه کلانتری ها تجاوز می کنند و یک پلیس مرد به تازگی در آمریکا به خاطر تجاوز بیش از حد به زنان و دختران دستگیر و روانه زندان شد.

 

در پی اخبار مختلفی از سوء استفاده  جنسی یک افسر پلیس از دختران و زنان ، دادگاهیدر آمریکا به جرائم جنسی این پلیس رسیدگی کرد .

 

افسر سابق پلیس شهر اوکلاهما در آمریکا که به چندین مورد تجاوز و سوءاستفاده جنسی از زنان متهم شده بود در نهایت به 300 سال زندان محکوم شد.دانیل هولتزکلاو، افسر سابق پلیس شهر اوکلاهما به جرم تجاوز و سوءاستفاده جنسی چندین زن در نقاطی که محدوده گشت‌زنی وی بود محکوم شد.

 

هیئت منصفه وی را در 4 مورد به تجاوز درجه یک محکوم کرد. این افسر سابق پلیس که 29 سال دارد طبق حکم هیئت منصفه به 300 سال حبس محکوم شد. وی پس از اعلام حکم دادگاه به شدت گریه می‌کرد.

 

پلیس متجاوز به دختران به 300 سال زندان محکوم شد + عکس

 

مادر جوان‌ترین قربانی تجاوز وی که تنها 17 سال سن داشت اعلام کرد که موضوع تجاوز جنسی افسران پلیس تنها نباید به یک اداره پلیس محدود شده و به صورت گسترده باید مورد بررسی قرار گیرد. وی دراین باره گفت: این مشکل ملت آمریکا است.

 

دانیل هولتزکلاو از دسامبر 2013 تا ژوئن 36 به 365 مورد سوءاستفاده متهم شد. وی در ژانویه 2015 از کار برکنار شد. این افسر سابق پلیس به 18 پرونده مرتبط به 8 زن مجرم شناخته شد که تمامی آنها سیاه‌پوست بوده و علیه وی در دادگاه شهادت دادند.

 

پلیس متجاوز به دختران به 300 سال زندان محکوم شد + عکس

هرچند پرونده هولتزکلاو یکی از پرونده‌هایی بود که آسوشیتدپرس درباره سوءاستفاده جنسی نهادهای اجرایی مورد بررسی قرار داده بود و طبق آن مشخص شد که طی 6 سال حدود 1000 افسر پلیس مجوز کار خود را به دلیل جرایم جنسی از دست داده‌اند اما به نظر می‌رسد که تعداد پرونده‌ها بسیار بیشتر است زیرا تمام ایالتها فرآیندی برای ممنوع‌الکار ساختن افسران خطاکار خود را ندارند.

 

تجاوز وحشتناک داعش به زنان عراقی و خودکشی زنان + تصاویر

جنجال 18 ساعت تجاوز به دختر جوان

تجاوز وحشتناک در زندان پنسلوانیا + عکس

 

جدیدترین مطالب سایت